Kas on võimalik kuidagi ise õhulugejat kontrollida.

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
naips
Huviline
Postitusi: 158
Liitunud: 07.03.2005 17:37 30

Kas on võimalik kuidagi ise õhulugejat kontrollida.

Postitus Postitas naips »

Nii siis kas saab kuidagi teada kas ta tomib korralikult või ei?
328 M52
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

oleneb milline õhumõõtja on

vana tüübi oma saab lihtsalt testriga kontrollida. m50 ja edasi juba vaja reaalset õhuvoolu ja toidet peale
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
tafkin
Huviline
Postitusi: 375
Liitunud: 17.04.2005 10:18 21
Peamine sõiduk: Bmw 650i xDrive Coupe M-Sportpakett/Individual
Asukoht: Tartu/Viimsi/München

Postitus Postitas tafkin »

endal sama probleem 530, ei tööta vist koralikult
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Mina enda oma kontrollisin ostsillograafiga, auto peal, sõidu ajal.
Vea leidsin üles.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
naips
Huviline
Postitusi: 158
Liitunud: 07.03.2005 17:37 30

Postitus Postitas naips »

häkki räägid lähemalt kuda see sul õnnestus,kuhu otsad panid?seal vist
6pinni.
328 M52
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

naips kirjutas:häkki räägid lähemalt kuda see sul õnnestus,kuhu otsad panid?seal vist
6pinni.
Signaalijuhtmeid siiski üks ainult. Ülejäänud on toide, mass, kui traadiga lugeja siis põletamise ots ja osadel vist on ka õhu temperatuuri andur sisse ehitet.
Aga ühendus õnnestus pika pusimise peale teha Motronicu pistiku vahele.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
naips
Huviline
Postitusi: 158
Liitunud: 07.03.2005 17:37 30

Postitus Postitas naips »

siis möötmiseks peaks 4 ja 2 pinge olema.nr4 on mass.ning signaali peaks mõõtma 4 ja 6 vahel mis peaks näitama 1,9v min.hõõgniidi põletamise ots peaks olema 1ja 4.Ning kontrollida tuleks seda nii,et auto peab olema töösoe ning lasta 30sek.2000 rpm peal, siis süüde välja ja oodata 4 sek ja peaks näitma 2-5v ühesekundi.
328 M52
Kasutaja avatar
Herli
Huviline
Postitusi: 90
Liitunud: 21.02.2004 19:07 27
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Herli »

kellelgi äkki vaba aega ja tahab mulle õhulugeja toonoriks tulla UM-i kuni nad diagnoosivad, kas on selle viga! Mingi tasustamisviisi leiaks ka! Või hoopis äki kellelgi vedeleb kuskil ja on laenata või müüa!?
Auto E34 91a 520 (boschi oma)
Vasta