
sorry kui valesti kirjutasin

samas m20netel on juba ammu ju niiLeopold661 kirjutas:ma pakun et 98 a kui tuli 3.0d
Kui sa neid mootoreid lähemalt oled uurinud siis peaks ikka erinevust märkama. Need tds-id onju nn vaanakooli bosch süsteem.toivoku kirjutas:seletage nüüd natukene rohkem mulle ka eestikeeles, miks ei ole m20 mootoril common rail( ehk yhine latt)? 3,0disladel saab ju pihusteid ka samamoodi vahetada kui näiteks 525tdsil kas vahe ongi selles siis,et yhel asuvad pihustid plokikaanes ja teisel sisselaskes?
ei ma selelsto len aru saanud küll,et jah 525tdsil ja 3,0dl on nagu vahe vahel, yhel tuelvad eraldi ktyte torud teisel oń commonrail ehk yhine kytte latt ja pihusteid juhitaks elektriliselt, aga mis teeb nagu common raili 3,0d mootorist ja miks ei ole tavaline bensukas 2,0 või 2,5 common rail?Leopold661 kirjutas:Kui sa neid mootoreid lähemalt oled uurinud siis peaks ikka erinevust märkama. Need tds-id onju nn vaanakooli bosch süsteem.toivoku kirjutas:seletage nüüd natukene rohkem mulle ka eestikeeles, miks ei ole m20 mootoril common rail( ehk yhine latt)? 3,0disladel saab ju pihusteid ka samamoodi vahetada kui näiteks 525tdsil kas vahe ongi selles siis,et yhel asuvad pihustid plokikaanes ja teisel sisselaskes?
Surveastmel ju polegi ühikut, see on lihtsalt silindri üldmahu ja põlemiskambri mahu suhe. Füüsikaline suurus, mida bar-ides mõõdetakse, on kompressioon ehk rõhk silindris survetakti lõpus. Need kaks asja pidevalt segi kõigil, pole hullufuse r32 kirjutas:Mis ühikutes siis surveastet mõõdetakse?
Kui ma nüüd mingi muu süsteemiga sassi ei aja, siis vist otse elektriliselt nõela pihusti sees ei liigutata. Pihustis peaks olema kaks kambrit, üks nõela all ja teine peal. Elektriliselt avatakse klapp, mis laseb nõela pealt kütuse tagasivoolu ja nõela all olev rõhk tõstab nõela üles. Eks keegi parandab mind kui täpsemalt teabRain kirjutas:M57 pihustid on aga elektroonilised ehk nende avamise eest vastutab elektromagneetiline jõud, mis nõela liigutab pihusti sees.
Täpselt nii ongiPihustis peaks olema kaks kambrit, üks nõela all ja teine peal. Elektriliselt avatakse klapp, mis laseb nõela pealt kütuse tagasivoolu ja nõela all olev rõhk tõstab nõela üles. Eks keegi parandab mind kui täpsemalt teab