olen kuulnud et on odavam variant sellest kus muudetakse aju ja on kallim kus vahetatakse aju ??
Kas e46 2003 320tdi on mõtet chippida ja palju see juurde annaks ?

Pole ka manuaalid kaitstud, endal kogemus kus "saatanale sõrme ja edasi juba kätt andes" ei pea ka originaalsidur enamCert85 kirjutas:Millise käigukastiga antud teemas auto on?
Kui automaat, siis vast see saab nõrgimaks lüliks.
Well eeldan, et diisel on sul turboga, mis saab oma jõu väljalaskegaasidest, mis omakorda saavutavad maksimumi täisgaasiga autot liigutades. Seega max väände number tuleb välja ikkagi ainult põhjagaasiga tallates. See, et diisli max vääne on madalal ja efekt igapäevasõidus kergemini tuntav on kõik õige.Riivo kirjutas:Ilmselgelt pead sa Ultron silmas bensiini jõul liikuvaid autosid. Diislil avaldub chipi olemasolu juba lihtsal gaasivajutusel: auto reageerib kordi kiiremini pedaalivajutusele ka madalamatelt pööretelt ja kiirendus on jõulisem....seda juba suht madalatelt pööretelt, jõudu on tüki rohkem. Kes seda vahet tunda on saanud need teavad
Miks peaks? Normaalse chipi puhul ei tahma rohkem kui ilma chipita tahmashansu kirjutas:Kas peale chippimist hakkab kindlasti rohkem tahmama ka? Või sõltub see chipist? Küsimus siis 530d E39 kohta.
Riivo kirjutas:Proovi ära, saame meie ka teada..
Riivo kirjutas:ehk läheb täppi nagu netis öeldakse...
Under the hood on the drivers side box... next to the windshield. There is a plastic sealed box with 4 x 6mm hex screws. Open the box and thee it is... it's about the size of a desk top hard drive.
Väike eemaldamise õpetus ka piltidega
hansu kirjutas:Mine mõne elektrooniku juurde ja lase pesa joota. Kui uus chipp ei toimi saad lihtsa vaevaga originaali tagasi panna.