1. leht 1-st
K: Mootori remont 525i ?
Postitatud: 22.06.2005 09:03 31
Postitas Andrei8
Küsimus siis teeemast, et kui vahetamisele lähevad klapisääre tihendid ja kaane tihend, kas siis on otstarbekas ja mõttekas vahetada ära ka õlirõngad mootoris ? Isegi kui nad tunduvad ok olema.
Postitatud: 22.06.2005 16:48 39
Postitas AARE540
Noh, ise küll arvan, et kui ta sul õli ei võta, ei tossa jne ja kompressioonid ka OK on, mis sa neist ikka torgid

525i
Postitatud: 22.06.2005 20:41 51
Postitas Andrei8
Kompressioonid on praegugi korras aga õli võtab küll, seepärast lähevadki vahetusse tihendid kuna neist imbub õli küünaldele ja see omakorda tingib mootori tõmblemise , s.o. moto ei vea madalatel pööretel korralikult vaid turtsub ja tõmbleb.
Aga selge siis, et kui rõngad ok, siis ma neid ei vaheta

Postitatud: 01.07.2005 15:37 41
Postitas ilus poiss
keegi oskab öelda palju need õli rõngad maksta võivad sellele mootorile
525i
Postitatud: 02.07.2005 09:25 22
Postitas Andrei8
Rõngaste hind ainult tuleb kusagile sinna 1800.- kanti + tööraha ja kui rõngad lähevad vahetusse siis ikka suurem töö juba, arvesta suurema rahalise väljaminekuga, sest kaan läheb ka maha ja lihvimisele samuti tõenäoliselt. Tegevust jätkub

Postitatud: 03.07.2005 10:04 23
Postitas Aare
Väljastpoolt õlised küünad (pean silmas mootorist väljajäävat osa) küll turtsuma panna ei tohiks, õli on väga hea isolaator, isegi süütepoolid on õliga täidetud.
Kui kompressioon on hea, siis see õlirõngaste jutt tundub jama. Vähemalt tehases pandud rõngaste puhul - need kuluvad umbes samakiiresti kui surverõngad
Mehhaanika reegel on, et hästi kokku töötanud asju ilma põhjuseta ei lammutata.
Pääegi ei usu, et hoonimata silindrites õlirõngad sisse töötavad, pärast on õlikulu veel suurem