1. leht 1-st

Mootori vahetus

Postitatud: 20.05.2005 23:16 00
Postitas velz83
Nimelt on selline probleem, et sai kõvasti kella antud ja nüüd kahes silnidris kompressioon puudu(tõenäoliselt), sest kaks küünalt ei taha mitte tööd teha nendes silndrites. Samuti teeb mootor suht vingelt lärmi. Kuna mul on üks mootor vedelemas otsustasin asja lihtsalt välja vahetada. Tahaks ainult veidi infot selle kohta, kuidas käigukast mootoriküljes kinni on, kas sinna on mingit spetsvõtit vaja?

Autoks siis: E30 1984a 1.8I

Postitatud: 21.05.2005 08:55 15
Postitas helks
ta on jah mingite imelike poltidega kinni aga ma sain oma silmusvõtmega lahti (nr 8 oli vist).

Postitatud: 21.05.2005 15:03 18
Postitas Rene_V
torxvõtit läheb vaja tõenäoliselt...

Postitatud: 21.05.2005 22:11 14
Postitas Krix20
mootori tõstad koos kastiga välja ja poldid saad tavalise tähtsilmusega ilusti lahti. pealepanekul toimid vastupidi

Postitatud: 22.05.2005 17:17 32
Postitas velz83
Krix20 kirjutas:mootori tõstad koos kastiga välja ja poldid saad tavalise tähtsilmusega ilusti lahti. pealepanekul toimid vastupidi
Krt pole vist piisavalt tugevaid poisse, et asi koos kastiga välja tõsta :?

Postitatud: 22.05.2005 17:23 12
Postitas rajko
milleks tali on leiutatud?

Postitatud: 22.05.2005 18:02 34
Postitas helks
Kolmekesi tõstab vabalt mootori maha.

Postitatud: 22.05.2005 22:37 59
Postitas velz83
Küsiks veel seda, et palju umbes võib maksta plokikaane ja karteri kaane tihend ning klapisääre tihendid?

Postitatud: 22.05.2005 22:47 23
Postitas AARE540
Kunagi oma eelmisel 525-l maksin plokikaanetihendi eest umbes 700EEK ja klapisääretihendid ka midagi meeletut ei olnud minu mälu järgi...

Postitatud: 22.05.2005 23:28 09
Postitas rajko
umbes 12 eeki tükk

Postitatud: 23.05.2005 15:45 58
Postitas amarko
kasti kätte saamiseks on tarvis kahte tähikvõtit....4-st ja 6-st kui ma ei eksi.
Kast on ikka selliste poltidega kinni et ise jumala eest kätte ei saaks ja teenendusse sammud seaksid. Võtme hind orienteeruvalt 60- 80 eeku tükk

Postitatud: 23.05.2005 15:47 27
Postitas amarko
ahjaa....veel sebi endale hirm pikk saba padruni otsa sest ülemisi polte pole lahti saada muidu naljaasi. seda muidugi kui kasti võtad maha ilma mootorit mahavõtmata

Postitatud: 23.05.2005 17:15 25
Postitas velz83
amarko kirjutas:kasti kätte saamiseks on tarvis kahte tähikvõtit....4-st ja 6-st kui ma ei eksi.
Kast on ikka selliste poltidega kinni et ise jumala eest kätte ei saaks ja teenendusse sammud seaksid. Võtme hind orienteeruvalt 60- 80 eeku tükk
Njah... nii see paraku on, et teenindused tahavad ka teenida, vaatab äkki saan ühe sõbra käest neid võtmeid laenata.

Postitatud: 23.05.2005 20:14 27
Postitas helks
Mina sain omal igatahes silmusega lahti ja ülemised poldid sai ka ilma suurema vaevata lahti.

Postitatud: 23.05.2005 20:53 54
Postitas velz83
helks kirjutas:Mina sain omal igatahes silmusega lahti ja ülemised poldid sai ka ilma suurema vaevata lahti.
Eks see oleneb ka sellest, kõvasti see asi kinni on...

-e-
ja see on siis minu sajas postitus :)

Postitatud: 12.06.2005 14:22 49
Postitas velz83
Nii...
Probleem järgmine, ei saa pükse kollektori küljest lahti, mutrid on maru kõvasti kinni roostetetanud. Äkki keegi oskab mõnda rooste likviteeriat soovitada...

Postitatud: 12.06.2005 19:48 25
Postitas erik
Würthi toote sarjast Rost Off on väga hea asi
kinni jäänud poltide ja mutrite vastu.

Postitatud: 12.06.2005 21:22 11
Postitas velz83
erik kirjutas:Würthi toote sarjast Rost Off on väga hea asi
kinni jäänud poltide ja mutrite vastu.
Tänud, eks püüan kuskilt hankida seda...

Postitatud: 02.07.2005 17:51 19
Postitas velz83
Nii nüüd siis olen jõudnud mootori maha võtmiseni, keegi debiilik on kaks pükste mutrit kinni keevitanud, suht lootusetu projekt on seda lahti saada:S