Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Sihuke värk et karpaga m10 mootoril ei taha termostaat töötada. see väike jahutuse ring ainult töötab ja termostaat ei avane et suurt ringi tööle panna. praegu sõidan nii et lükkasin termostaadi klapi paigast ära ja siis ei lähe see keema. aga talvel on nii ju suht piin sõita kui soojaks ei lähe
ahjaa,see ka et lõdvikutest proovisime õhku välja ajada ning omaarust saimegi kuid ikkagi läks keema...kas see võib olla veepumba süü et väike ring ainult töötab? panime uue termostaadi ka aga see ka ei töötand ning no **** ideed said otsa- no mis **** pärast see termostaat ei taha avaneda,kui täiega masin keeb. Äkki on veel mõni nipp, millega seda asjandust siin korda saada, või mismoodi väikesest jahutusringist õhku välja saad kuna äkki on ikkagi õhumull sees mida välja pole veel saand. et mis see kõrgeim koht olla võib,kust õhku välja ajada...
m10 ehk siis1.8 mootori jahutussusteemis ei olegi õhutusniplit. ise õhutasin plokikaane küljes olevast andurist 19 võtmega. Kuid õige see ikkagi ei ole- õhk peab ise välja minema. ja äkki sirvid siin foorumis natuke teemasid-kirjutasin eile mis tegelt võib viga olla ja ei jõua seda siia kirjutada.
Vanal autol oli sisselaske kollektoril mingi polt tehtud, kust sai õhku välja lasta(ei tea kas originaalis ka nii on...). Muidu oli sama probleem, et läks pidevalt keema ja lõpuks oli ikkagi plokikaane tihend läbi.
Huvitav kuidas sul õhk sinna sisse jäi??? Siis kui mina eelmine suvi vahetasin oma vanemal E30-el ära veepumba siis mul küll mootorisse õhku ei jäänud ja kusjuures auto polnud ka mingi kallaku peal, vaid ikka kodu hoovis. mis samuti M10 1.8i . Ja nüüd siis vaja vahetada ka uuel E30-el veepump mis on kaaaa siis M10 1.8i (kat versioon)
no ie teagi enam kust otsast hakata asjaga pihta.ei tahaks petetud termostaadiga nii kaua ka sõita kuni lumi maas ja varbad külmad. aga **** vesi kaob kolmesaja ilomeetriga radikast ära. ja no kuhu tal siis minna on?????
karterisse see ei lähe, kuna õli pole halliks läinud ja tundub norm olevat. lõdvikud on ka kuivad ja ei näe küll mingit olulist leket. **** kas auto on siis lisaks bensule nüüd vett ka võtma hakanud???
äkki keegi teab veel mõningaid kohti kuhu see vesi saab kaduda peale karteri ja lõdvikute. ja kas see õhumull siis võibki ajada selle asjanduse keema??et paisutab korgi üles ja vesi aurab välja?????
vahetasin hiljuti oma m10 mootoriga 318-l termostaadi, wahleri termostaadil oli õhutamiseks õpetus kaasas: lased 2000-2500 pöörde juures mootori soojaks (kuni seier on keskel), seejärel käivitad auto uuesti ja lased 30sekundit töötada 4000pöörde juures. seejärel ootad kuni mootor täielikult maha jahtub ja lisad jahutusvedelikku.