kuidas panna inspeciton nulli? e28 520

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
az3
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 19.03.2005 17:34 53
Asukoht: aruküla

kuidas panna inspeciton nulli? e28 520

Postitus Postitas az3 »

selline kysimus siis et kuidas e28-l pärast õli vahetust see rohliste tulukeste rida nulli panna mis seal spidomeetri all vilgub? Ma tean et kapoti all on yks punane kork ja seal korgi all tuleb midagi ära ühendada omavahel, aga mida millega?
ei ole mõtet Sangarit panna!
aarekas
Huviline
Postitusi: 150
Liitunud: 17.02.2005 13:26 16
Asukoht: Raplamaa 56930948

Postitus Postitas aarekas »

ühenda "7" ja kere umbes 15 seki.
Kasutaja avatar
az3
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 19.03.2005 17:34 53
Asukoht: aruküla

Postitus Postitas az3 »

aarekas kirjutas:ühenda "7" ja kere umbes 15 seki.
olen proovinud, ei toimi :roll:
ei ole mõtet Sangarit panna!
aarekas
Huviline
Postitusi: 150
Liitunud: 17.02.2005 13:26 16
Asukoht: Raplamaa 56930948

Postitus Postitas aarekas »

Siis pead kellad lahti kiskuma ja sealt tagant leiad ühe "AA" suuruse aku, mis on õhtal! Minu 85.a. vanakesel ainult momendiks kustub servise tuli ära, kuid uut akut ei raatsi kuidagi osta- vist oli 700 ringis?
P.S. õli tuled peavad muutuma kolme sekiga ja servise tuli 12 seki. ja kas Sul süüde oli sees, auto ei pea käima!
Kasutaja avatar
dantee
Huviline
Postitusi: 386
Liitunud: 11.02.2005 10:41 09
Asukoht: Valga

Postitus Postitas dantee »

Pidage!! Ikka süüde kah sisse, las keegi vaatab, kas läheb nulli. lühistama pead seda 7't nii kaua, et läheb!!! :lol:
Kasutaja avatar
az3
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 19.03.2005 17:34 53
Asukoht: aruküla

Postitus Postitas az3 »

süüde oli sees ja 7 oli peaaegu terve minuti massis, midagi ei kustunud ega juhtunud... järelikul on see AA värk pekkis.
tänan abi eest! ;)
ei ole mõtet Sangarit panna!
BMWpleasure
Huviline
Postitusi: 193
Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
Asukoht: Tallinn, tartu

Postitus Postitas BMWpleasure »

ei hakand uut teemat tegema..
mul e34, kas seal saab samamoodi? inspection on punase peal..
ja mis punane kork? kust e34-jal seda teha saab?
BMW 525d 120kW 2000a E39
aarekas
Huviline
Postitusi: 150
Liitunud: 17.02.2005 13:26 16
Asukoht: Raplamaa 56930948

Postitus Postitas aarekas »

E34- sama moodi, ainult ,et Sul on must kork testpistikul ja asub piduriõli anuma kohal, keeratav kork. Klemm on tähistatud samuti"7", aga tunduvalt kehvemini loetav :D
Kasutaja avatar
sepp
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 02.02.2005 12:10 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sepp »

oman ka e34 ja mul küll midagi ei toimunud. ikka punane!
Minevik: E34 525 125kw 89a; E36 318 85kw 91a; E34 520 110kw 93a touring, E34 530 V8 160kw 93a, Nissan Primera 06a, Mazda 6 2,0 08a, Audi 80 Cabrio 95a, Audi V8 92A, Lincoln Navigator 5,4l 04a, E65 730 02a, E60 545 05a
rajko
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 29.05.2003 18:39 12

Postitus Postitas rajko »

mingit 700 ei maksa see aku. Täitsa tavalised pleieri patareid on seal (AA tüüpi). Mul neid 2 seal (e28). Soovitati panna vähemalt 650 mAh sinna asemele kui vanad tühjad. Vahetamine on pisut jama kuna originaalis on nad klemmide külge pressitud või joodetud ja vaiguga kinni mätsitud. Enne vahetust tuleb +- asend fikseerida kuna trükkplaadil pole ühtegi märget sellest.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

soovitav on punktkeevitusega akudele klemmid kinni lasta, kobam jootja võib akud nii ära peedistada, et kestavad 3 kuud.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
semys
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 26.05.2005 01:49 31
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas semys »

Kuda ma omal nulli inspectioni sain oli see , et võtsin ka selle nr. 7 augu pistikust ja panin siis selle ja kere vahele veel tarbija, selleks oli mul 12v lambipirn.
ning seejärel süüde sisse ja 15 sek ootamist. võib igaks juhuks masina tööle ka panna .. siis on huvitavam.
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

selle 7 ja maandusega need spidod teil metsa lähevadgi. kui BMW tehas oleks tahtnud, et see nullimine oleks nii lihtne siis ei oleks ta hakanud seda nullimist tegemagi. lihtsalt oleks lasknud sul sõita 10000km täis ja siis automaat nullimine. see nullimine on sama jama tegevus, kui asendada BMW originaal mootor mosse mootoriga. kas ei ole lihtsam sõita servicesse ja lasta seal korralikult nullida?
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

efekt kirjutas:kas ei ole lihtsam sõita servicesse ja lasta seal korralikult nullida?
Kas esinduse maandus on parem minu omast? Kui korralikult läbi kontroll-lambi lühistada, ei juhtu midagi. Protsessi õnnestumine on kinni täpses taimingus. 15 sekundiga nullitakse juba ka inspection-loendur ära, aga kahe inspectioni vahelise oliservice puhul ei peaks seda tegema.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

hmm... kas siis selleks nullimiseks on tõesti vaja nii kallist aparaati teha, kui see ainult lühistab? minu teada nad vastu keret küll midagi ei aja vaid sinna käib spets riistapuu millega kõigepealt nullitakse üks asi ja siis lülitatakse ümber ja nullitakse teine asi ära. hetkel peast ei tea kumb neist ennem nullitakse. kunagi töötasin ka remondi alal ja meil oli ka selline nullimise aparaat. tol ajal ~7 aastat tagasi maksis see aparaat ~2000.- krooni
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

Ma kõikide autodega esinduses käinud nullimas. Endal peavalu vähem. Samas on seal ka käpp sees ja ei pea midagi maksam. Tean et tahavad nullimise eest 100 EEKi.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

efekt kirjutas:hmm... kas siis selleks nullimiseks on tõesti vaja nii kallist aparaati teha, kui see ainult lühistab? minu teada nad vastu keret küll midagi ei aja vaid sinna käib spets riistapuu millega kõigepealt nullitakse üks asi ja siis lülitatakse ümber ja nullitakse teine asi ära. hetkel peast ei tea kumb neist ennem nullitakse. kunagi töötasin ka remondi alal ja meil oli ka selline nullimise aparaat. tol ajal ~7 aastat tagasi maksis see aparaat ~2000.- krooni
Usu mind, on. See riistapuu kasutab lihtsalt diagnostikapistikus olevat massiklemmi. Ja noh, 200 dollari eest on seal nii pakendus, väike elektroonika kui ka BMW diagnostikapistiku isane pool. Ehk siis toode.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta