1. leht 1-st
automaat käigukast E/S/*
Postitatud: 25.05.2005 12:00 29
Postitas bmwguru
kas saab, et auto käivitades kohe oleks käigukast S või * asendi peal, praegu on E peal.
Postitatud: 25.05.2005 13:59 35
Postitas amarko
peaks olema nii et mällu jääb see sõidureziim mille oled sisse lülitand enne kui süüte välja keerad. Minu arust...
Postitatud: 25.05.2005 14:05 37
Postitas Ilmar
ei ole nii et ta mällu jätab ...
endal 94 e34 ja automaat jne ...
ja kui sõidad ning sees on s ...(käivitades on alati e)
siis seisma jättes ja uuesti käivitades on ikka e
et mingit otsest sellist mälu pole et mida viimati kasutasin seega järgminekord tuleb ... seda pole ...
aga jah äkki keegi teab mõnda teist lahendust ... mitte et oleks raske seda vahetada ... enamasti ikka e-ga saab sõidetud ... ning pole probleeme ...
Postitatud: 25.05.2005 15:28 41
Postitas bmwguru
assamalla kirjutas: enamasti ikka e-ga saab sõidetud ... ning pole probleeme ...
ega minagi mõelnud, et nüüd peaks koguaeg S sees olema ... et bensukulu ikkagi võimalikult kõrge oleks. Tegelt tekkis see küsimus juba talvel - sest tundus, et *-iga on veits parem kohepealt minema saada ... ostsin UM-ist ka manuali, kuid seal polnud sellest küll juttu.
Postitatud: 25.05.2005 15:39 16
Postitas priitv8
See autom. kast ja ASC on mõlemad sellised, mis peale käivitamist alati ühest asendist alustavad (EGS - E ja ASC - on).
Tean, et keegi kavalpea tegi ASC jaoks sellise väikese elektroonikalülituse, mis natuke peale käivitamist tema eest selle nupuvajutuse (tegelt siis mingid kontaktid korraks ühendab) ära teeb, et ASC alati by-default väljas oleks. Sama asi on mõeldav ka kasti programmiga.
Postitatud: 27.02.2006 21:42 41
Postitas IX
Ei hakanud uut teemat tegema, vaid tõstaks vana?
Kuidas tegelikult peavad need rezhiimid lülituma ja kuidas lülitil tuled põlema?
Autoks on 318iA E36 91a.
Rezhiimid siis
S-E-M
Äkki viskab keegi mingi lingi üles kasutusjuhendi kohta.

Postitatud: 28.02.2006 17:38 06
Postitas Maiks
Kas e34 autom. kasti reziimi lüliti all peab mõni pirnike ka olema. Enda oma täitsa pime on

Postitatud: 28.02.2006 17:42 23
Postitas H_Margus
M.P kirjutas:Kas e34 autom. kasti reziimi lüliti all peab mõni pirnike ka olema. Enda oma täitsa pime on

Peab ikka.
Postitatud: 28.02.2006 17:56 04
Postitas IX
Margus525i kirjutas:M.P kirjutas:Kas e34 autom. kasti reziimi lüliti all peab mõni pirnike ka olema. Enda oma täitsa pime on

