1. leht 2-st
M50 2,0 mootor jamab
Postitatud: 17.05.2005 15:17 53
Postitas stevent
Jama siis selline et 2 või 3 silindrit ainult töötab ja ka pidurivõimendi ei tööta ja tuurid käivad ülesse alla..
Kõik nõuanded oodatud, oleks kiirelt vaja selgitust sellele asjale...
JA see probla hakkas äkki pihta, alles oli ok ja siis järsku jama sees

Postitatud: 17.05.2005 16:27 44
Postitas meph
Mine truumu juurde diagnostikasse. Sellise vea puhul oleks läbi foorumi vea leidmiseks vaja sensitiivi

Postitatud: 17.05.2005 17:41 22
Postitas stevent
Kahjuks asun valgamaal ja nii kaugele sõit oleks praegusel hetkel ja võimatu.
Re: M50 2,0 mootor jamab
Postitatud: 17.05.2005 17:43 51
Postitas ravia
stevent kirjutas:Jama siis selline et 2 või 3 silindrit ainult töötab ja ka pidurivõimendi ei tööta ja tuurid käivad ülesse alla..
Kõik nõuanded oodatud, oleks kiirelt vaja selgitust sellele asjale...
JA see probla hakkas äkki pihta, alles oli ok ja siis järsku jama sees

Kui pidurivõimendi ei tööta-võimalik et membraan katki,sealt saab lisaõhku ja sellepärast ei töötagi normaalselt.
Postitatud: 17.05.2005 18:59 12
Postitas meph
Siis tartusse UM'i?
Postitatud: 17.05.2005 20:08 58
Postitas stevent
Asi ikka veel selguseta, sai lastud vana bens välja ja sisse uus, ei mõika, pandud said uued küünlad jne aga ikka sama jama,
auto paugub ja üldse kohe ei taha käia.
Kas kellelgi pole samasid probleeme old, välja võib tuua kõik mis seda põhjustada võib.
Ja sumbutaja hakkab kärssama, ajab vahepeal valget tossu kui gaasi põhja poole panna.
??? ???
Postitatud: 17.05.2005 21:18 05
Postitas Xpander
kuigi mul hoopis e28-l hiljuti samade sümptomitega jama oli, oli viga kütusepumbas.
Postitatud: 17.05.2005 21:19 54
Postitas truumu
lisaõhk...
mingi vaakumvoolik lahti, arvata võib, et see, mis läheb tühikäiguregulaatorist sisselaske kollektorisse.
Postitatud: 18.05.2005 02:24 17
Postitas stevent
Ei midagi siin pakututest pole viga, juba järele vaadatud ja proovitud, kas see ei ole võimalik et süüde valeks läinud? Kui see muidugi ketiga autodel võimalik on? Kas ketti ei saa 1 hamba võra üle visata?
Või võib veel midagi viga olla??
Postitatud: 18.05.2005 02:37 19
Postitas meph
Süütepoolid korras? Õhulugeja korras? Lambda pistik korras? Seguklapi potekas korras? Aju ei ole nn. basseinis omadega? Blah... ei tea kas need asjad saavad antud anomaaliat tekitada, kuid võimalusi on miljon. mõttekas kusagile diagnostikasse ikkagi selle probleemiga minna.
Postitatud: 18.05.2005 09:20 12
Postitas dantee
Muidu võiks küll pakkuda mõne vidina koolemise välja aga, et pidurivõimendi kah ei tööta, võtab nõutuks?! Koduse katsetuse puhuks pakuks variandi, et ühenda piduri vaakumivoolik lahti ja "pime" ette. Kui nüüd moto töötab laitmatult, võib arvata võimendi membraani riket? Asi tundub küll lisaõhu saamise moodi, küttesegu jääb lahjaks ja sellest ka paukumine jms. jamad!
Postitatud: 18.05.2005 11:05 35
Postitas stevent
Sealt kui toru lahti võtta siis mootori poolt vaakum puudub, mis selle põhjustada võib?? -seega pidurivõimendi ka ei tööta.
Lisaks veel seda ka et paugub sisselaskekolleltori juures..
Kus asub Seguklapi potekas?
JA seda ka veel et kaitse number 32 oli läbi (Anzünder) -mis kaitse see on??
Postitatud: 18.05.2005 16:28 12
Postitas stevent
Nii probleem nüüd siis lahenenud tänu truumule.
Siiski oli see voolik lahti mis läks tühikäiguregulaatorist sisselaskekollektorisse.
Suured tänud truumule.
Kui oleks diagnostikasse läinud, siis oleks lihtsalt 400kr ära raiskand + autovedu veel.
Postitatud: 19.05.2005 15:36 31
Postitas stevent
Nüüd siis jllegi selline jama et sai vana bens sisse tagasi pandud sest viga oli ju selles torus mis lahti oli.
Vahepeal kui auto jamas said pandud uued küünlad ja uus bens sisse ja auto käis paremini kui kunagi varem.
Nüüd sis kui see bens sisse sai pandud tagasi, sai sõita umbes 4-5 km ja siis hakkas auto puterdama ja kakkuma hirmsat moodi ja kui auto sai seisma pandud siis enam käima ei läinud, sai lastud uuesti see vana bens välja ja jllegi sisse uus bens. Siis läks mingi 1-2 minutilise käiamise peale käima ja käis ilusti kuni jälle puterdama hakkas. ja nii sai veel käima pandud 3-4 korda. Ja nüüd ei lähe enam üldse käima.
Mis viga võib olla? Mida võiksin kontrollida ja teha?
Postitatud: 19.05.2005 19:46 00
Postitas truumu
stevent kirjutas:Nüüd siis jllegi selline jama et sai vana bens sisse tagasi pandud

