1. leht 1-st

Mure temperatuuriga

Postitatud: 15.06.2005 12:01 25
Postitas Rullmokk
Niisiis mure järgnev:
Mingil hetkel lõi autol (BMW e36 318 94a) paisupaagi puruks.
See sai ära vahetatud, kuid vahetevahel, eriti pikemate sõitudega temperatuur ikka kõigub ja tõusab kuni punaseni. Siis pean auto kinni, mõnest minutist piisab ja siis saab jälle edasi sõita, kuid mure ei kao.
Veepump on üle vaadatud, see on korras.
Hetkel termostaati küljes pole, see oli tuksis, kuid sellest ei tohiks mingit vahet olla antud asjaga.
Arvati, et võib õhk sees olla... kuidas seda üldse hästi välja saaks?
Mis veel võivad antud sümptomitega jamad olla??
Plokikkas? Plokikaane tihend? Veel midagi...?

Ette tänades

Postitatud: 15.06.2005 16:27 09
Postitas Rullmokk
nuh...ei oska keegi aidata? :roll:

Postitatud: 15.06.2005 16:30 25
Postitas Silwer
ventika sidur

Postitatud: 15.06.2005 16:34 25
Postitas Rullmokk
ei, see on korras.
aga tänud vähemalt vastamast :)

Postitatud: 15.06.2005 16:42 57
Postitas Silwer
Kas süsteem on korralikult õhutatud? Kõik lõdvikud on kuumad?

Postitatud: 16.06.2005 08:46 25
Postitas Rullmokk
mnjah... sai ikka jah korralikult õhutatud, kuid nagu lõpuks ikka selgus tuleb plokikaane tihend ära vahetada.
Ehk on kellelgi pakkuda... :roll:

Postitatud: 16.06.2005 09:45 40
Postitas Charly
ikka on....kõikidel BMW varuosa dealeritel.

Postitatud: 20.06.2005 00:29 38
Postitas windchaser
aga mis kohapeal see temperatuuri näidik üldse olema peab? minul üle keskmise asendi ei ole läinud; paaruta palju tahad, soojal suvepäeval. enne sõitsin 95a astraga ja sellel oli pideval kuskil komveerandi peal

Postitatud: 20.06.2005 00:53 09
Postitas meph
Keskel või siis millimeeter üle keskmise on normaalne.