Taastatud õõtshoovad(šarniirid)
- MargusM
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 29.05.2003 16:23 54
- Peamine sõiduk: E91 330d touring
- Asukoht: Tartu
Taastatud õõtshoovad(šarniirid)
Kas kellelgi on kogemust, et kuidas taastatud õõtsad toimivad ja vastu peavad võrrelduna kasvõi B-kategooriaga. Börsis üks inimene müüb neid E28,E32,E34 jaoks.
Siiamaani olen jupid esindusest ostnud aga maru kallis on. Kas originaalosa on niipalju parem, et ta eest 3X rohkem maksta?
Siiamaani olen jupid esindusest ostnud aga maru kallis on. Kas originaalosa on niipalju parem, et ta eest 3X rohkem maksta?
[quote][i]Algselt postitas Cardo[/i]
?? taastatud õõtsad ??? Mida selleall silmas pead
[/quote]
Cardo: hmm, tegelikult on börsis üks mees, kes pakub protekteeritud
ja pesumasinas pestud "taastatud" kondoome. Pidid head olema:D
MargusM: ole ettevaatlik, enamik neid taastajad kasutab
"taastamisel" vene plastmasskausse (mosse, sigull jne)
mistõttu on vast kvaliteet kahtlane?
Taastada saab küll, kuid asja püsimajäämine
eeldaks metallkausse, nende täpset paikalihvimist
kuulsõrmega ning ka pidevat tavotipritsiga all
käimist. Teostatav, kuid vast ebamugav.
?? taastatud õõtsad ??? Mida selleall silmas pead

Cardo: hmm, tegelikult on börsis üks mees, kes pakub protekteeritud
ja pesumasinas pestud "taastatud" kondoome. Pidid head olema:D
MargusM: ole ettevaatlik, enamik neid taastajad kasutab
"taastamisel" vene plastmasskausse (mosse, sigull jne)
mistõttu on vast kvaliteet kahtlane?
Taastada saab küll, kuid asja püsimajäämine
eeldaks metallkausse, nende täpset paikalihvimist
kuulsõrmega ning ka pidevat tavotipritsiga all
käimist. Teostatav, kuid vast ebamugav.
[quote][i]Algselt postitas Nu[/i]
ühe esiratta juures kolksub midagi.
üks tüüp kes vaatas ütles, et õõtshoova puks vaja vahetada.
Lasin ka remondi töökojas vaadata nemad ütlesid, et õõtshoob ise ka vaja vahetada.
Kas on mõtet see lammutusest 250.-
+ uus puks
Või peab uue 1000.- ikka panema. [/quote]
Tavaliselt lähevad katki ülemise õõtsa need
suured puksid, mis müüakse paarikaupa 280 eek
/kpl-eks arvuta ise.
Muidugi, korras saksas 100 000 sõitnud sharniir
on midagi muud kui hiinas tehtud vufloo.
ühe esiratta juures kolksub midagi.
üks tüüp kes vaatas ütles, et õõtshoova puks vaja vahetada.
Lasin ka remondi töökojas vaadata nemad ütlesid, et õõtshoob ise ka vaja vahetada.
Kas on mõtet see lammutusest 250.-
+ uus puks
Või peab uue 1000.- ikka panema. [/quote]
Tavaliselt lähevad katki ülemise õõtsa need
suured puksid, mis müüakse paarikaupa 280 eek
/kpl-eks arvuta ise.
Muidugi, korras saksas 100 000 sõitnud sharniir
on midagi muud kui hiinas tehtud vufloo.
[quote][i]Algselt postitas Nu[/i]
nii et on ikka mõtet aint puksi ka vahetada?
kui tavaliselt just need läbi ja sarniir ise käib veel küll??
