Kas pidur jääb peale??

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
taarm
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 16.12.2004 22:01 48

Kas pidur jääb peale??

Postitus Postitas taarm »

Tervist!

Mul on praegu probleem selles,et vasak esimene ratas läheb sõiduga soojaks, samuti sõidu ajal kohati teeb kiuks, kiuks. Ma arvan ise, et pidur jääb peale. Kas keegi võiks seda lühidalt kommenteerida, et kas asi võiks selles olla, kuidas probleemi lahendada jne? Autoks E30 318i (1986).

Ette tänades!
Kasutaja avatar
erik
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
Peamine sõiduk: 530D E60
Asukoht: Kohila/Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas erik »

Endal oli ka selline asi kunagi, arvasin juba et laager õhtul.
Aga asi oli siiski pidureis, jäi kergelt peale, sest klotsid olid viimases kulumis astmes ja kolb polnud harjunud end nii palju välja sirutama. Oli teine suht roostene ka.

Väike hooldus ja asi töötas.
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Postitus Postitas acid »

Pane vabakäik ja pidurid maha ja proovi kas jaksad autot liigutada või proovi väikesl kaldel kui auto ei liigu siis võib küll pidur peal olla.
Kasutaja avatar
taarm
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 16.12.2004 22:01 48

Postitus Postitas taarm »

Selge, eks ma hakkan nüüd asja lähemalt uurima. Ilmselt tuleb võtta ette tee teenindusse.
Üks targem mees ütles mulle veel seda, et pidurisilindri tihend võib olla katki ja silinder ei liigu enam nii vabalt nagu peab.
Mis sellest arvata, kas see võib ka antud probleemi tekitaja olla?
Aimar
Huviline
Postitusi: 1110
Liitunud: 04.08.2003 15:20 01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Aimar »

mul oli kunagi e30-l nii: klotsid olid vist juba aastaid väga kulunud olnud ,seega silinder suht väljas. lõdvik oli ka puruks ja silinder juba pooleldi roostes. Pidur hakkas samuti peale jääma. pidin silindri vahetama.
V8 :cool:
Bronco
Huviline
Postitusi: 290
Liitunud: 12.06.2003 15:58 34
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

kiire lahendus, mitte väga pika-ajaline, ning vast mitte ka kõige õigem siiski (ala, umbes aasta tagant probleem jälle päevakorral)...

Ratas maha, klotsid välja, ning siis kangi, mille iganes asjaga kolvid sisse tagasi suruda, piduripedaaliga välja jälle vajutada (ettevaatlikult, et mitte päris välja suruda) ning uuesti sisse suruda...

paar korda niimoodi, siis uuesti klotsid sisse (kui kulunud, siis võiks ikka poest uued hankida), ratas alla, ja peaks töötama asi...

See siis kiire lahendus... Tegelikult oleks ikkagi soovitatav vist kolvid välja võtta, peene liivapaberiga roostest/sodist puhtaks teha, vaadata üle tolmukaitsed, üldist sadulate seiskorda, vajadusel uuendada kehvas seisu jubinad, ning siis kokku panna asi...

ja piduri pealejäämise testimise võimalusi juba on kirjeldatud eelnevates postitustes... samuti peaks rooli kiskuma veits sinnapoole kus pidur peale jääb (seda siis siledal asfaltil saab proovida, mitte tlna rööbastes)
Bmw 318i '82, VW Multivan '07, VW Golf '13
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Mina olen alati selle ära tundnud kui kuskil rattas pidur kergelt peal.
Kuskil sirge peal selline väike hoog sisse ja las veereb niikaua, kuni seisma jääb ja enne päris seisma jäämist, tunneb kohe ära milline rattas plokib :D
Mercedes EQS 450+ 2022
seawolf
Huviline
Postitusi: 245
Liitunud: 21.01.2005 12:32 37
Peamine sõiduk: BMW 525d
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas seawolf »

Ratas maha, klotsid välja, ning siis kangi, mille iganes asjaga kolvid sisse tagasi suruda, piduripedaaliga välja jälle vajutada (ettevaatlikult, et mitte päris välja suruda) ning uuesti sisse suruda... Ma lasin tiba piduri õli lisaks kolvide peale. Aga jutt õige, tuleb peagi jälle päevakorda!
Kasutaja avatar
taarm
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 16.12.2004 22:01 48

Postitus Postitas taarm »

Tänud vastajatele!

