e36 2.0 > 2.8 ??

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Allu666
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 12.04.2005 20:41 35
Peamine sõiduk: -
Asukoht: Eesti

e36 2.0 > 2.8 ??

Postitus Postitas Allu666 »

nimelt tahan enda 2,0 ära vahetada 2,8 vastu. tahaks teada kas 2,5 plokikaan ja käigukast on samasugused kui 2,8-sel??? kas keegi on selle raske töö kunagi ette võtnud??
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Käigukast suht sama, kuid plokikaan erinev.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

plokk ise vist peaks enamvähem sama olema, või panen ma jälle sajaga võssa
Allu666
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 12.04.2005 20:41 35
Peamine sõiduk: -
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas Allu666 »

jama värk kui 2,5-se plokikaan ei sobi peab kuskilt siis õige enne välja ajama kui vahetama hakkan.
silver
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 13.11.2002 09:09 21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas silver »

Sul peab olema üks komplektne e36 325 mootor ja sinna sisse istutad 328 vända ja kepsud (kolbide suhtes ei ole kindel, kas sõrm on samal kõrgusel mis 2.5-l) ja siis peakski olema sul 328 mootor. Ehk lahtiseletatuna 325 kaan mis sul on see peaks sobima ja ostad 328 alumise koplektse poole peaks olema 328.
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Plokikaane koodid on 325´l ja 328´l erinevad.
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

Silindrid 2,8 suuremad.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Silindrid on samasuured, 2,8 erineb 2,5st kolvikäigu poolest. Silinder on suurem 3.0 plokil.

2.8 kaane ja 2.5 kaane vahe on natu etal ja 325-l (2.8 on torquemootor).
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Marko_N
Huviline
Postitusi: 212
Liitunud: 02.07.2004 23:53 35
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Marko_N »

Aga kas mingi valemiga oleks võimalik 3,0 kolbe sinna 2,5 plokki aretada . Ma mõtlen et kui hülsid üle käia ja kas need kolvid ja kepsud sobiksid kokku?
silver
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 13.11.2002 09:09 21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas silver »

Marko_N kirjutas:Aga kas mingi valemiga oleks võimalik 3,0 kolbe sinna 2,5 plokki aretada . Ma mõtlen et kui hülsid üle käia ja kas need kolvid ja kepsud sobiksid kokku?
Minu arust(2000 a) 3.0 kolvid on ka 84mm ja kolvikäik on 89.60
2.5 on kolb 84mm ja kolvikäik on 75.00, ehk 3.0 kolvid läbimõõdu poolest peaksid sobima 2.5 plokki aga iseküsimus on see kas need jäävad ploki pinnaga tasa
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

2.8 on 2.5 stroker
3.0 on 2.8 overbore

sedasi sain mina aru
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

2.8 on 2.5 stroker
3.0 on 2.8 overbore

sedasi sain mina aru
silindriimõõt on kõigil neil 84mm :!:
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Võib-olla on tegemist teist tüüpi mootoriga või on seda muudetud, aga UM kodulehel on 330i borexstroke 89,6x84

Sellest ka minu järeldus
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
silver
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 13.11.2002 09:09 21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas silver »

Aare loe minu eelmine post hoolikalt läbi ja tee järeldus UM lehel sisalduvast

http://www.carfolio.com/specifications/models/?man=843

Kõik BMW-d mis kunagi tehtud
Vasta