1. leht 1-st

318i torukollektorist 3,5-le torukollektor????

Postitatud: 09.05.2005 18:36 31
Postitas byerman
on OLEMAS 318i torukollektor,, huvi pärast proovisin seda 3.5-sele ,, ja ennäe imet, 4-jale silindrile sobis ideaalselt,lähemal mõõtmisel selgus,et välja laske avad on ka ühe suurused,, ning tekkis kohe mõte 2 kaart juurde painutada ja kokku keevitada,.-
Kas on mõtet,jamada.
kas sellest on tolku ja kas kw tuleb juurde,,???

kas on mõtet nn.jalgratast leiutama hakata või on mõistlikum jätta originaal väljalaske kollektorid..???????

Postitatud: 09.05.2005 20:42 54
Postitas Cardo
See se imeasi on jah , et 1,8 ja 3,5 on samade mõõtmetega sisse/väljalase, sisse on küll pisut väiksem kuid ainult mõtteline osa. Kui suudad samapikad torud teha kui mõõt on siis ei tohiks hullu miskit olla kui just Aare kohe rusikatega lauapihta vasardama ei hakka :P

Postitatud: 09.05.2005 22:04 42
Postitas byerman
Mis mõttes sama pikad torud.. ,et nagu torud peavad ühe pikkused olema või,
see 1.8 kollektor on tehase toode, aga ,ege seal küll nad ühepikkused ei ole , ja nad lähevad suhteliselt vara kokku mitte seal all, aga um,mootori padja juures,.,

Postitatud: 09.05.2005 22:28 26
Postitas Kristjan
m10 ja m30 on jah samad ainult m30'l on kaks silindrit rohkem... :D

Postitatud: 10.05.2005 16:11 37
Postitas MiQ
julgen pakkuda, et kui sa aretad sinna midagi sellest R4 kollest, siis jääd sa traditsioonilisest R6 häälest ilma..

Postitatud: 10.05.2005 16:44 02
Postitas Aare
Siin pole mingit imet. M10 on tehniliselt 2/3 M30 vastavast mudelist.

Kui sa proovid sisselaset, siis see sobib samamoodu.

Eks aretada võib kõike, aga arvatavasti on M10 collector liiga kitsas. muidugi kõike saab ümber teha....

Muideks - M30 torukollektor on kaheosaline 3+3, seda on lihtsam auto peale panna. Olen proovinud, tean :)

Sa enne proovi, kuskanti need torud vaatama ikka hakkavad, nt E28-l
jääb kollektori ja lonzeka vahele nii 1 cm ja asi peab väga täpne ikka olema.

Kild on selles, et E30-l on esisilla kohal rohkem ruumi, kui 5sel, sest tal on lattrool, mis on mootori all. E28-l ja E34-l on paraleelvarras ja pendelhoob täpselt risti ees. Seepärast ongi M30 tüüpkolle erinevalt M20 omast kaheosaline...

Kui sa tahad, siis mul jäävad järeleaidatud malmkollektorid peagi üle.

Postitatud: 10.05.2005 22:15 10
Postitas byerman
kollektori otsad vaatavad ilusti sinna kus on ruumi, ja mahuvad ilusti sukad otsa mis lähevad põhja alla.
Aga kas on mõtet, ja kas sellest tolku on,, kollektori torud on ise 40mm torust ja sukkadest 45mm (tahan asendada 50 mm-stega),,

Postitatud: 11.05.2005 10:40 37
Postitas Aare
Eks ta rohkem porno valda kisub.

Pigem tuleks hankida ikka õige kollektor. Omavahel ebasobivate juppide suvaline kokkuladumine ei anna tavaliselt tulemust.

50 mm torud eeldavad sellel mootoril 310 kraadist nukkvõlli ja 7500 pööret. Kui neid ei ole, siis ainuke "võit" on alumise otsa ärakadumine.

50 torud on on 3.5- siis kui tegu on väga räige mootoriga - nt 300 hj vabalt+150 hj nitrole on need parajad.

3.5 tänavakollektor on 36 mm torust, seda on küll ja rohkem ka. Muidu on nii, nagu paljude asjadega - tulemuseks on 2000 pöördel 5 Nm ja sama võimsus, mis tehasemootoril. Vabalthingava mootori väljalase ei ole enam põhikoolimatemaatika.