mootoriõli kaob
mootoriõli kaob
Valasin peale klapisääretihendite vahetust õli maks. tasemini, sõitsin u. kuu aega ning vaatasin päris tihti hommikuti õlitaset, koguaeg püsisis maksimumis - nii kaua kui ühelpäeaval läksin sõitma maanteele. Autot seisma pannes näitas kirja "Oelstand motor", järgmisel hommikul vaatasin õlitaset, ikka oli maksimum ning kirja ei näidanud ka enam. Sain sõita u. 2 päeva kui jälle ilmus armatuuri kiri, vaatasin siis hommikul jälle õlitaset ning tõepoolest oli tase väheke alla maksimumi, möödus siis veel 2 päeva ning õlitase on nüüd umbes min. ja maks. vahel.
Mis on selle auto tüüpvead kui õli kaob? Tundub siis, et antud juhul ei meeldi talle pikemad sõidud (kui mootoris rõhud suuremad ja õli vedelam). Auto on automaatkastiga ning eriti tallamist saanud ei ole (99% sõidetud E peal)
Mis on selle auto tüüpvead kui õli kaob? Tundub siis, et antud juhul ei meeldi talle pikemad sõidud (kui mootoris rõhud suuremad ja õli vedelam). Auto on automaatkastiga ning eriti tallamist saanud ei ole (99% sõidetud E peal)
530d/E39/142kW/2000a
525i
A24-s on pakutud et, :" Ei ole spetsialist, aga esmalt kahtlustaks klapisääretihendeid ja seejärel kolvirõngaid."
Klapisääretihnid,Mootori pearemont.st plokikaan maha jne.kuni 1000O EEK,kui kaua sõita läheb kat õhtale ,KOGEMUSEST!!!EDU
Kuid kas see remont tõesti nii kallis on siis selles kahtleks aga vägagi tõenäoline.
Klapisääretihnid,Mootori pearemont.st plokikaan maha jne.kuni 1000O EEK,kui kaua sõita läheb kat õhtale ,KOGEMUSEST!!!EDU
Kuid kas see remont tõesti nii kallis on siis selles kahtleks aga vägagi tõenäoline.
Enamikel BMW mudelitel on müügil erineva paksusega kaanetihenid, selleks puhuks, et kui kaant tuleb lihvida, saaks taastada originaalsurveastme.
Kulunud mootoril on vana tõde, et kui surveastet kergitad, kasvab õlikulu omajagu, kuna surve hakkab karterisse läbi lööma.
Kui võtad tuulutuse voolikud lahti, siis on need tõenäoliselt õli täis.
Lihtsalt üks võimalik versioon - et kaanel oli enne paks tihend, nüüd pandi õhuke.
Kulunud mootoril on vana tõde, et kui surveastet kergitad, kasvab õlikulu omajagu, kuna surve hakkab karterisse läbi lööma.
Kui võtad tuulutuse voolikud lahti, siis on need tõenäoliselt õli täis.
Lihtsalt üks võimalik versioon - et kaanel oli enne paks tihend, nüüd pandi õhuke.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Re: 525i
nagu esimeses postituses mainisin sai klapisääretihendit just vahetatud ning lootsin, et peale seda jääb õlikadu ära.Andrei8 kirjutas:A24-s on pakutud et, :" Ei ole spetsialist, aga esmalt kahtlustaks klapisääretihendeid ja seejärel kolvirõngaid."
Klapisääretihnid,Mootori pearemont.st plokikaan maha jne.kuni 1000O EEK,kui kaua sõita läheb kat õhtale ,KOGEMUSEST!!!EDU
Kati pärast pole vaja enam muretseda, see juba õhtal

530d/E39/142kW/2000a
Esso poolsünt. ning selles probleem ongi, et õlivahetuse kriitiline aeg juba käes ja plaan oli midagi paremat seekord sissepanna, kuid vist peab ringimõtlema (st. Esso peale jääma). Mis õlilisand?naips kirjutas:Mis õli kasutad.(ennem kui mootorit torkima hakkad proovi õli lisandit).
530d/E39/142kW/2000a
Aare kirjutas:Enamikel BMW mudelitel on müügil erineva paksusega kaanetihenid, selleks puhuks, et kui kaant tuleb lihvida, saaks taastada originaalsurveastme.
Kulunud mootoril on vana tõde, et kui surveastet kergitad, kasvab õlikulu omajagu, kuna surve hakkab karterisse läbi lööma.
Kui võtad tuulutuse voolikud lahti, siis on need tõenäoliselt õli täis.
Lihtsalt üks võimalik versioon - et kaanel oli enne paks tihend, nüüd pandi õhuke.
kas tuulutuse voolik on see ->


nende otsad olid veidi õlised küll, kas need ei tohiks siis olla üldse õlised?
Õlised kohad olid siin (mootoriesiots)

ja siin peal (see vist kompressor)

Nendes kohtades oli paks kiht kuivanud õli.
530d/E39/142kW/2000a
Täna hommikult oli õlitase täpselt min ja maks. vahel. Klapisääretihendite vahetusest on möödunud 800 km, peale klapisääretihendite vahetust sai õli maksimumini kallatud... nii et 800 kilomeetriga umbes poole vähemaks jäänud (selle mootori õlimaht oli vist 5.9L)Svenp kirjutas:Palju see õlikulu sul täpselt on l/km? Palju sa sõitnud oled alates õlivahetusest ja mis koha peal hommikul kontrollides tase on?
530d/E39/142kW/2000a
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Kolmanda pildi peal olev õlilaik tähendab seda, et klapikambrikaane tihend hakkab tasapisi saba andma. Neljanda kohta ei oska seisukohta võtta.
Samas kui klapisääretihendid just vahetatud, siis eks nad veidi taha sissesõita ka saada... kui peale 2000 km läbimist ka veel pool liitrit 1000km peale läheb, siis hakka muretsema.
Samas kui klapisääretihendid just vahetatud, siis eks nad veidi taha sissesõita ka saada... kui peale 2000 km läbimist ka veel pool liitrit 1000km peale läheb, siis hakka muretsema.