K: Summut seest õline
K: Summut seest õline
Kuna ei leidnud siin teemas ühtegi selle laadset teemat siis mõtlesin uurida, et mis võib olla tingitud sellest et summuti on seest õline :S Kiirendamisel pidi mõnusa suitsupilve üles viskama ( kuid arvan et tegu sellest, et see õli seal põleb kuna summuti tuline), algul arvasin et asi võib olla selles et mootoris liigapalju õli. Lasin siis karteritihendi ja õli ära vahetada nii nagu peab kuid ikka. Äkki mõtlenb lihtsalt üle kuid äkki on siin ka mõni teadjam mees kes teab head nõu jagada. Autoks BMW 520i bens manual ja oletatavasti ilma vanoseta.
Life is to fast to drive that slow.
Re: K: Summut seest õline
Ei ole vaadanud kuid kas sellest võib ta mul õli sumpasse lööma hakata?
Life is to fast to drive that slow.
Re: K: Summut seest õline
Kui sumpa seest õline siis emba kumba, kas plokikaane tihend või klapisääre tihendid. Tuttava mersul oli plokikaane tihend ära, siis ka tilkus sumpa otsast juba.
When it doesn´t blow it sucks
Re: K: Summut seest õline
mul isal oli just passatil 2.5diisel 2000 , ka nii et kui kiirendas siis tuli kõvasti sinist tagant , siis tegi niimoodi et mootor töötas ja keeras õli punni maha siis pani mingi kaltsu sinna ava peale ja siis kohapeal tuuritas ning sinine kadus ära ja sõitiski mingi aeg nii et kalts oli õli punni asemel, aga viga oli jah selles et karteri tuulutus polnud korras
325i coupe
Re: K: Summut seest õline
No nüüd asi selline et õli kaob :S ja päris jõudsalt, valasin 1.5L peale ja 1000km ja varras kuiv :S kas mootor minekul või annab midagi teha veel.
Life is to fast to drive that slow.
Re: K: Summut seest õline
ei lähe ta sul veel kuskilejumpsik kirjutas:No nüüd asi selline et õli kaob :S ja päris jõudsalt, valasin 1.5L peale ja 1000km ja varras kuiv :S kas mootor minekul või annab midagi teha veel.
Re: K: Summut seest õline
Sellel mersul oli sama teema ei jaksanud enam peale kallata.
Kaanetihendil mingi kala ma arvan, muidu ei kao nii kiiresti õli.
Kaanetihendil mingi kala ma arvan, muidu ei kao nii kiiresti õli.
When it doesn´t blow it sucks
Re: K: Summut seest õline
Eks lähen ja hakkan tihendeid kontrollima, samas auto on igapäevaliikluses :S vaja kiirelt raharongi oodata ja korda siis teha
aga tänud, vähemalt tean kust otsast otsinguid alustada 


Life is to fast to drive that slow.
Re: K: Summut seest õline
Plokikaane tihendit sa niisama ei kontrolli, selleks vaja plokikaas maha võtta!! See juba suht suur töö.
When it doesn´t blow it sucks
- iisak
- Huviline
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
- Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
- Kontakt:
Re: K: Summut seest õline
Vabandust aga mis seos on plokikaanetihendil ja õlikulul???Randofer kirjutas: Kaanetihendil mingi kala ma arvan, muidu ei kao nii kiiresti õli.
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Re: K: Summut seest õline
Tegin tna garaažis autole ringi peale ja leidsin et õlivardatuup vms kuhu varras sisse läheb, oli ploki küljest lahti ja mingite nipukatega kinni pandud :S kuna polti vms ei leidnud arvan et tegu oli lahendiga kus see saama tuup seisab tihendiga ploki küljes, koputasin haamriga nii kaugele kui sain ja keerasin fikseerimis kruviga korralikult kinni, loodan et asi oli selles, valasin 2L õli peale sain taseme minimum :S kui ei klõbisenud, samas õlituld ka põlema ei löönud, millal see siis põlema hakkab või on mul seal ka mingi kala. eks kui kanali peale saab siis vaatab alt ka korralikult üle. Siinkohal tekkis küsimus et mis andur asub õhufiltrikopsiku sees kuhu jooksevad 2 jahutusvedeliku toru ja mis võib põhjustada selle et mul õhulõdvik seest õli või mingit vedeliku pisut täis oli :S igatahes tean et selle bemmiga on päris lõbus kui ta nii jätkab kuid lohutan et vanaautorõõmud on ainulaadsed 

