1. leht 2-st

BMW 318 - Kütsuse kulu, nõrgemad kohad, + ja -

Postitatud: 14.05.2005 00:40 18
Postitas Ceed
Ma olen uus siin foorumis, ja arvan et enamik ütleb et kasuta otsingut. Kasutasin aga ei leidnud vastust kõikidele oma küsimustele.
Ja kavas osta bmw 318, ~1992 aasta oma. Mitte rullnoka oma vaid see uuem, kandiliste tuledega. Motor siis 1.8L , 83kw, manuaal.
Ja sooviks siis selle mudeli kohta kõiksugu infot, kas tasub osta kui jah siis mix? ja kui ei siis mix?
Palju tal kütusekulu on talvel - linnas, maanteel. Suvel - linnas, maanteel.
Mis on nõrgemad kohad? mis laguneb kõige rohkem?
Üldse autokohta kõiksugu plusse ja miinuseid.

Kas sellel mudelil on tsink kere või ainult osaliselt tsingitud?

Loodan et vastate mu küsimustele :roll:

Re: BMW 318 - Kütsuse kulu, nõrgemad kohad, + ja -

Postitatud: 14.05.2005 00:47 03
Postitas Xpander
Ceed kirjutas:Ja kavas osta bmw 318, ~1992 aasta oma. Mitte rullnoka oma vaid see uuem, kandiliste tuledega. ?
OT: BMW on BMW, rullnokk on rullnokk.
318 ei tohiks kütet palju võtta. Üldse 318 on lahja ju. Tiba suurema mootoriga 3-ne võtab natuke rohkem kütet aga on jõulisem.

Postitatud: 14.05.2005 00:51 34
Postitas Ceed
kle mind ei huvita mingi lambi ümbernurga jutt, mind huvitavad konkreetsed numbrid ja vastused
Enamvähen rohkem vähem kui see ja teine, jäta endale.
NO OT :!:
Kui ma ütlesin 318 siis ma tahan 318 kohta infi, ja mulle on väga tähtis VÄIKE KÜTUSEKULU :!:

Postitatud: 14.05.2005 01:37 53
Postitas Tanel_P
Mul on see "RULLNOKA" BMW ja 318 ning bensu võtab nii et seda nägu, 14l/100le.

Postitatud: 14.05.2005 02:18 55
Postitas IffMees
Kuidas nii vaikseks bensukulu said?
mul tavaliselt 16, 17l/100km
318i

Postitatud: 14.05.2005 03:06 37
Postitas meph
Linnas peaks M40B18 kütusekulu jääma ikka 10L/100km kanti ja alla selle... maanteel 7-8L/100km kanti.

Üldiselt soovitaks aasta-kaks aastat nooremat isendid, millel juba M43B18 mootor peal. Asi on kettülekandega ja tänu sellele võimalus klappe pähe lasta väiksem. Dünaamikalt peaks ka parem olema.

Härrased, kui teie 1.8 mootor 14-17 liitri vahel linnas võtab, siis on teil mootoritega ikka midagi väga valesti juba. Või siis sõidustiil mitte väga esteetiline.

Ise sai Estringi peal M43B16 mootoriga keskmiseks kuluks 17l/100km ;) Linnas oli 9 või alla selle ja maanteel vist 7.3 täpselt.

Postitatud: 14.05.2005 08:45 26
Postitas Paul24
Ärge nüüd inimest eksitage, kütusekulud 15l/100km näitavad pigem seda, et autot pole pikka aega hooldatud. 318 normaalne kulu peaks ikka ilusti alla 10L/100km jääma.

Postitatud: 14.05.2005 10:08 48
Postitas 325 ix
Või on gaasipedaalil kaks asendit -on ja off. :)

Postitatud: 14.05.2005 10:19 27
Postitas Ceed
rääkige nüüd nõrkadest kohtadest, plussidest ja miinustest ja kas on tsingitud kere ?
Kütusekulu siis ~10L linnas ja 7-8 maanteel.

Postitatud: 14.05.2005 12:02 24
Postitas Erki
Nu nii mul on sama isend olemas . Kütet võtab linnas kuskil 8 ja maanteel sain isegi 5,5 hakkama .Kere on tsingitud .Nõrku kohti ei oskagi öelda paugust,endal oli see, et mootor klõbises mis on paljude viga kui ostma hakkad .Vahetusse läksid nookurid,tõukurid ja nukkvõll( tööraha koos juppidega arvesta 7 kilo). Üldiselt ise olen autoga väga rahul. Meie teid arvestades pead ikka ükskõik mis masin sul ka poleks arvestama et millalgi tuleb pukse vahetada jne.Mootor on küll jah 1,8 aga mulle täitsa piisab,ei saa väga kurta.Pole küll mingi rallimees kah .Vbl ainus miinus mis hetkel veel meenub on see et pagasiruum on vähe väike .Perre sündis väikemees ja nu vanker mahub jeeli jeeli ära .
Muidu auto on aus ja võin vabalt soovitada.Kui sul veel mingid küsimused tekivad võid vabalt ps saata.Kui vähegi saad siis osta isend millel oleks kliima-automaatik ka peal.Endal on ja väga rahul .Kuigi kui viimati auto24 sisse toksisin 92 aasta 318 83kw ei leidnud ta sealt ühtegi isendit millel oleks kliima peal.