Homme võtan selle asja käsile, ilmselt käin ära ka teeninduses ja vaatan, mis sealsed asjamehed räägivad ning teie soovitusi arvesse võtesse lahendan selle probleemi. Kui asi korras, siis annan teile ka siin teada, kuidas oli.
Kasutaja avatar
Jossboy
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 11.12.2004 11:52 24
Asukoht: Harku - Laagri - Tallinn

Postitus Postitas Jossboy »

et pidurisilindri tihend võib olla katki ja silinder ei liigu
Mees ma ütlen ausalt kui sa ei tea millest räägid jäta parem ütlemata ... Seda nimetati varem kolviks ! **** nii lihtsaid asju ka ei tea siis ei ole vaja üldse autoga sõitagi ...
BMW M Power E 30 - kroomitud neerud ja sini-must-valge ketas - ainus mis ruulib ...
56 631 426
Kasutaja avatar
Erkki_V
Huviline
Postitusi: 278
Liitunud: 26.10.2002 14:28 39
Asukoht: Raplamaa Kohila v. Aespa ja Soomes Helsinki

:o)

Postitus Postitas Erkki_V »

To Jossboy: ole nüüd hea mees ja võta auru maha, ei ole sina siin maailmas kuningas ja ei ole ka mina ega me keegi, igamees ei pea teadma misasi on kolvi ja silindri vahem peaasi et ta suudab käte jalgade ja klaviatuuriga selgeks teha, mis asi ja mis viga, hea soovitus sulle see ei ole minuteada sul esimene selline post kus sa end kuningaks pead, aga see selleks, seda ei tahtnud öelda vaid seda et rahu ja küll me hakkama saame. Kui see post sind nüüd riivas siis sorri :lol:
Kasutaja avatar
Jossboy
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 11.12.2004 11:52 24
Asukoht: Harku - Laagri - Tallinn

Postitus Postitas Jossboy »

Ei riivanud see midagi . MUl ihtsalt tekkis küsimus , et kuda krt sellised üldse autorooli lastakse kui ta ei tea lihtsamaidki tõdesid autondusest . Kõik on ju siiski õpitav . Pealegi on E 30 ujuv piduri support , s.t , ühe kolviga ja enamlevinud peaksid olema siis Girling'i omad , parandage kui ma eksin . Ja selle remondi komplekt maksab vist mingi 150 kokku , vist oli mõlemate suppordite jagu nii palju . Ka Forsis on neid saadaval ...
Mis kuningasse puutub siis seda ma ei ole tep's mitte ... olgugi , et nii paistab .
Mul ei ole kahju jagada inffi tegevuste kohapealt aga kui sepad ei suvatse nii paljugi kodutööd ära teha , et asju õigete nimedega nimetada , no siis andke mulle see kuninglikkus andeks !!
Oli mulgi prohmakas läinud nädalal avastasin , et ratas ( tagumine ) logiseb jubedalt , esimene mõte , et laager . Tormasingi ostma ostsin ära ja nädalavahetusel asusin nii öelda vahetama .... Tegelikult oli viga siis õõtsapuksides ! Nii , et ka kuningatel juhtub sitasti vahel ... Aga ma ei tule siia valesti karjuma !
Alles eelmine nädal tegin ühed Girlingid uueks ...
BMW M Power E 30 - kroomitud neerud ja sini-must-valge ketas - ainus mis ruulib ...
56 631 426
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

sry aga ma ei saa aru millest kisa :evil: autoga sõites ei pea nina koguaeg tavotine olema ja teadma täpselt mis kuskil asetseb, mille jaoks ja kuidas töötab!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
hillarr
Huviline
Postitusi: 350
Liitunud: 18.06.2004 17:05 26

Postitus Postitas hillarr »

to Jossboy: Pisut kohatu ütlemine, et kui ei tea auto hingeelu, siis ära sõida. Ma arvan, et sa ei tea kah näiteks enamusi telekakomponentide ja plokkide nimetusi ja otstarvet, aga ikka vaatad telekat :)

Tänapäeval ei suuda keegi olla kõigega kursis. Ja üldiselt ongi palju kasulikum teada ühte valdkonda väga hästi, kui igast ühest natuke ja lõppkokkuvõttes ei jaga midagi korralikult.
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Postitus Postitas acid »

Selleks on teenindused olemas et mitte oma käsi määrida.Näiteks kokk ei peagi midagi autost teadma,kui kõik nii targad on et oskavad oma autosid ise remontida siis jäävad teenindused nälga:)
Ma kahjuks ei oska jällegi süüa valmistada,see selleks proovige ikka teemas püsida.
Vasta