Life is to fast to drive that slow.
Re: K: Summut seest õline
Kaanetihendis olevast õlikanalist jookseb silindrisse. Varras ja summuti pole seotud!! Kahtlen kas sul viga selles.iisak kirjutas:Vabandust aga mis seos on plokikaanetihendil ja õlikulul???Randofer kirjutas: Kaanetihendil mingi kala ma arvan, muidu ei kao nii kiiresti õli.
When it doesn´t blow it sucks
Re: K: Summut seest õline
Kui te pakute et viga pole plokikaanetihendis et õli sumpasse peksab siis milles võiks olla see probleem. Vihjeks võiks nii palju kõrvale rääkida, et õli satub sinna siis kui mootor nn. helinasse või pöördesse lasta. Ühed asjatundjad teadsid rääkida, et viga vvõib olla õlirõngastes, et ei suuda survet tagasi hoida vms. Küsiks kohe et kui need rõngad seal läbi on vms. siis kui kiiresti peaks need mingil spets inimesel korda laskma teha :S kõik arutlused analoogsel teemal ja üldse on teretulnud 

Life is to fast to drive that slow.
Re: K: Summut seest õline
kui klapisääre tihendid läbi siis peaks vist ni olema et kui hommikul käima auto paned siis lööb sinise pahmaka korralikut tagant välja. Kuna õli jookseb sealt tihendivahelt silindrisse ööga.
Kui survet mootoris pole siis ei tohiks tegelt plokikaane tihend läbi olla vist ega pead ei anna ka. Tosool ei tohi ka õliseks minna
Kui survet mootoris pole siis ei tohiks tegelt plokikaane tihend läbi olla vist ega pead ei anna ka. Tosool ei tohi ka õliseks minna

E32 740, E34 530, E32 740, E46 318d ja E34 540 :)
Re: K: Summut seest õline
mul eelmine auto oli audi diisel ja tema võttis õli 100 km peale 1,5 liitrit. summuti oli samuti õline ainult töösoojalt vähem õline.
siis ühel päeval viskas see õli valamine kopa ette ja viskasin kodus mootori maha, võtsin lahti ja õlirõngad olid täiesti läbi lasknud ja ega kolivrõngad ka enam midagi head polnud, sai need vahetatud.
ja muidugi sai vahetatud ka saaled ja samuti ka raamsaaled mis olid ka täiesti pe*rses.
ühesõnaga arvan, et sul sama viga.
peale remonti ei võtnud enam tilkagi õli.
siis ühel päeval viskas see õli valamine kopa ette ja viskasin kodus mootori maha, võtsin lahti ja õlirõngad olid täiesti läbi lasknud ja ega kolivrõngad ka enam midagi head polnud, sai need vahetatud.
ja muidugi sai vahetatud ka saaled ja samuti ka raamsaaled mis olid ka täiesti pe*rses.
ühesõnaga arvan, et sul sama viga.
peale remonti ei võtnud enam tilkagi õli.
Re: K: Summut seest õline
Jah just rõngad võivad ka olla!!
Ühesõnaga olgu sul seal mis on mootori pead sa lahti võtma kui peale enam kallata ei jõua.
Ühesõnaga olgu sul seal mis on mootori pead sa lahti võtma kui peale enam kallata ei jõua.
When it doesn´t blow it sucks
Re: K: Summut seest õline
Kiire kokkuvõte tehtud
kui suur keberniit on seda mootorit lahti harutada ja neid rõngaid vahetada :S teen seda esimest korda seega võiks pisut infi jagada, samas äkki on mingi tegijam vend siin olemas kes euriste rulli eest on nõus näppe pisut määrima.

Life is to fast to drive that slow.
Re: K: Summut seest õline
Ise pole küll kunagi teinud, kuid internet seletab üsna lihtsalt ära, kuidas asi käib. Midagi rasket vast olla ei tohiks.


Re: K: Summut seest õline
Hmmm kokkuvõttes vaata auto manuaali kuidas asi käib 

Life is to fast to drive that slow.
Re: K: Summut seest õline
tegemises pole midagi rasket, aga asjad makasavad küll omajagu. endal vaatasin, et huvipärast võiks bmw mootoril ka ära vahetada aga kui hinda uurima läksin, siis rõngad ja saalekomplekt ei maksa nagu suurt midagi aga sinna on veel asju juurde vaja, sest põhimõtteliselt kõik mis lahti võtad tuleb uus tihend panna.