[/quote]
oleneb sarniirist. natuke pikendab iga ka
haamriga kausile tagant pealelöömine, kuid
see on ajutine.
mul on olnud kaks autot, mõlemad enne mind
5-7 a eestis ning kõik sarniirid olid tehase
omad ja ei loksunud (pukside aastaarvu järgi
saab kontrollida). Samas on igasugu b-osa
kondid, rooliotsad vms läbi aastaga.
kõige kindlam on originaal (kuid mitte alati)
järgneb korralik kasutatud originaal
siis korralik b-osa
ning lõpus vufloo.
nii et on ikka mõtet aint puksi ka vahetada?
kui tavaliselt just need läbi ja sarniir ise käib veel küll??
[/quote]
oleneb sarniirist. natuke pikendab iga ka
haamriga kausile tagant pealelöömine, kuid
see on ajutine.
mul on olnud kaks autot, mõlemad enne mind
5-7 a eestis ning kõik sarniirid olid tehase
omad ja ei loksunud (pukside aastaarvu järgi
saab kontrollida). Samas on igasugu b-osa
kondid, rooliotsad vms läbi aastaga.
kõige kindlam on originaal (kuid mitte alati)
järgneb korralik kasutatud originaal
siis korralik b-osa
ning lõpus vufloo.
Mina jälle Moogi ei soovita... Sai lastud Tartus Monroes Audi 100 C4 õõtsad ära vahetda ja 7 kuu pärast oli jälle hirmus koll sees. Siis sai ostetud Aavest kõik originaalpuksid ja vanad originaal sarniirid-õõtsad ära taastatud ja nüüd on juba aastake sõidetud ja ikka valitseb vaikus sillas. E34 ei ole veel jõudnud silla remontimiseni, kui kui asi sealmaal on, siis lasen kindlasti taastada ja originaalpuksid panna - ühe munaka taastamine maksis vist mingi 50 ja puksi sissesurumine vist 10. Kokku läks vits audil esisilla remont 800 krooni. monroes läks vist 3500.
[quote][i]Algselt postitas LoheLoom[/i]
kle JL räägi kust sa nii odavalt saad neid sarniire taastada mul ka üks läbi on kui kausi taastamine on 50 siis jumala normaalne laseks kohe ära teha kaua ma selle kolxug aringi ajan [/quote]
ma ntks sain zarniiri vahetatud ja sillaregulli kokku 750 eek...marja tn peale sõjaväeosa paremale...318i 84a
kle JL räägi kust sa nii odavalt saad neid sarniire taastada mul ka üks läbi on kui kausi taastamine on 50 siis jumala normaalne laseks kohe ära teha kaua ma selle kolxug aringi ajan [/quote]
ma ntks sain zarniiri vahetatud ja sillaregulli kokku 750 eek...marja tn peale sõjaväeosa paremale...318i 84a
Omadest kogemustest ütlen, et taastatud sarniir peab kauem vastu kui b, seda just E34. Olen ostnud kaks korda uued b õõtshoovad ja samuti lasknud taastada kaks korda. Kui b pidas vastu ca 25-30 tuhhi siis taastatud 30-35 tuhhi. B hind ca 3000 (oleneb tootjast), aga taastatud hoovad 500 +vajadusel puksid 280.
AAre sina ära pritsi tatti niisama, kui ei tea kuidas asi tehakse, siis mokk maha. Mingit ziguli juttu ei ole vaja küll ajada. Mõni inimene võib küünlavaha kah ümber sarniiri sulatatda, aga mehed, kes sellise tööga leiba teenivad, teevad teisiti. Sellega olen nõus, et originaal on kõige õigem, aga see lihtsalt kallis.
AAre sina ära pritsi tatti niisama, kui ei tea kuidas asi tehakse, siis mokk maha. Mingit ziguli juttu ei ole vaja küll ajada. Mõni inimene võib küünlavaha kah ümber sarniiri sulatatda, aga mehed, kes sellise tööga leiba teenivad, teevad teisiti. Sellega olen nõus, et originaal on kõige õigem, aga see lihtsalt kallis.
F01 :)
Niih ütlen paar sõna sekka ka 
Mul ei pidanud taastatud õõtsad vastugi 20k ei tea kas 17 velgede pärast või milleskist muust.
