1. leht 1-st
Bmw e34 sportvedrud ja uued amordid....
Postitatud: 04.04.2005 15:24 56
Postitas stevent
Mul sõber tahtis et küsiksin..
Tsiteerin
Kui panna BMW e34-le uued sportvedrud ja uued tavalised orginaal amordid.Kas võib juhtuda nii et vedru on niipalju lühem ja amordi peab kokkupoole suruma ja näiteks kui suuremast august läbi sõita et siis võib amordi põhja lüüa?
Postitatud: 04.04.2005 19:11 17
Postitas Aare
mille jaoks siis läbilöögipuksid on

Postitatud: 05.04.2005 00:28 06
Postitas rajko
see madaldusvedru ja tava/sport amordi teema on selline kahtlane. Mingit kindlat arvamust sellel teemal pole veel kohanud. Kindel on see et sport vedru/amort koos on hea, aga eraldi, pole veel asjaliku arvamust kuulnud.
Postitatud: 05.04.2005 15:23 23
Postitas tafka
pikka iga neil amortidel pole, kui vedru olulise madaldusega on.
Postitatud: 05.04.2005 15:32 09
Postitas elukas
tafka kirjutas:pikka iga neil amortidel pole, kui vedru olulise madaldusega on.
Kas on sul kindlaid näiteid? või lahmid niisama.
Postitatud: 05.04.2005 15:33 12
Postitas stevent
vedru madaldab 3-4cm
Postitatud: 05.04.2005 15:33 27
Postitas Raivo
Üldiselt selline kooslus ei taha hästi püsida küll.
Eks need kes sulle üritav üht või teist kombinatsiooni pakkuda, räägivad kindlasti, et oh ei tee see halba midagi.
Mul esivanemal vahetati uuel Vitol juba esimesed amordid ära, kuna mingi eksimuse läbi olid pandud vedrudega mitte sobivad amordid. Esimesed viistuhat km oli norm, siis hakkas amort täiega kolksuma.
Uuriti mis jama on, kuni selguski, et amordi-vedru käik ei ole õige ning amort on õhtule läinud.
EDIT: eks igasugu aretisi võib teha, aga milleks eksperimenteerida, kui võib ka kindlat lahendust kasutada. Ehk siis madal-jäik ja vastupidi.
Postitatud: 05.04.2005 15:38 03
Postitas elukas
Eks ma vaata, mis minu amortidega saab. Mul E36 ka madaldusvedrud all + tavaamordid. Amordi käik jääb väiksemaks küll, aga selleks on ju üpris pikad läbilöögi puksid. Ennem olid ka tavalised amordid all ja see läbilöögi puks oli igati korras, mis tähendab, et eriti põhja ei tao.
See muidugi minu arvamus.
Postitatud: 05.04.2005 15:48 42
Postitas tafka
kogemus sõbra sierraga olemas. ja üks mees kunagi väitis, et sportvedru tegi tema bmw esiamortidele 800 km-ga lõpu.
asi selles, et amort ei tööta õiges piirkonnas enam.
Postitatud: 05.04.2005 15:52 03
Postitas elukas
Kes oskab öelda E36 koopa kõrgust maast 185/65 kummidega(talvekummide ette nähtud mõõt)? Tahaks ka teada, kui palju mul siis madalam see auto on.
Postitatud: 05.04.2005 17:00 05
Postitas Jarlo
mul sarnane probleem on e36 318IS coupega. Aru ei saa, kas all on originaal vedrud või mitte... Mingi meeletult madal ta pole aga selle eest suhteliselt jäik... Amordivahetus (taga) seisab ees, aga mida täpselt alla panna, see veel päris kindel pole.