1. leht 1-st

Diisli pihusti otsad!

Postitatud: 28.08.2011 23:17 33
Postitas volde
Masinaks mul 95/12 e36 318TDS, ning tahtsin soetada omale uued pihusti otsad, aga vaja oli pihusti otsadel olevat numbrit. Küsimus siis oleks kus ma selle numbri saaks ilma et ma peaks pihustit maha kakkuma.
Googledasin aga ei ledinud suurt midagi, leidsin ainult pihusti koodi aga sellest vähe kasu.
Et äkki keegi on soetanud endale sellise margile otsasid ja oskab õelda selle koodi.
Igasugused vastused teretulnud.

Re: Diisli pihusti otsad!

Postitatud: 29.08.2011 01:20 26
Postitas Riivo
kes asjast midagi jagavad need võtavad masina andmete järgi sellised asjad välja.. :roll: :roll: :roll:

Re: Diisli pihusti otsad!

Postitatud: 29.08.2011 08:48 24
Postitas sander k
Pihusti korpuse küljes on pihusti mark küljes. Peaks auto küljes saama lugeda küll. Selle järgi juba poes otsitakse kataloogi järgi välja mis pihustiotsa mark on. Tds-idel peaks olema DNS3000D. M41 ja M51 mootoritel on samad pihustid.

Re: Diisli pihusti otsad!

Postitatud: 30.08.2011 12:50 30
Postitas Kalev
DN0SD318 on boschi kood ja ots on sama, mis 2.5tds alates 02.96.a

Re: Diisli pihusti otsad!

Postitatud: 31.08.2011 01:07 10
Postitas volde
Kalev kirjutas:DN0SD318 on boschi kood ja ots on sama, mis 2.5tds alates 02.96.a
Täname!!!

Re: Diisli pihusti otsad!

Postitatud: 31.08.2011 01:25 09
Postitas Maximaator
Ja millega/kuidas sa pärast otsa vahetsut pihusti parameetrid paikka sätid ?????
Või mõtled et vahetad otsa lihtsalt ära ja ongi kõik ?????

Re: Diisli pihusti otsad!

Postitatud: 05.09.2011 01:19 38
Postitas volde
Maximaator kirjutas:Ja millega/kuidas sa pärast otsa vahetsut pihusti parameetrid paikka sätid ?????
Või mõtled et vahetad otsa lihtsalt ära ja ongi kõik ?????
Täpselt nii.

Re: Diisli pihusti otsad!

Postitatud: 05.09.2011 16:16 39
Postitas sander k
Jah ja siis on avanemissurve 150bari aseml 200 või siis 100. Iga pihustiots on individuaalne. 1/10mm annab juba avanemissurvele juurde 10 bar. Niiet enne mõtle kui lollustega tegelema hakkad.

Re: Diisli pihusti otsad!

Postitatud: 08.09.2011 19:47 30
Postitas volde
sander k kirjutas:Jah ja siis on avanemissurve 150bari aseml 200 või siis 100. Iga pihustiots on individuaalne. 1/10mm annab juba avanemissurvele juurde 10 bar. Niiet enne mõtle kui lollustega tegelema hakkad.
Aitäh igasuguse informatsiooni eest, aga ei vaja õpetusi remondi osas. Oli vaja ainult koodi ning selle andis kasutaja kalev. Loeme ikka ennem teema läbi kui sõna võtame.
Ette tänades.

Re: Diisli pihusti otsad!

Postitatud: 09.09.2011 14:43 04
Postitas Danil523
OK. aga kui minna teemast jälle kaugemale:

Kui võtta vanad pihustid ja uued otsad panna 1:1 peale ning seibid puahstada, pesta ja tagasi 1:1. Siis teoorias peaks saama uue pihusti nagu originaalis tehasest :!: Kui ots on õige ning originaal- siis ri tohiks probleeme olla. Kord sai nii ühe 524td tehtud.

Re: Diisli pihusti otsad!

Postitatud: 09.09.2011 16:26 55
Postitas volde
Danil523 kirjutas:OK. aga kui minna teemast jälle kaugemale:

Kui võtta vanad pihustid ja uued otsad panna 1:1 peale ning seibid puahstada, pesta ja tagasi 1:1. Siis teoorias peaks saama uue pihusti nagu originaalis tehasest :!: Kui ots on õige ning originaal- siis ri tohiks probleeme olla. Kord sai nii ühe 524td tehtud.
Jamh phmt küll jäävad avanemis surved samaks. Aga igaksjuhuks stendist läbi lasta enne kokku panemist. Oma masinale sai pandud DTP pihusti otsad teised mida panna on Bosch, igasugused teised hiinakad ja muud, nende kohapealt ei oska õelda.