Üldiselt taastan sõbraga õõtsad ise ära, sai väike tehnoloogia välja töötatud. Õõts on lahtivõetav ja munaka puksid vahetatavad ja puksid on vasest. Ja kui vana maha saan siis huvipärast lõikan kausi maha ka vaatab kuidas see taastatud oli. Mul maru kahtlus et puksegi pole vahetatud lihtsalt kaus üle keevitatud. Need kapron puksid ei pea ka eriti vastu. Ja itaalia pasal on mingi tobe kumm sees mis surub munaka puksi vastu loomulikult väsib ära see kumm.
Õnneks õõtsa ehitus on selline et kausi lagunemisel munakas välja ei lenda. Samas kui munakas on viga saanud või roostes ei saa ka õõtsa taastada korralikult ei pea vastu.
Üldiselt sitast saia ei saa, heal juhul sepikut.
Seega kui tahad aastaid muretult sõita siis Originaal või OEM b varuosa (ehk tehase tarnija toode)
Kui tahad iga aasta silla kallal käia vali kas itaalia piix või taastatud õõts!

Mul ei pidanud taastatud õõtsad vastugi 20k ei tea kas 17 velgede pärast või milleskist muust.
Üldiselt taastan sõbraga õõtsad ise ära, sai väike tehnoloogia välja töötatud. Õõts on lahtivõetav ja munaka puksid vahetatavad ja puksid on vasest. Ja kui vana maha saan siis huvipärast lõikan kausi maha ka vaatab kuidas see taastatud oli. Mul maru kahtlus et puksegi pole vahetatud lihtsalt kaus üle keevitatud. Need kapron puksid ei pea ka eriti vastu. Ja itaalia pasal on mingi tobe kumm sees mis surub munaka puksi vastu loomulikult väsib ära see kumm.
Õnneks õõtsa ehitus on selline et kausi lagunemisel munakas välja ei lenda. Samas kui munakas on viga saanud või roostes ei saa ka õõtsa taastada korralikult ei pea vastu.
Üldiselt sitast saia ei saa, heal juhul sepikut.
Seega kui tahad aastaid muretult sõita siis Originaal või OEM b varuosa (ehk tehase tarnija toode)
Kui tahad iga aasta silla kallal käia vali kas itaalia piix või taastatud õõts!
ma ei taha küll s**asti öelda eelmisele kõnelejale aga tartus taastatud sarniirid peavad ülihästi vastu nt B osasid kulub vähemalt kaks jooksu kui mitte rohkem kui neid taastatud asju. Tartu seda tehakse jakui sa asja kätte saad siis ei ole midagi isegi aru saada et on midagi tehtud.
saladuskatte all võin öelda et 95 ja edasi bmw-de jubinaid käivad kõige tihedamini taastamas seal just UM mehed kes seal ise päsikliendid seega kui oled ostnud originaali mida sa siin kiidad siis pole ime et see ongi nende meeste taastatud sinu oma vana
saladuskatte all võin öelda et 95 ja edasi bmw-de jubinaid käivad kõige tihedamini taastamas seal just UM mehed kes seal ise päsikliendid seega kui oled ostnud originaali mida sa siin kiidad siis pole ime et see ongi nende meeste taastatud sinu oma vana
No see on küll BS. Kui selliseid on võimalik kuskilt sõbra käest tagaukse kaudu osta siis iseasi, aga UM.i varuosaletist originaali (ka taastatu) pähe küll mitte.alts20 kirjutas:saladuskatte all võin öelda et 95 ja edasi bmw-de jubinaid käivad kõige tihedamini taastamas seal just UM mehed kes seal ise päsikliendid seega kui oled ostnud originaali mida sa siin kiidad siis pole ime et see ongi nende meeste taastatud sinu oma vana
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
No kontide taastamine on küll ülimalt pointless!!!
