Ees siis e39 523 klapikambrikaane tihendi vahetus, ja nimelt millise jõuga peaks kinni keerama neid polte või tunde järgi hoopis, kui keegi teab ka ,et mis järjekorras.
Kas klapikambrikaane tihendit peab külma mootoriga vahetama või võib ka soojaga.
Natuke nõu klapikambrikaane tihendi vahetamisel
Re: Natuke nõu klapikambrikaane tihendi vahetamisel
http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
Peaks piisavalt hästi seletatud olema. Poldid keeratakse kinni 10Nm.
Vahet pole kas soe või külm mootor.. Keera kõik poldid õrnalt kinni ja sis hakka keskelt väljapoole pingutama, põhimõtteliselt nagu plokikaane polte.
Peaks piisavalt hästi seletatud olema. Poldid keeratakse kinni 10Nm.
Vahet pole kas soe või külm mootor.. Keera kõik poldid õrnalt kinni ja sis hakka keskelt väljapoole pingutama, põhimõtteliselt nagu plokikaane polte.
F11
Re: Natuke nõu klapikambrikaane tihendi vahetamisel
Üldjuhul paljudel pole Nm võtit kodus, siis ise vahetasin ka endal ära , kinni keerasin väikse narrega.Suurega võib seal asju murdma hakata ...
Re: Natuke nõu klapikambrikaane tihendi vahetamisel
Kes puru keerab, siis arvestage, et kaane sisse minev ots on 7-ne, mida leiab mujalt auto küljest äärmiselt harva . Kuna spetsiifilised poldid (ühel pool 7-ne keere, teiselpool 6-ne), siis tasuks ettevaatlik olla, pärast jamamist rohkem. Omast kogemusest