1. leht 1-st
mootoriõli kaob
Postitatud: 09.06.2005 11:17 49
Postitas bmwguru
Valasin peale klapisääretihendite vahetust õli maks. tasemini, sõitsin u. kuu aega ning vaatasin päris tihti hommikuti õlitaset, koguaeg püsisis maksimumis - nii kaua kui ühelpäeaval läksin sõitma maanteele. Autot seisma pannes näitas kirja "Oelstand motor", järgmisel hommikul vaatasin õlitaset, ikka oli maksimum ning kirja ei näidanud ka enam. Sain sõita u. 2 päeva kui jälle ilmus armatuuri kiri, vaatasin siis hommikul jälle õlitaset ning tõepoolest oli tase väheke alla maksimumi, möödus siis veel 2 päeva ning õlitase on nüüd umbes min. ja maks. vahel.
Mis on selle auto tüüpvead kui õli kaob? Tundub siis, et antud juhul ei meeldi talle pikemad sõidud (kui mootoris rõhud suuremad ja õli vedelam). Auto on automaatkastiga ning eriti tallamist saanud ei ole (99% sõidetud E peal)
Postitatud: 09.06.2005 13:03 27
Postitas Olts
Vaata alt tihendid ja vända otsa simmer üle, kui mootor alt õline on. Kui mootor kuiv siis järelikult läheb see õli summuti otsast välja, mis juba kurvem lugu.
Postitatud: 09.06.2005 15:05 22
Postitas bmwguru
Olts kirjutas:Kui mootor kuiv siis järelikult läheb see õli summuti otsast välja, mis juba kurvem lugu.
aga kas siis ei peaks järsult gaasi vajutades tagant sinist tulema?
Postitatud: 09.06.2005 15:33 19
Postitas Olts
Jah peaks küll, kui järsult kiirendad või mootoriga pidurdad ehk lased suurematelt pööretelt gaasi maha, käik sees. Kui asi väga jama siis peaks kohapeal mängides ka näha olema aga parem on kui keegi taga sõidab.
525i
Postitatud: 10.06.2005 08:24 09
Postitas Andrei8
A24-s on pakutud et, :" Ei ole spetsialist, aga esmalt kahtlustaks klapisääretihendeid ja seejärel kolvirõngaid."
Klapisääretihnid,Mootori pearemont.st plokikaan maha jne.kuni 1000O EEK,kui kaua sõita läheb kat õhtale ,KOGEMUSEST!!!EDU
Kuid kas see remont tõesti nii kallis on siis selles kahtleks aga vägagi tõenäoline.
Postitatud: 10.06.2005 13:58 41
Postitas ryan
möödus siis veel 2 päeva ning õlitase on nüüd umbes min. ja maks. vahel.
õige õlitase peabki nii olema
Postitatud: 10.06.2005 15:10 57
Postitas Aare
Enamikel BMW mudelitel on müügil erineva paksusega kaanetihenid, selleks puhuks, et kui kaant tuleb lihvida, saaks taastada originaalsurveastme.
Kulunud mootoril on vana tõde, et kui surveastet kergitad, kasvab õlikulu omajagu, kuna surve hakkab karterisse läbi lööma.
Kui võtad tuulutuse voolikud lahti, siis on need tõenäoliselt õli täis.
Lihtsalt üks võimalik versioon - et kaanel oli enne paks tihend, nüüd pandi õhuke.
Postitatud: 11.06.2005 15:13 17
Postitas naips
Mis õli kasutad.(ennem kui mootorit torkima hakkad proovi õli lisandit).
Re: 525i
Postitatud: 11.06.2005 17:00 08
Postitas bmwguru
Andrei8 kirjutas:A24-s on pakutud et, :" Ei ole spetsialist, aga esmalt kahtlustaks klapisääretihendeid ja seejärel kolvirõngaid."
Klapisääretihnid,Mootori pearemont.st plokikaan maha jne.kuni 1000O EEK,kui kaua sõita läheb kat õhtale ,KOGEMUSEST!!!EDU
nagu esimeses postituses mainisin sai klapisääretihendit just vahetatud ning lootsin, et peale seda jääb õlikadu ära.
