540 jõud kadunud
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
540 jõud kadunud
Tervist!
Häda selline, et kui varem pedaali põhja tallates oleks nagu lauaga selga saanud on nüüd üleöö nii, et kogub kiirust, mitte ei kiirenda .
Tean, et seal võib oletada stx. erinevaid vigu alates katist ja lambdast ja lõpetades b.pumbaga jms., aga äkki on keegi veel kogenud sellist värki ja tahab kogemust teistega (minuga) jagada.
Aeg on UM-s kirjas, aga hasart oleks oma jõududega hakkama saada.
Tänud ette ja taha
Häda selline, et kui varem pedaali põhja tallates oleks nagu lauaga selga saanud on nüüd üleöö nii, et kogub kiirust, mitte ei kiirenda .
Tean, et seal võib oletada stx. erinevaid vigu alates katist ja lambdast ja lõpetades b.pumbaga jms., aga äkki on keegi veel kogenud sellist värki ja tahab kogemust teistega (minuga) jagada.
Aeg on UM-s kirjas, aga hasart oleks oma jõududega hakkama saada.
Tänud ette ja taha
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
[quote][i]Algselt postitas eero[/i]
Tervist!
Häda selline, et kui varem pedaali põhja tallates oleks nagu lauaga selga saanud on nüüd üleöö nii, et kogub kiirust, mitte ei kiirenda .
Tean, et seal võib oletada stx. erinevaid vigu alates katist ja lambdast ja lõpetades b.pumbaga jms., aga äkki on keegi veel kogenud sellist värki ja tahab kogemust teistega (minuga) jagada.
Aeg on UM-s kirjas, aga hasart oleks oma jõududega hakkama saada.
Tänud ette ja taha [/quote]
Bensupump annab teistmoodi tunda. Kui kulunud
on, siis hakkab esmast väga järsu kiirendamisega
korraks 1-2 sek hinge kinni võtma ja see süveneb.
Muid sümptomeid ka paluks tuua (küünalde värv,
tagant tulev toss, tühikäik).
Tervist!
Häda selline, et kui varem pedaali põhja tallates oleks nagu lauaga selga saanud on nüüd üleöö nii, et kogub kiirust, mitte ei kiirenda .
Tean, et seal võib oletada stx. erinevaid vigu alates katist ja lambdast ja lõpetades b.pumbaga jms., aga äkki on keegi veel kogenud sellist värki ja tahab kogemust teistega (minuga) jagada.
Aeg on UM-s kirjas, aga hasart oleks oma jõududega hakkama saada.
Tänud ette ja taha [/quote]
Bensupump annab teistmoodi tunda. Kui kulunud
on, siis hakkab esmast väga järsu kiirendamisega
korraks 1-2 sek hinge kinni võtma ja see süveneb.
Muid sümptomeid ka paluks tuua (küünalde värv,
tagant tulev toss, tühikäik).
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
2 Aavo: lambdasid kaks. Võiks vist ükshaaval proovida?
2 Aare: kas pumbaga siis nii, et lööb korra kinni, aga siis läheb lõpuni ilusti peeneks?
Küünalde värvi pole küll vaadanud. Peaks vaatama. Tossu tulemist toast peeglist vaadates ei paista. Tühikäik on üsna norm. Need M60-d võdisevad sünnist saati tühikäigul. Saa siis aru.
Vahetasin eile profülaktika mõttes bensufiltrid, aga nagu arvata võis, ei aidanud. Külmalt on koh ealguses tuim. Soojalt saab S-asendis üsna normaalselt sõita, aga kusagil 4,5-5tuh. kandis kus peaks hetkega seieri punasesse juba viskama, hakkab hoopis venitama.
Kahtlustan siiski katte. S..t kugu
2 Aare: kas pumbaga siis nii, et lööb korra kinni, aga siis läheb lõpuni ilusti peeneks?
Küünalde värvi pole küll vaadanud. Peaks vaatama. Tossu tulemist toast peeglist vaadates ei paista. Tühikäik on üsna norm. Need M60-d võdisevad sünnist saati tühikäigul. Saa siis aru.