Postitatud: 14.05.2005 13:34 05
Postitas Tanel_P
Ma tean väga hästi, mis mu autol viga on ja "pole kaua hooldatud???" minu kohta on solvang väita. :evil:
Rallimees ma samuti ei ole, lihtsalt eelmine omanik oli ja oli üritanud 318st püssi teha, tulemusteta (vahest ainult nii palju, et bensukulu tohutu on). :?

Postitatud: 16.05.2005 17:14 53
Postitas Paul24
no kui kütusekulu nii suur, siis ikka midagi väga ära tuunitud :D

Postitatud: 16.05.2005 18:06 31
Postitas Tanel_P
Eks ma seda s***a nüüd helbin. :oops:

Postitatud: 26.05.2005 00:30 59
Postitas Ceed
palju sellel autol ka massi on? palju see kaalub?

Postitatud: 26.05.2005 09:33 53
Postitas ermo

Postitatud: 26.05.2005 10:40 20
Postitas Ceed
nüüd vaatasin aga auto kaalukohta küll midagi ei leidnud, ja kas tõesti taga istmete seljatoed alla ei käi? :shock:

Postitatud: 26.05.2005 15:07 07
Postitas ermo
http://www.google.com

Weight: 2900-3100lbs (cpe & sdn); 3400lbs (cnv); 2800lbs (hdk); 3200lbs (M3)

Postitatud: 26.05.2005 15:56 59
Postitas Ceed
ma mõtlen kg-mmides :roll: ja kas tagumised istmed on alla klapitavad?

Postitatud: 26.05.2005 16:16 01
Postitas ermo
jaga 2,2-ga ;) ja mis neist istmetest alla klappida? see rohkem luukpärade-universaalide teema

Postitatud: 26.05.2005 17:19 59
Postitas Ceed
näiteks vaja suusad kaasa võtta, siis klapid istmed alla ja paned autosse. või äkki on sellel suusa auk ?

Postitatud: 26.05.2005 18:47 02
Postitas Erki
Mul näiteks ei anna istmeid alla klappida ,taga pole käetuge ka st auku ple

Postitatud: 27.05.2005 10:15 59
Postitas nokkel
Mul abikaasal sama aparaat. Erkiga sama meelt, eriti eko pill. Eelmine suvi sai pikemaid otsi tehtud...6 L / 100 km. Linnasõidul kusgil 8l kanti. Aaga jah gaasijaotusmehhanism on sünnist haige juba sellel autol. Nukkvõll, tõukurid jne... Ja kuna endal on viiene, siis kolmene on ikka suure mehe jaoks kitsas.

Postitatud: 27.05.2005 12:25 21
Postitas Ceed
nokkel kirjutas:Aaga jah gaasijaotusmehhanism on sünnist haige juba sellel autol. Nukkvõll, tõukurid jne...
Mida see peaks tähendama ? ei saanud su mõttest aru :roll:

Postitatud: 27.05.2005 12:53 57
Postitas ruut
see peaks tähendama seda, et M40 mootorist on soovitav kaarega mööda käia

Postitatud: 27.05.2005 13:50 41
Postitas Ceed
ei tahaks nagu e36 osta ;)
Kuigi vaikselt hakkab juba Calibra meeldima, opel on opel seda teame kõik, aga päris ilus ja kena spordikas ja suht odav kah :roll:
Eks siis kui raha käes siis otsustan ära kumma võtan, aga kui raha on niipalju ,et saan bmw siis võtan bmw, aga kui raha teenin natuke vähem siis vist ostan cali :roll:

edit: kirjavead

Postitatud: 27.05.2005 14:59 31
Postitas Jarlo
osta siis e36 coupe... ei ütleks, et calibra sellest ilusam on :D . tavalise 1.8 asemel osta IS 103 kw mootor või juba 2,5. Ja minu coupel saab nt tagumisi istmeid alla klappida, nii et ....

Postitatud: 27.05.2005 16:16 09
Postitas H_Margus
lase inimesel ikke ise oma risti kanda,ostab opeli,siis bemari,ning saab ise ka aru milles vahe... :lol: :lol: :lol:

Postitatud: 28.05.2005 08:57 04
Postitas nokkel
See tähendab seda, et isiklikult tean kolme või nelja probleemset mootorit...ühel sõbral läks nukkvõll lihtsalt pooleks, teine käis taastamas, kolmas ostis üldse uue nuka. A võibola on see kokkusattumus???

Postitatud: 28.05.2005 22:13 54
Postitas Ceed
vaata ma ei ole mingi rikkur (olen koolilaps ;) ) kes suudab, 103kw-isesse bena osta 2.5L ammugi mitte :?

Postitatud: 28.05.2005 22:18 10
Postitas Anc
see 1,8IS ei võta halligi kütust ju!

calibrad on ka parajad joodikud, ecotec mootoritest alates vist ok? aga no see võib ka linnalegend olla, pole ise omanud.