Diagnostika kaabel.
Diagnostika kaabel.
Sai siis siit foorumist omale diagnostika kaabel soetatud.Kaasa sain ka mingi programmi INPA 3.01, Ediabas 6.4.3.See mingi saksakeelne asi ja saksa keelt ma ei jaga.Tirisin netist omale Carsoft 6.5.Sai siis kõik ilusti ära installitud, juhtmed kylge pandud aga programm ytleb bad communication.Olen 107 maailmaimet arvutiga teinud ja ikka ei saa ühendust. Kaabli pistik on siis 20pin OBD2.Ja siis selle aparaadi peal on ka OBD ja ADS(neid saab nagu valida).Mis see ADS on? kaablist veel niipalju, et arvuti järgi minev ots on see COM. Sebisin ka vahejuhtme, kus otsaks USB.Aga arvuti ikka juhet ei tunnista.
Re: Diagnostika kaabel.
asi võibki olla selles üleminekus, mul ka kusagilt kõrvu jäänud, et pidi olema pin-d teistmoodi joodetud vms ja seepärast ei saa arvuti auto kompuutriga (ajuga) ühendust. Tahtsin ka kunagi osta seda juhet ja programmi aga kuna läpakal puudus spetsiaalne sisendi ots siis jäi asi katki, üleminekud ei pidavat toimima.
Re: Diagnostika kaabel.
Aga samas kui ma selle psitiku järgi panen, siis hakkab seal OBD tuli põlema ja kui süüte sisse panen, siis hakkab ignition põlema.Või see ei ole mingi näitaja?
Re: Diagnostika kaabel.
Minul ka millegipärast auto OBD pistikust ei töötand, aga vahetükiga kapoti alt pistikust töötas 

Re: Diagnostika kaabel.
Ma proovisin ka kapoti alt pistikust.Teist pistikut mul vist pole. Aga küsimus selline, et kas iga progamm töötab iga juhtmega? Mul on mingi do-it-auto interface. Carsoft sellega ikka töötab? 

Re: Diagnostika kaabel.
Räägi lähemalt, mis aasta masinatega soovid ühendust saada. See do-it-auto kaabel on iseenesest väärt asi, kuid arvesta sellega, et ainuke normaalselt töötav programm vanemate masinatega on BMW originaaltarkvara DIS. Carsoft pidavat paras jama olema, näitab olematuid vigu jne. Ei oska öelda, kas see töötab üldse INPA jaoks mõeldud kaabliga..
Minu soovitus oleks keskenduda DIS-i käima saamisele, mis selle kaabliga peaks olema täitsa võimalik
Minu soovitus oleks keskenduda DIS-i käima saamisele, mis selle kaabliga peaks olema täitsa võimalik

Re: Diagnostika kaabel.
Praegu oleks vaja ühendust saada 92.a. e36 ja 97.a. E39-ga.
Re: Diagnostika kaabel.
E39-ga peaks INPA normaalselt töötama, otsi netist mõni uuem inglisekeelne versioon. Probleemiks võib saada õige Com-porti puudumine. Ka mina katsetasin alguses Windows Vista ja Expresscard-com adapteriga, kahjuks edutult. Ostsin spetsiaalselt vana com-port arvuti XP-ga, nüüd töötavad DIS ja INPA laitmatult.vare271 kirjutas: Praegu oleks vaja ühendust saada 92.a. e36 ja 97.a. E39-ga.
E36-ga INPA ei tööta, sest mingid andmefailid on puudu, kuigi valikus osad mootorid on. Kui Carsofti tööle ei saa, siis on ainuke võimalus DIS. MIna mässasin selle käima saamisega mitu päeva, kuid asi on seda väärt