Lemförderi kondid maksavad ca 350EEK/tk paned alla ja unustad. Mul need jooksnud auto ostmissaadik ca 60K ja täiesti OK
Niih võtsin Tallinnas taastatud õõtsa lahti ooo jaaaa...
Originaalis munakas asub kahe kapron puksi vahel ülevalt ja alt.
See aga võtti ülevalt puksi üldse ära ja alla pani mingi plastmas puksi millest olid alles jäänud ainult tükid. Seepärast kasutavadki kapronit sees kuna see kunagi ei lenda tükkideks.
See mees peaks küll oma taastamise tehnoloogia üle vaatama ja asendama mingi plasmass käki vähemalt vasega.
Hetkel vahetasin ise taastatud õõtsad 4tk ära ja ülemises õõtsas kasutasin Poliüretaan pukse ja munakapuksid on vasest ja tagataldrik on vindiga. Eks näis kuidas vastu peavad ja kui loks tuleb saab taldrikut peale keerata.
Lemförderi kondid maksavad ca 350EEK/tk paned alla ja unustad. Mul need jooksnud auto ostmissaadik ca 60K ja täiesti OK
Niih võtsin Tallinnas taastatud õõtsa lahti ooo jaaaa...
Originaalis munakas asub kahe kapron puksi vahel ülevalt ja alt.
See aga võtti ülevalt puksi üldse ära ja alla pani mingi plastmas puksi millest olid alles jäänud ainult tükid. Seepärast kasutavadki kapronit sees kuna see kunagi ei lenda tükkideks.
See mees peaks küll oma taastamise tehnoloogia üle vaatama ja asendama mingi plasmass käki vähemalt vasega.
Hetkel vahetasin ise taastatud õõtsad 4tk ära ja ülemises õõtsas kasutasin Poliüretaan pukse ja munakapuksid on vasest ja tagataldrik on vindiga. Eks näis kuidas vastu peavad ja kui loks tuleb saab taldrikut peale keerata.
Kas sa Eerik taastasid ise? Kui nii, kas siis teistele ka teed, või ainult omaotstarbeks. Nimelt mul vajaks ka nad kõik taastamist.
Viimati muutis lauri86, 16.05.2005 08:42 07, muudetud 1 kord kokku.
320d `02
Kle täiesti omatarbeks tegime sõbraga!
Tema juba sarnast tegi ennem valmis meie siis panime pead kokku ja pisut modifitseerisime. Mingit raha teenimise mõtteid peas nagu polegi ja pealegi vaatab kuidas vastu peab, esimene nädal ja sõidan kui vormeliga, sild on väga tihke
Kui tahad võin sulle rääkida kuidas ja mis teha.
Tema juba sarnast tegi ennem valmis meie siis panime pead kokku ja pisut modifitseerisime. Mingit raha teenimise mõtteid peas nagu polegi ja pealegi vaatab kuidas vastu peab, esimene nädal ja sõidan kui vormeliga, sild on väga tihke

Kui tahad võin sulle rääkida kuidas ja mis teha.
Räägi asjast lähemalt. Kuidas selle selle kausi lahti said ja kokku panid.Eerik_K kirjutas:Kle täiesti omatarbeks tegime sõbraga!
Tema juba sarnast tegi ennem valmis meie siis panime pead kokku ja pisut modifitseerisime. Mingit raha teenimise mõtteid peas nagu polegi ja pealegi vaatab kuidas vastu peab, esimene nädal ja sõidan kui vormeliga, sild on väga tihke
Kui tahad võin sulle rääkida kuidas ja mis teha.
Äkki oleksid tõesti nii lahke ja kirjeldaksid, et kuidas ja mida ning sinna juurde lisaks ka kohad, kust vajalikke vahendeid hankisid. Ja kui asi ülimalt keeruline pole, siis ehk prooviks isegi nendega midagit ette võtta ja kui midagi peaks vajaka jääma, siis loodan et sinu poole tohib nõu saamiseks pöörduda.
Ette tänades, Lauri
Ette tänades, Lauri
320d `02