Vahetasin eile profülaktika mõttes bensufiltrid, aga nagu arvata võis, ei aidanud. Külmalt on koh ealguses tuim. Soojalt saab S-asendis üsna normaalselt sõita, aga kusagil 4,5-5tuh. kandis kus peaks hetkega seieri punasesse juba viskama, hakkab hoopis venitama.
Kahtlustan siiski katte. S..t kugu
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
[quote][i]Algselt postitas eero[/i]
2 Aavo: lambdasid kaks. Võiks vist ükshaaval proovida?
2 Aare: kas pumbaga siis nii, et lööb korra kinni, aga siis läheb lõpuni ilusti peeneks?
[/quote]
korraks kuskil 4000 peal jääb kinni ja siis
läheb edasi, kuna bensutarve on suurim siis
kui pöörded veel kasvavad....
esimese hooga pakuks.....õhukulumõõtja.....
mul oli passatil sama asi, et üle 3000
jäi nagu hing kinni ning ei kiirendanud
üldse
2 Aavo: lambdasid kaks. Võiks vist ükshaaval proovida?
2 Aare: kas pumbaga siis nii, et lööb korra kinni, aga siis läheb lõpuni ilusti peeneks?
[/quote]
korraks kuskil 4000 peal jääb kinni ja siis
läheb edasi, kuna bensutarve on suurim siis
kui pöörded veel kasvavad....
esimese hooga pakuks.....õhukulumõõtja.....
mul oli passatil sama asi, et üle 3000
jäi nagu hing kinni ning ei kiirendanud
üldse
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Või õhumassimõõtja, kumb tal on? Oleks nii, aga seda saab ise vist küll ainult katse-eksitus meetodil määrata.
Olen seda varianti korraks peast läbi lasknud. Eriti sest külmalt juba pea tühikäigupööretelt raske tuure üles saada.
Peaks pistikut ka vähe sudima.
Krdi üle mõistuse asi, õhtul sõidab nagu kulda ja hommikul on kõik p... Võib-olla küll kusagil klemm oksüdeerunud...
Tnx
Olen seda varianti korraks peast läbi lasknud. Eriti sest külmalt juba pea tühikäigupööretelt raske tuure üles saada.
Peaks pistikut ka vähe sudima.
Krdi üle mõistuse asi, õhtul sõidab nagu kulda ja hommikul on kõik p... Võib-olla küll kusagil klemm oksüdeerunud...
Tnx
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Õige vastus esimes postis esitatud küsimusele oli bensupump.
UM-is sebiti kokku täpselt 6-tundi enne kui auto välja sõitis. Osa aega kulus muidu siiski töömehe lõunale ja minu mõningasele alternatiivosade otsimisele kuni ikkagi uus orikas külge läks, aga kokku mitte üle tunni.
Asi oli siis nii, et esimeste sümptomite ilmnedes sai veel üsna sõita, aga päev-päevalt läks hullemaks ja UM-i sisse sain nädal alates surma algusest tühikäigupööretel. Roheksm välja ei pigistanud mitte üks gramm.
Äkki on kellelegi kunagi abiks diagnoosi määramisel.
UM-is sebiti kokku täpselt 6-tundi enne kui auto välja sõitis. Osa aega kulus muidu siiski töömehe lõunale ja minu mõningasele alternatiivosade otsimisele kuni ikkagi uus orikas külge läks, aga kokku mitte üle tunni.
Asi oli siis nii, et esimeste sümptomite ilmnedes sai veel üsna sõita, aga päev-päevalt läks hullemaks ja UM-i sisse sain nädal alates surma algusest tühikäigupööretel. Roheksm välja ei pigistanud mitte üks gramm.
Äkki on kellelegi kunagi abiks diagnoosi määramisel.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT