1. leht 1-st
Siduri vahetus
Postitatud: 21.06.2005 23:59 10
Postitas siimse
Tere
Autoks siis E46 2.8. Lasin täna endal siduri ära vahetada, sellega seoses tekkis paar küsimust. Kas on normaalne et peale siduri (ketas, korv, survelaager) vahetust algul natuke kärsakat linnasõidul tekib?
Teine küsimus on et kas on midagi hullu kui ketas ilma selle tsentrisse paneku võllita peale pandi (lihtsalt niisama sinna hooratta pessa)?
Tänud ette.
Postitatud: 22.06.2005 00:04 05
Postitas alts20
kui sul juba auto sõidab siis pole mingit vahet et ilma võöllita pandi kuna peale esimest siduri vajutust käiva mootoriga on asi täiesti omal kohal.pigem on selle võlli kasutamine käimakasti allapaneku lihtsustamiseks
Postitatud: 22.06.2005 00:33 59
Postitas rajko
ma ei tea kuda uuematel on aga mul (m30) ei anna lihtsalt ketast ja korvi tsentrist väljas külge keerata. Korv läheb kindlatesse (tsentreerimis) aukudesse ja ketas läheb ühtemoodi kasti võlli nuutide otsa. (kõik jääb balanssi).
Kärssamise kohta alguses ei tea öelda.
Postitatud: 22.06.2005 01:38 21
Postitas Anc
kui see kärsakas mõne päeva jooksul ära ei kao siis tasuks muretsema hakata. tööl peaks garantii ka ikka olema ju?
Postitatud: 22.06.2005 10:01 01
Postitas siimse
Tänud vastuste eest.
Üks küsimus veel - ma kuskilt lugesin et seda ise-reguleeruvat sidurit peab sisse sõitma (vaikselt alglul laskma). On see nii?
Postitatud: 22.06.2005 16:50 26
Postitas AARE540
Ma ise arvan, et ükskõik millist mehaanilist juppi sa vahetad, kohe ei tasu sellest küll viimast võtma hakata...

Postitatud: 27.06.2005 22:15 01
Postitas naips
kas sidur nati ei tundu,et libiseks?
Postitatud: 27.06.2005 23:07 57
Postitas siimse
Ei, ei libise.
Kärsakas kadus ka ära, kuigi see oli vist üldse tingitud mingist valesti-istuvast kattest mis vastu sumpsi oli kuidagi pandud. Teine hommik autot garaazhist välja ajades käis pling ja siis enam ei kärsanud - läks vist paika.
Jama ikka selle BMW'ga - laguneb teine palju ja selle remontimisega (tartus) on ka nagu ta on, ei julge enam kuhugi minna. UM'i ka ei taha enam minna (vähemalt tartu omasse) seal ei osata isegi tüübleid lahti võtta, lõhkusivad kaks ventika katte tüüblit ära - olid hakanud ilma tihvti välja võtmata kangutama

- oleks võinud vähemalt ise siis uued panna.
Postitatud: 27.06.2005 23:25 51
Postitas ryan
siimse kirjutas:Ei, ei libise.
Kärsakas kadus ka ära, kuigi see oli vist üldse tingitud mingist valesti-istuvast kattest mis vastu sumpsi oli kuidagi pandud. Teine hommik autot garaazhist välja ajades käis pling ja siis enam ei kärsanud - läks vist paika.
Jama ikka selle BMW'ga - laguneb teine palju ja selle remontimisega (tartus) on ka nagu ta on, ei julge enam kuhugi minna. UM'i ka ei taha enam minna (vähemalt tartu omasse) seal ei osata isegi tüübleid lahti võtta, lõhkusivad kaks ventika katte tüüblit ära - olid hakanud ilma tihvti välja võtmata kangutama

- oleks võinud vähemalt ise siis uued panna.
mis siis laguneb ?mis aasta on? saksast toodud?
Postitatud: 28.06.2005 00:07 36
Postitas siimse
Jah, saksast toodud. Üldiselt korralik auto, ei paista olevat ühtegi suuremat avariid üle elanud. Aasta 98, läbisõit 200k (nii ecu kui ka võtme järgi). Saksas ka kõik service'd kuni eelmise aasta suveni tehtud (kuigi krt neid teab - võltsivad ka hooldusramatuid)
Lagunevad igasugused jupid, aga üldiselt ikka need mis ka siin tehnilise all päevakorras on. Täpsem loetelu sulle ps'is.