Kati pärast pole vaja enam muretseda, see juba õhtal

Postitatud: 11.06.2005 17:04 37
Postitas bmwguru
naips kirjutas:Mis õli kasutad.(ennem kui mootorit torkima hakkad proovi õli lisandit).
Esso poolsünt. ning selles probleem ongi, et õlivahetuse kriitiline aeg juba käes ja plaan oli midagi paremat seekord sissepanna, kuid vist peab ringimõtlema (st. Esso peale jääma). Mis õlilisand?
Postitatud: 14.06.2005 20:39 01
Postitas bmwguru
Aare kirjutas:Enamikel BMW mudelitel on müügil erineva paksusega kaanetihenid, selleks puhuks, et kui kaant tuleb lihvida, saaks taastada originaalsurveastme.
Kulunud mootoril on vana tõde, et kui surveastet kergitad, kasvab õlikulu omajagu, kuna surve hakkab karterisse läbi lööma.
Kui võtad tuulutuse voolikud lahti, siis on need tõenäoliselt õli täis.
Lihtsalt üks võimalik versioon - et kaanel oli enne paks tihend, nüüd pandi õhuke.
kas tuulutuse voolik on see ->
nende otsad olid veidi õlised küll, kas need ei tohiks siis olla üldse õlised?
Õlised kohad olid siin (mootoriesiots)
ja siin peal (see vist kompressor)
Nendes kohtades oli paks kiht kuivanud õli.
Postitatud: 15.06.2005 12:15 06
Postitas Svenp
Palju see õlikulu sul täpselt on l/km? Palju sa sõitnud oled alates õlivahetusest ja mis koha peal hommikul kontrollides tase on?
Jah, esimese ja teise foto peal on karterituulutuse voolik.
Postitatud: 15.06.2005 14:49 04
Postitas bmwguru
Svenp kirjutas:Palju see õlikulu sul täpselt on l/km? Palju sa sõitnud oled alates õlivahetusest ja mis koha peal hommikul kontrollides tase on?
Täna hommikult oli õlitase täpselt min ja maks. vahel. Klapisääretihendite vahetusest on möödunud 800 km, peale klapisääretihendite vahetust sai õli maksimumini kallatud... nii et 800 kilomeetriga umbes poole vähemaks jäänud (selle mootori õlimaht oli vist 5.9L)
Postitatud: 15.06.2005 15:34 32
Postitas Silwer
Min ja Max kriipsude vahe on 1 liiter. St. kulunud on 0,5 liitrit õli.
Postitatud: 16.06.2005 16:41 00
Postitas bmwguru
Silwer kirjutas:St. kulunud on 0,5 liitrit õli.
ja mis selle teadmisega peale hakata (et 800km -> 0.5L õli)?
Postitatud: 16.06.2005 16:47 27
Postitas Silwer
Vala see pool liitrit peale ja vaata mis järgmise 800km juhtub.
Postitatud: 16.06.2005 20:52 58
Postitas meph
Kolmanda pildi peal olev õlilaik tähendab seda, et klapikambrikaane tihend hakkab tasapisi saba andma. Neljanda kohta ei oska seisukohta võtta.
Samas kui klapisääretihendid just vahetatud, siis eks nad veidi taha sissesõita ka saada... kui peale 2000 km läbimist ka veel pool liitrit 1000km peale läheb, siis hakka muretsema.
Postitatud: 16.06.2005 21:54 48
Postitas bmwguru
Tänud vastajatele.
Küürisin need õlised kohad puhtakse, sõidan siis veel 1000 km ning vaatan mis juhtub.
Postitatud: 17.06.2005 10:13 59
Postitas Tom
Osadel mootoritel pidavat vajuma maxi pealt min ja maxi vahele suht ruttu aga edasi enam ei kao.
Kui ta siina keskele pidama jääb siis mina küll ei viitsiks muretsema hakata...