1. leht 1-st

K: Kuidas kindlaks teha kas kaant on freesitud või ei

Postitatud: 03.06.2005 14:47 55
Postitas epic_metal
Tere

Niisiis küsimus: kuidas kindlaks teha kas kaant on freesitud või ei.
Vedeleb üks M20 kaas, vist on 2,3se oma. Tahaks teada saada....

Postitatud: 03.06.2005 14:50 14
Postitas Tom
Mõõtes aga ma ei tea kui paks ta peaks olema originaalis :cool:

Postitatud: 03.06.2005 17:59 52
Postitas Aare
Käsiraamatus on kirjas, kui meeles seisab, siis õhtul garaazis vaatan

Postitatud: 03.06.2005 18:50 46
Postitas naips
mis vahe sellel on vaata kas on sirge.(klaasil)

Re: K: Kuidas kindlaks teha kas kaant on freesitud või ei

Postitatud: 03.06.2005 22:56 20
Postitas truumu
epic_metal kirjutas:Tere

Niisiis küsimus: kuidas kindlaks teha kas kaant on freesitud või ei.
Vedeleb üks M20 kaas, vist on 2,3se oma. Tahaks teada saada....
Et siis sisselaset porditud või plokiga kokkupuutepinda lihvitud?
Või klapisadulaid freesitud?
Mida tahad teada?

Postitatud: 04.06.2005 08:33 35
Postitas Aare
Jutt oli vist kokkupuutepinnast, kui kõrgust vaja on....

Läks meelest, aga üritan täna vaadata

Postitatud: 04.06.2005 10:42 12
Postitas epic_metal
Plokiga kokkupuutepind ikka.

Kui kaant altpoolt vaadata, on välimises ääres mõned sellised klotsid, mis jäävad tihendi alt välja. Osadel autodel ei ole nad kaanega tasapinnas. Aga BMW kohta ei tea. Vähemalt sellel kaanel nad on ühes tasapinnas.

Et kas on nad nüüd ühte tasapinda freesitud või peabki nii olema ?

Postitatud: 05.06.2005 14:46 01
Postitas Aare
need välimise ääre klotsid jäävadki välja

samuti ei lange enamikel kaheklapimootoritel tihendi serv kokku põlemiskambri seinaga

jahutusvedeliku ja õli kanaleid freesimine ei puuduta