Peab ikka.
Ei ole seal pirne. 3 dioodi on.
Postitatud: 28.02.2006 18:01 10
Postitas priitv8
IX kirjutas:Ei ole seal pirne. 3 dioodi on.
Kindel? E34-l? Lüliti ise näeb 100% samasugune välja, kui katuseluugi oma ja selle sees olid küll miniatuursed soklita hõõglambid.
Aga noh, ka Murphy ütleb et külm katseklaas näeb samamoodi välja nagu kuum (laboratoorse töö I seadus).
Postitatud: 28.02.2006 18:06 35
Postitas IX
priitv8 kirjutas:IX kirjutas:Ei ole seal pirne. 3 dioodi on.
Kindel? E34-l? Lüliti ise näeb 100% samasugune välja, kui katuseluugi oma ja selle sees olid küll miniatuursed soklita hõõglambid.
Aga noh, ka Murphy ütleb et külm katseklaas näeb samamoodi välja nagu kuum (laboratoorse töö I seadus).
Kui pisarateni aus olla, siis E34 oma ei ole lahti võtnud, kuid see peab olema seest pmst sama moodi ehitatud nagu E36 oma, kuna teeb sama asja.
Sa saad selles lihtsalt veenduda, sest see tuleb kergesti konsoolist välja ja kui sul käed ei värise, saad selle ise lahti ka võetud nii, et midagi katki ei lähe.
Postitatud: 28.02.2006 18:15 34
Postitas priitv8
IX kirjutas:Kui pisarateni aus olla, siis E34 oma ei ole lahti võtnud, kuid see peab olema seest pmst sama moodi ehitatud nagu E36 oma, kuna teeb sama asja.
E36 on lihtsalt 5-7 aastat hiljem projekteeritud auto. Mul on seni kõik salongi lülitid olnud hõõglampidega, v.a. dimmer.
Postitatud: 28.02.2006 20:53 44
Postitas IX
priitv8 kirjutas:IX kirjutas:Kui pisarateni aus olla, siis E34 oma ei ole lahti võtnud, kuid see peab olema seest pmst sama moodi ehitatud nagu E36 oma, kuna teeb sama asja.
E36 on lihtsalt 5-7 aastat hiljem projekteeritud auto. Mul on seni kõik salongi lülitid olnud hõõglampidega, v.a. dimmer.
Selle postituse kirjutamise aja jooksul oleksid jõudnud juba veenduda.
Postitatud: 28.02.2006 22:34 15
Postitas priitv8
IX kirjutas:Selle postituse kirjutamise aja jooksul oleksid jõudnud juba veenduda.
Ple mu autol õnneks sellist lülitit
Postitatud: 01.03.2006 09:14 51
Postitas Q
mul 92a E34 ja seal nupul väike imelik hõõglamp. mõni aeg tagasi kustus ära, võtsin nupu lahti, aga vat pirni ei oska küll kuidagi sealt kätte saada. on kellelgi kogemusi selle pirni vahetamisega?
Postitatud: 01.03.2006 09:31 01
Postitas H_Margus
IX kirjutas:Margus525i kirjutas:M.P kirjutas:Kas e34 autom. kasti reziimi lüliti all peab mõni pirnike ka olema. Enda oma täitsa pime on

Peab ikka.
Ei ole seal pirne. 3 dioodi on.
Ei viitsi vaielda, aga pmst taheti lihtsalt teada kas seal peab olema valgustus.
Tervitades,
Margus.
Postitatud: 01.03.2006 14:09 06
Postitas priitv8
Q kirjutas:mul 92a E34 ja seal nupul väike imelik hõõglamp. mõni aeg tagasi kustus ära, võtsin nupu lahti, aga vat pirni ei oska küll kuidagi sealt kätte saada. on kellelgi kogemusi selle pirni vahetamisega?
Minu kogemus enda lülititega ütleb, et ilma jootekolvita ei saa. Asemele ostsin Tevalost kollase kolviga 14V nominaalpingega lambid ja sobivad küll.
Täpselt originaalvärvi orane ei suutnud küll kuskilt leida.
Postitatud: 01.03.2006 14:16 29
Postitas Q
aitähh vastamast, eks peab ka siis Tevalost läbi käima ja jootma hakkama.
Postitatud: 16.05.2007 12:44 48
Postitas leho57
kordamine on tarkuse ema...
ma otsisin ka seda pirni (vahetasin küll kliimakonsoolil neid pirnikesi) ja selline koht nagu VAZ varuosad

sealt leiab igasugu kräppi 1-2 krooni tükk. täiesti toimivad kui külge joota.