
Palun nõu, jahutusvedelik kaob
Palun nõu, jahutusvedelik kaob
Mul on järgmine mure, nimelt umbes kuu tagasi kuumenes auto üle ja vesi läks keema, sai vahetatud nii veepump kui ka termostaat. Nüüdseks on lugu nii, et jahutusvedelik kaob ära kuhugi, aga ei paista, et läbi tuleks kuskilt, salong ka nagu kuiv...milles võiks asi olla? ehk keegi oskab midagi pakkuda või soovitada inimest, kelle juurde pöörduda, kuna pole enam tahtmist asju välja vahetada niisama, aga probleem ikka jääb 

- tr22nsmees
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Auto küll erinev aga häid nõuandeid küllaga kuidas viga leida:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Hans tänud lingi eest..
Olen ainult vaadanud seda, kas kuskilt läbi tilgub, aga ei ole küll veel näinud, et tilguks..rohkem ise kontrollida ei oska ega suuda, kuna pole siiski meesterahvas
panin tähele ka sellist asja, et kui muidu kadus vedelikku ikka võimsalt, pidin iga päev ikka portsu juurde valamia, siis nüüd viimased 4 päeva kokku ainult 1 cm umbes kadunud
Olen ainult vaadanud seda, kas kuskilt läbi tilgub, aga ei ole küll veel näinud, et tilguks..rohkem ise kontrollida ei oska ega suuda, kuna pole siiski meesterahvas

panin tähele ka sellist asja, et kui muidu kadus vedelikku ikka võimsalt, pidin iga päev ikka portsu juurde valamia, siis nüüd viimased 4 päeva kokku ainult 1 cm umbes kadunud

Naine roolis- auto tee peal 
525i 141kW ´94

525i 141kW ´94
ei pruugi olla, suurel mootoril aurab katt tükk aega, enne kui kuumaks läheb...erx27 kirjutas:Kui summutajast auru tuleb, siis kas on kindel, et on plokikaas õhtalSel juhul tähendab see ilmselt jälle suuremat väljaminekut
enda 3,5-sel aurab jaheda ilmaga isegi siis, kui mootor juba töösoe ja himuga gaasi tallata
plokikaas ning tihend jumalast korras
Peale pikemat seismist mootorit käivitades hakkab küll ilusti tööle, mingit turtsumist pole kunagi olnud.sossu kirjutas:kui peale pikemat seismist mootori käivitad kas siis hakkab kohe 6 silindriga tööle või lödiseb algul? Kui lödiseb siis ilmselt jookseb mõnda silindrisse jahutus vedelikku...
Probleem lihtsalt selles, et mingi aja jooksul jahutusvedelik kaob paisupaagist ning jääb siis pidama paagi põhja peale. Uuesti juurde valades on asi kordub. Ilmselt seetõttu ei puhu ka salongi kuuma õhku. Kui keerata nupp sooja peale ning kiirus 1. või 2. astme peale, siis tuleb sooja õhku. Kui aga keerata nt 3. astme peale, siis hakkab puhuma juba jahedamat õhku. Milles asi, oskab keegi hüva nõu jagada


..:: E36 320i M50 Passenger Vehicle ::..
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
Soe soovitus, enne kui hakkad plokikaant lammutama lase jahutusvesi välja ja tõsta radikas pealt ära, nats pusimist on aga mitte midagi võimatut. Mul oli sama asi, jahutusvedelik kadus kuhugi ja oli sabin sees, et plokikaan aga peale radika maha võtmist oli näha, et kahest kohast oli niiske - kohe selge, et radikas õhtal panin uue ja probleem kadunud. Kui radikas oli peal ei olnud midagi näha - niisked kohad olid varjatud kohtades.