Milline tagasild sobiks

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
AinZak
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 03.04.2005 22:27 11

Milline tagasild sobiks

Postitus Postitas AinZak »

Tahaks panna 85-da aasta 520i-le taha ketaspiduried.Kuidas oleks seda kõige parem teha, kas putidata kuidagi olemasolevale sillale ketaspidurid külege või tuleks uus tagasild alla soetada ketaspiduritega. Kui tuleks ,mis margi oma sobiks kõigeparemini.e Ehk oskab keegi aidata.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

lihtsaim ja odavam leida korralik 525,528,535-e tagasild
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Indrek I
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 17.01.2003 12:34 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek I »

ning kui ka vahetada selle käigus differ siis mõtle ka ülekande arvu peale, kas tahad normaalset sõitu (ökonoomne,originaal ülekanne),kiirendamist(äkiline,ülekandearv suurim) või suurimat kiirust (väga rahulik,ülekandearv hästi väike),ning soovitav oleks uued ematalapuksid ning õõtsapuksid(kui muidugi on soov terve sild vahetada)
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Kas lihtsalt tagumiste õõtsade vahetusest ei piisaks ketaste installimisel?
AinZak
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 03.04.2005 22:27 11

Postitus Postitas AinZak »

Ega olemasolev sild enam kiita ei ole ,nii et ongi põhjust vahetamise peale. Aga tänan info eest :)
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Tagasillatala on minumeelest ka erinev, vähemalt 535-l on välimiste õõtsapukside ligidal veel kaks mingist vertikaalset puksi.

Pole nii sügavalt uurida viitsinud, aga 520 tala tundub teistsugune.

Pluss see, et ku kavatsed panna tagumise stabikavarda nt 528 oma, siis see ei sobi kokku 520 reduktoriga (kõverus vale koha peal).

Reduktorite kinnitused on samad.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

mul oli 520-il mingi vale stabikas, kusjuures all oli 525-e sild koos nende samade lisakontidega, stabika sobimiseks tuli pisut relakaga tagumise padja tuge maha lasta, kusjuures see osa ei olnud mitte kandev ega tugevust määrav, ainuke asi, et kõrgete tagavedrudega jäi pepu jube püsti, tagarattad ei olnud lääpas vaid vastupidi kaldu. Jääpeal oli hea kõrge auto, aga ringteel järgi sõites oli jube naljakas kurvis vaadata.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Indrek_
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 19.09.2003 22:21 35
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_ »

528/535-el on tugevam tagasild,koos nende prillikujuliste puksidega.518-525 ei ole neid.Õõtsapuksid on ka teistsugused tugevamad 528/535-el(ma sain poest valed,selgus alles allapaneku eel),kui 518-525.Stabikavarras on 81-09.84 teistsugune,kui 85-87a. sest reduktorikinnitus on erinev.
Vasta