Postitatud: 19.05.2005 21:20 51
Postitas stevent
Karta on ikka et see bensu viga ei ole aga kes teab.
Sai aku juhe maha võetud ja aju ära nullitud, läks käima aga kui sai vaakumivoolik mis tuleb sisselaskekollektorist ja läheb pidurivõimendisse lahti võetud(käimise ajal) siis suri mootor välja ja alles siis läks uuesti käima kui jälle sai aku juhe mõneks ajaks maha võetud ja aju ära nullitud.
Nüüd sis praegu käib aga hirmsat moodi peksab üle (pimedas näha).
Postitatud: 19.05.2005 21:43 41
Postitas ravia
Peksab süütes?
Postitatud: 19.05.2005 21:49 33
Postitas stevent
küünaldes... süütepoolide juures
Postitatud: 19.05.2005 21:53 25
Postitas ravia
stevent kirjutas:küünaldes... süütepoolide juures
Kõik siis või?
Postitatud: 19.05.2005 21:55 02
Postitas meph
Truumu siin minu kõrval ja ütleb, et mootori massijuhet kontrolli.
Postitatud: 19.05.2005 21:56 56
Postitas stevent
Ei peksa kõik. Teine, kolmas ja neljas peksavad.
Kontrollin..
Postitatud: 19.05.2005 22:15 33
Postitas ravia
stevent kirjutas:Ei peksa kõik. Teine, kolmas ja neljas peksavad.
Kontrollin..
Võiksid proovida ka süütepoole omavahel vahetada nendega mis ei peksa,kui asetus läbilöögil muutub on pooli viga.Muidugi,kui seeda peale massi kontrolli vaja läheb.
Postitatud: 20.05.2005 01:08 37
Postitas stevent
Nii nüüd tagasi garaazist..
Sai ära puhastatud mootori massijuhe ja sai veel ka üle peksmine ära.
Praegu käib mootor hästi ainult et pöörded liiga madalad mingi 550 aga neid tleb lihtsalt juurde keerata.
Loodan et jääb edasi sama hästi käima ja et kõik on korras!
Postitatud: 20.05.2005 01:43 19
Postitas meph
Kuidas sa M50 mootoril pöördeid juurde keerad???
Ja kusjuures pole see 550 midagi nii väga vähe... kusagil seal 550-650 pöörde vahel peabki tühikäik minu meelest olema.
Postitatud: 20.05.2005 09:59 51
Postitas stevent
Gaasi hoovastiku juurest

Postitatud: 20.05.2005 13:15 27
Postitas dantee
Ega see süütepoolide ülepeksmine sul vast kah üle öö ei tulnud, kas ehk ei saanud valed küünlad peale?
Postitatud: 20.05.2005 15:16 35
Postitas stevent
Ega see ime pole et valed küünlad, kuigi sai kauplusest kataloogi järgi ostetud. Autoks on siis Bmw 320i E36 M50 mootoriga.
Küünla mark siis: Bosch FR78X Super 4 = 4 elektroodi
Ja vana küünla mark: Bosch super plus FR7LD =2 elektroodiga
525
Postitatud: 20.05.2005 20:20 56
Postitas Andrei8
Ma olen siia sarnase teemaga postituse juba teinud, sul nüüd sama mure 320-ga. Mul ka puterdab aga nagu truumu ütleb, et pimesi ei saa midagi, vaja autot näha. A näed pole aega, Tartu mees aga ilmselt ikka juunis tulen Tlna autoga ja lasen üle vaadata sest Tartus ei suutnud keegi kindlalt paika panna asja, ja ka UM ei teinud midagist. Mul ka mootor puterdab madalatel pööretel töösoojas reziimis, külmalt rebib minna aga nagu loom, häda ei miskit. Ja niipea kui max tööreziim käes algab puterdamine mis lõpeb kui pöörded on üle 2000. Vot tee sa selgeks mis viga on ? Aga küünlad said jah uued ja mine tea, ehk tõesti sellest, NGK-d muidu ja ikka bemmi tegija teadis mida pani. Aga variant seegi et küünlad valed.
Postitatud: 20.05.2005 22:22 41
Postitas stevent
Eks see kohe näha ole mul, panen vanad küünlad tagasi ja siis sõidan soojaks auto.
Kui jälle puterdama hakkab polegi viga küünaldes ja midagi muud viga :S
Pärast siis kirjutan siia mis oli või on...
Postitatud: 22.05.2005 19:15 16
Postitas stevent
Viga siis oligi uutes küünaldes..