Re: Diagnostika kaabel.
Mul läheb siis paar nädalat 

Re: Diagnostika kaabel.
Kunagi mässasin ka selle carsoftiga ja mul oli ka com-usb ülemineku kaabel lisaks.Selleks et see kaabel aga töötaks oli vaja draiverit,mille sai tootja kodulehelt.Com portidega oli ka mingi jama aga tööle ma ta sain.
F30 328i
Re: Diagnostika kaabel.
Ma sain ka selle USB-COM-iga draiveri ja see sai ka installitud.
Re: Diagnostika kaabel.
Inpa interface ei hakka sul elusees Carsoftiga toimima. carsoftile on oma kaabel.
Otsi netist see sama versioon inpast (see siis inglise keelne) Ja kõik toimib ja on aru saadav.
eeldan et sul see kaabel.
http://www.doitauto.de/product/en/BMW-D ... rface.html
Sellega ka saad GT1 endal tööle kui väga tahad , kuid see kaabel eeldab suht koht kindlalt com porti.
Olnud seal ja proovitud ka selle sama expresskaardi üleminekuga mida see doitauto müüb. Ja ei ole see ka ikka veel hea.
Ja muide, kui sul pole COM-iga arvutit, siis on üle üldse keeruline seda interface tööle saada. väga vähesed USB -> com üleminekud toimivad, peavad olema õige chipiga. a la mingi FTDI,. ma ise seda proovinud pole, aga pidi palju keerulisem seda õiget leida olla.
Otsi netist see sama versioon inpast (see siis inglise keelne) Ja kõik toimib ja on aru saadav.
eeldan et sul see kaabel.
http://www.doitauto.de/product/en/BMW-D ... rface.html
Sellega ka saad GT1 endal tööle kui väga tahad , kuid see kaabel eeldab suht koht kindlalt com porti.
Olnud seal ja proovitud ka selle sama expresskaardi üleminekuga mida see doitauto müüb. Ja ei ole see ka ikka veel hea.
Ja muide, kui sul pole COM-iga arvutit, siis on üle üldse keeruline seda interface tööle saada. väga vähesed USB -> com üleminekud toimivad, peavad olema õige chipiga. a la mingi FTDI,. ma ise seda proovinud pole, aga pidi palju keerulisem seda õiget leida olla.
Viimati muutis TimoA, 10.03.2011 20:58 00, muudetud 1 kord kokku.
Re: Diagnostika kaabel.
Äkki vihjab keegi PS kaudu kustkohast GT1 võiks leida?
Re: Diagnostika kaabel.
Sama asi jah.
Re: Diagnostika kaabel.
internet on suur ja lai. saadavl isegi gt1 v44 (Diagnost ja progemine on veel koos) ja gt1 v57 (Ainult diagnostika, löödi pärast v44 progemisest lahku) ja progman SSS (See siis progemise jaoks mõeldud mis tuli pärast gt1 v44)
Kõige lollikindlam on siiski see gt1 v44..
Kõige lollikindlam on siiski see gt1 v44..
Re: Diagnostika kaabel.
vare271 kirjutas:Praegu oleks vaja ühendust saada 92.a. e36 ja 97.a. E39-ga.
Et selle e36 ga ühendust saada peab sul olema Ediabas kindlasti konfitud kasutama ADS-i ja ka interface enda pealt pandud adsi peale.
97 aasta e39, krt enam ei mäleta kas sellel on enam ads vaja või ei.
Re: Diagnostika kaabel.
Windows vistaga ei tööta suurem osa asju, jah arvuti peab olema Windows XP-ga ja soovitavalt com pordiga.
Kuid on ka neid kaableid mis on USB ühendusega ja töötavad laitmatult. sai isegi proovitud Mootori aju DDE 4.0 üle progeda ja polnud probleemi selle poole tunni jooksul mis see aega võttis. Aga seda oma auto peal, kui ennem seda teinud ei ole, ei soovita isegi vihavaenlasele mitte
Kui sinu ainuke vahend on 1 kaabel inpa/gt1 , siis ära progmrammeerimiesega tegele.
ise sai proovitud kuna meil neid variante mitmeid kuidas asi pärast tööle saada kui päris tuksi läheb ....
Kuid on ka neid kaableid mis on USB ühendusega ja töötavad laitmatult. sai isegi proovitud Mootori aju DDE 4.0 üle progeda ja polnud probleemi selle poole tunni jooksul mis see aega võttis. Aga seda oma auto peal, kui ennem seda teinud ei ole, ei soovita isegi vihavaenlasele mitte


