1. leht 1-st

Mõningad küsimused: e30

Postitatud: 29.06.2005 23:56 03
Postitas Xim
autoks on e30 ja küsimused on järgmised:

kuidas ma saan lahti selle muttri (Wheel Bearing Nut) mis hoiab esimest rattalaagrit kinni (ei oska paremini seleada, vast saab aru)? püstak on lauapeal ja amort-vedru ka ära võetud. oleks auto all siis oleks asi vast kergem.

teine kysimus kuidas saab kätte gardaaniristi? mingeid splinte ma ei näinud seal. pressiga?

kolmandaks tahaks selgust saada, milleks on head need ebasümeetrilise auguasetusega esimese õõtsa puksid (Control Arm Bushings)?

neid küsimusi võib lähiajal veel tulla.

tänud ette!

Re: Mõningad küsimused

Postitatud: 30.06.2005 10:29 52
Postitas Indrek I
Xim kirjutas:autoks on e30 ja küsimused on järgmised:

kuidas ma saan lahti selle muttri (Wheel Bearing Nut) mis hoiab esimest rattalaagrit kinni (ei oska paremini seleada, vast saab aru)? püstak on lauapeal ja amort-vedru ka ära võetud. oleks auto all siis oleks asi vast kergem.

tänud ette!

Võta algul mutikat kaitsev kilp sealt ära siis sel on mingi võru mis ei lase mutikal lahti tulla ,eemalda ka see ning siis keera lahti laager padruniga (kas oli 36 õi 34 ,ei mäleta täpselt)võta mingi ümar toruke mis läheb laagri peale ja peksa laager välja haamritaolise olendiga

Postitatud: 30.06.2005 10:47 29
Postitas Xim
kõik katted, ohutusriivid eemaldatud, mutter on 36, aga probleem on selles, et see mutter on seal ülikõvasti kinni ja see amordipüstaku alumine osa on suht väike, et ei saa kuskile kinni panna, muidu saaks kas või 3m toruga väänata. aga see on ikka vastupidise keermega nagu kõikide autodel, mitte päripäeva?

vaatan täna lähen proovin suruõhupadruniga. muidu mingi krdi külmutav aine pidi ka olema spray pudelis, millega lahti ehmatatakse selliseid asju. keegi ei tea midagi?

Postitatud: 01.07.2005 19:47 42
Postitas Xim
probleemil ootan ikka lahendust

Postitatud: 01.07.2005 22:04 14
Postitas group
Pane amort alla tagasi, ta ongi väga kõvasti kinni. Igasugused õlid unusta ära, raudkang pikenduseks aitab hästi!

Postitatud: 02.07.2005 04:23 22
Postitas Kristjan
kruustangi vahele saab ju panna.... :roll:

Postitatud: 02.07.2005 09:03 54
Postitas Aare
Tempel mällu igaveseks :!:

Kõik suurt jõudu nõudvad mutrid ja poldid keeratakse lahti enne vastava sõlme autolt eemaldamist :!: :!:

Vähtvõlli käbimutter
Käigukasti kardaaniflantsi mutter
Pooltelgede mutrid
Difri flantsi mutter
....
jne

Postitatud: 12.07.2005 21:02 06
Postitas Xim
kruustangid ei pidanud seda väänet vastu, tulid koos lauaga kaasa. lahenduse leidsin aiast...amordipüstak läks täpselt kunagise aia posti otsa ja 1,5 meetrise toruga sain lahti.

kolmandale küsimusele ootan ikka vastust...miks pannakse need ebasümeetrilise augu asetusega õõtsa puksid?

kas esimesed rattalaagrid vahetatakse koos "sellega"...joonisel nr.1?

Postitatud: 13.07.2005 10:42 44
Postitas kadakas
Xim kirjutas:kruustangid ei pidanud seda väänet vastu, tulid koos lauaga kaasa. lahenduse leidsin aiast...amordipüstak läks täpselt kunagise aia posti otsa ja 1,5 meetrise toruga sain lahti.

kolmandale küsimusele ootan ikka vastust...miks pannakse need ebasümeetrilise augu asetusega õõtsa puksid?

kas esimesed rattalaagrid vahetatakse koos "sellega"...joonisel nr.1?
Esimene rattalaager moodustabki koos "sellega" ühe terviku. Eraldi rattalaagrit ei ole olemaski.

Postitatud: 13.07.2005 20:14 05
Postitas Xim
seda ma arvasingi :)