
E34 91 aasta 2.0 kuidagi lärmakas
E34 91 aasta 2.0 kuidagi lärmakas
MUre nimelt selles , et nüüd talvega on auto kuidagi jube lärmakaks läinud kui kohapeal töötab siis tundub nagu oleks diiselmootoriga tegu. Algul arvasin ,et jama summutajaga, kuid lasin ülevaadata ja kõik korda teha. Kuid järjest hullemaks läheb. Õli on normaalne ja ka mootor töötab ühtlaselt eriti ei värise kah. Aga kui tööle paned ikka hommikul siis naabrid kohe akende peal. Äkki keegi teab mis jama on või pean jälle truumu poole pöörduma. Talvel sai käidud temajuures ning nii mõnigi asi sai korda tehtud seal. Ja bensu kulu kah kuidagi suuremaks läinud jälle . 

Aga millal sa õli vahetasi, palju selle õliga sõitnud oled ja mis firma õli kasutad ?
Äkki õli ikkagi kehvake ja võtabki külmalt mootori koledat häält tegema.
Endal 2,5 TDS-il ka enne õlivahetust hakkab päris koledat häält tegema, just hommikul, aga nüüd jälle uus õli (castrol) sees ja auto oluliselt vaiksem.
Äkki õli ikkagi kehvake ja võtabki külmalt mootori koledat häält tegema.
Endal 2,5 TDS-il ka enne õlivahetust hakkab päris koledat häält tegema, just hommikul, aga nüüd jälle uus õli (castrol) sees ja auto oluliselt vaiksem.
Mercedes EQS 450+ 2022
Õli on sees vist valvoline ja selle õliga on sõidetud kuskil 4000 kilomeetrit ja välimisel vaatlusel tundub õli küll korralik olema. Aga nüüd on mure nagu suuremaks läinud auto kuidagi uimane ja kui gaasi anda siis pläriseb nign siis hakkab vedama alles ja kohalt minnes käib jõnks läbi. Külma mootoriga teeb kuidagi kõvalt häält aga soojamootoriga väiriseb tühikäigul ja mootor ei tööta ühtlaselt nagu jätaks vahele?
Nii nüüd on asjad nii, et kat on vist puhas sest seda truumu soovitust järgides viskas käe sealt eest nagu viuhti minema. Ega nüüd muud üle ei jää kui esmaspäeval esimese asjana hommikul kohe telefoni kõne truumule ja aeg diagnosti kinni panna. Müra on nagu vähemaks jäänud kui auto käitub järjest imelikumalt sumpsi väristab tühikäigul nii koledasti et kõik kinnitused on kah kriuksuma hakanud.
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Kusjuures kui ta külmalt pläriseb ja soojalt ei tee seda eriti, siis tasuks üle vaadata kollektorit ja tuletoru ühendav kinnitus, seda kohta väänab mootor päris palju ja sealt kinnituse juurest võib olla mõra sisse tulnud torusse. Samas kuumana paisudes vajutatakse mõra uuesti kinni. Mul endal oli täpselt selline teema.
Kollektor ise tasub ka muidugi luubiga üle käia. Kui lahti võtad, soovitaks uued tihendid ka panna. Nii kollektorile kui tuletorule.
Kollektor ise tasub ka muidugi luubiga üle käia. Kui lahti võtad, soovitaks uued tihendid ka panna. Nii kollektorile kui tuletorule.
Sai siis täna truumu jures käidud ja sain niipalju targemaks, et häält teevad hüdrotõukurid vist ja 5 silindris on kompressioon madalam kui teistes. Auto aga väriseb arvatavasti sellepärast , et mootoripadjad väsinud. Homme siis tõstetakse ülesse ja visatakse pilk täpsemalt peale. Muu nagu ma aru sain pidi korras olema vist. 

Nüüd võib vist selle teema lõpetatuks lugeda sai täna auto ka ülessetõstetud ja kõik puksid ja padjad ja muud vidina all olid korras. See aga tähendab seda, et pean hakkama korjama raha hüdrotõukurite vahetamiseks(6*4=24tk*300EEK), sest kaua need vaesed tõukurid seal poolkatkiselt vastu ikka peavad kui juba praegu mootor rapub nii, endal läheb süda pahaks autos istudes. Aitäh kõigile kes vastasid. 

Nüüd võib vist selle teema lõpetatuks lugeda sai täna auto ka ülessetõstetud ja kõik puksid ja padjad ja muud vidina all olid korras. See aga tähendab seda, et pean hakkama korjama raha hüdrotõukurite vahetamiseks(6*4=24tk*300EEK), sest kaua need vaesed tõukurid seal poolkatkiselt vastu ikka peavad kui juba praegu mootor rapub nii, endal läheb süda pahaks autos istudes. Aitäh kõigile kes vastasid. 