ise sai proovitud kuna meil neid variante mitmeid kuidas asi pärast tööle saada kui päris tuksi läheb ....
teet82 kirjutas:E39-ga peaks INPA normaalselt töötama, otsi netist mõni uuem inglisekeelne versioon. Probleemiks võib saada õige Com-porti puudumine. Ka mina katsetasin alguses Windows Vista ja Expresscard-com adapteriga, kahjuks edutult. Ostsin spetsiaalselt vana com-port arvuti XP-ga, nüüd töötavad DIS ja INPA laitmatult.vare271 kirjutas: Praegu oleks vaja ühendust saada 92.a. e36 ja 97.a. E39-ga.
E36-ga INPA ei tööta, sest mingid andmefailid on puudu, kuigi valikus osad mootorid on. Kui Carsofti tööle ei saa, siis on ainuke võimalus DIS. MIna mässasin selle käima saamisega mitu päeva, kuid asi on seda väärt
Re: Diagnostika kaabel.
Kes oleks poolt kui ma teen TSI alla teema, kuidas GT1 ja progman jne jne oma arvutis tööle panna. Kui on mõningaid huvilisi siis ma hakkan seda kokku panema.
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: Diagnostika kaabel.
Pane ülesse muidugi. Ma arvan et huvilisi palju. Ja saad ka kitsaskohad välja tuua kuna ise oleme juba aasta aega katsetanud erinevaid interfacesid ja programme.
Re: Diagnostika kaabel.
Ma ei tea, kas tegemist mingi anomaaliaga, aga mul hakkas INPA kaabel küll Carsofitiga ka tööleTimoA kirjutas:Inpa interface ei hakka sul elusees Carsoftiga toimima. carsoftile on oma kaabel.

Nii Carsoft kui INPA töötasid ilusti üle USB to serial adapteri XP'ga. Peale win7 installimist, ei ole kaablit enam tööle saanud

Selline TSI oleks igati tervitatavTimoA kirjutas:Kes oleks poolt kui ma teen TSI alla teema, kuidas GT1 ja progman jne jne oma arvutis tööle panna. Kui on mõningaid huvilisi siis ma hakkan seda kokku panema.

Re: Diagnostika kaabel.
Netis on juhend, kuidas Carsofti kaabliga INPA tööle saada, võibolla saab siis ka vastupidienn1 kirjutas:Ma ei tea, kas tegemist mingi anomaaliaga, aga mul hakkas INPA kaabel küll Carsofitiga ka tööle Nii Carsoft kui INPA töötasid ilusti üle USB to serial adapteri XP'ga. Peale win7 installimist, ei ole kaablit enam tööle saanud

Arvan, et käimasaamise saladus ongi osaliselt XP-s. Vaja on panna COM pordi seadete all süsteem mingit FIFO-t kasutama, kuid näiteks VISTA-s pole mingit FIFO-t kuskil. Kui on XP, siis on lootust ka mingite adapteritega COM port tekitada.
Aga kas ADS-i jaoks pole ainuke töötav GT1/DIS versioon EasyDIS 44? MInule tookord nii öeldi ja ega ma uuemat tavaversiooni tööle ei saanud ka..
Viimati muutis teet82, 11.03.2011 16:02 23, muudetud 1 kord kokku.
Re: Diagnostika kaabel.
Ma õnneks praegu tiringi täpselt seda asja 

Re: Diagnostika kaabel.
Risustan teemat. Mul on ka vaja diagnostika kaablit sellistele autodele nagu 93 aasta E34 ja E36. Millist mul vaja on? Netis saadaolev valik ajab silmad kirjuks ja peast hulluks. Lühendeid ja keerulisi sõnaühendeid on rohkem kui haarata jõuaks. Keegi aitaks ehk konkreetse lingiga? On kusagilt Eestist ka võimalik seda asja otse osta?
'91 525i - plaan B liikur /MÜÜDUD/; '89 524TDA - jupidoonor
'93 540i - igapäevakulgur; '93 318iS - niisama lõbutsemiseks
'93 540i - igapäevakulgur; '93 318iS - niisama lõbutsemiseks
Re: Diagnostika kaabel.
Ma siis vaikselt teen seda TSI -d. Sellega võib mõned päevad aega ikka minna. kuna eesti keelde on jube raske seda panna.::) Aga annan endast parima. Esialgu TSI tuleb selle GT1 v44 kohta. eks edasi vaatab kas muudele ka soovi on või ei.
Re: Diagnostika kaabel.
Kõnealune do-it-auto ADS ongi kõige odavam lahendus sinu autode puhul, programmina pead kasutama GT1/DIS. Saksa E-bayst saab osta seda kaablit:Heigo kirjutas:Risustan teemat. Mul on ka vaja diagnostika kaablit sellistele autodele nagu 93 aasta E34 ja E36. Millist mul vaja on? Netis saadaolev valik ajab silmad kirjuks ja peast hulluks. Lühendeid ja keerulisi sõnaühendeid on rohkem kui haarata jõuaks. Keegi aitaks ehk konkreetse lingiga? On kusagilt Eestist ka võimalik seda asja otse osta?
http://cgi.ebay.de/BMW-Diagnose-ADS-OBD ... 3a63a5bc95
Re: Diagnostika kaabel.
mul on neid kaableid kaks tykki, doitauto ads/obd interface See kõlbab nii vanematele kui uuematele. Aga see kaabel eeldab kindlasti com porti, mitte mingeid üleminekui. Isegi nende enda expresscardi üleminek ei toimi sellega hästi. Kui vaja võin maha müüa kuna ise kasutame vähe uuemat arvutit millel pole com porti ja vähe teist usb interface, mis esialgu tundub hea
Heigo kirjutas:Risustan teemat. Mul on ka vaja diagnostika kaablit sellistele autodele nagu 93 aasta E34 ja E36. Millist mul vaja on? Netis saadaolev valik ajab silmad kirjuks ja peast hulluks. Lühendeid ja keerulisi sõnaühendeid on rohkem kui haarata jõuaks. Keegi aitaks ehk konkreetse lingiga? On kusagilt Eestist ka võimalik seda asja otse osta?
Re: Diagnostika kaabel.
Minul oli oma DIS-iga paar päeva tagasi esimene tagasilöök kui ei saanud ühendust ühe 1999 aasta 530d-ga. Põhjus siis arvatavasti selles, et süsteem on seadistatud töötama ADS-ina. Kuidas käib tarkvaraliselt ümbermuutmine OBD peale? Kas piisab kui muudan ediabas.ini failis ADS-i OBD-ks või on vaja midagi ka DIS-i sees muuta? Minu ADS pole do-it-auto oma, vaid miglenium.de ja mul on ainult ümmargune 20pin pistik. Ümberlülitamise nuppu sellel seadmel ei ole, aga kui kaane maha kruvin ja mingi jublaka ringi tõstan, siis peaksin väidetavalt saama asja OBD modesse 

Re: Diagnostika kaabel.
Nii, tirisin omale EasyDis/GT1 v.44. Tegin selle ilgema installimise ja sain süsteemi käima.Ja no võta näpust, autoga ikka ühendust ei saa(marru ajab juba
).Igatahes lappasin seda EasyDIS-i ja leidsin, et seal üldse polegi M42 mootoriga isendeid.Olid M44 1.8is-id. Kas probleem yhenduse saamisega võib sellest olla tingitud? Proovisin otse COM pordist ja siis ka selle USB jagajaga ja no mitte midagi.Arvutis näitab, et COM port töötab ja probleeme pole.Ka see FIFFO on järel ja mitte midagi.Ja selle diagnostika aparaadi lülitasin ADS peale kui yhendust proovisin saada.

Re: Diagnostika kaabel.
Kas INPA saab su autoga ühendust, kas Battery ja ignition tunnistus töötavad...
Enne kui sa pole inpat korralikult tööle saanud ei ole mõtet edasi pusima hakatagi.. Siis ei tööta ka DIS
Vastavalt see com port mida sa hetkel proovid peab olema ka asetatud, COM 1.. kui tahad seda usb teemat proovida siis pead ümber sättima ja selle COM 1 pordiks tegema..
Enne kui sa pole inpat korralikult tööle saanud ei ole mõtet edasi pusima hakatagi.. Siis ei tööta ka DIS
Vastavalt see com port mida sa hetkel proovid peab olema ka asetatud, COM 1.. kui tahad seda usb teemat proovida siis pead ümber sättima ja selle COM 1 pordiks tegema..
Viimati muutis TimoA, 13.03.2011 17:47 57, muudetud 1 kord kokku.