Peaks teema viisakalt ära lõpetama - auto teisipäeva õhtust jälle rõõmsalt rajal ja parimas minekuvormis kui enne
Aga kuna foorumist 2,4 td hammasrihma vahetuse kohta suurt infot pole, siis proovin isearetajatele (nagu ma isegi olin) teistekäest saadud õpetused ja enda praktilise töö ühistulemuse kirja panna.
Alustuseks tuleks vaadata, kas originaal tööriista kastis on alles plastmass otsaga metall pulk, mis on igati abiks.
Väntvõlli rihmaseibi hoorattal on märgid OIT, mis tuleb keerata rihmakattekaanes olevasse kolmnurksälkku, siis eemaldada tahokaandurist natuke allpool olevast vahest plastmasskork (kui on alles), mille taga asetseva augu kaudu saab fikseerida hooratta. Pistsin originaal pulga auku ja eest võtmega vänta liigutades leiab hoorattas oleva augu, sobib ka 8mm. või 10mm. pikem polt. Seejärel võib lahti keerata ka rihmaseibi ja eemaldada selle. Rihmakaan maha ja eemaldada klapikambrikaan, et näha kidas nukkvõll asetseb. Kütuse pump fikseeritakse selle rihmarattas oleva suurema augu kaudu originaalpulga plastmass otsaga , rihmaratta taga umbes kell 7 oleva auguga. Nukkvõlli esimise silindri nukad keerata V-na üles, siis peab ka nuka otsas olev kandiline plaat olema paralleelne plokikaanega.
Nüüd siis fikseeritud vändaga ja pumbaga asetada rihm peale sedasi, et vända, pumba ja nuka vahel oleks rihm hammastes võimalikult pingul ja leida nukkvõllile asend, kus ta sobib hambasse aga oleks samas võimalikult 0 seisus, st. kandiline detail täisnurga all plokikaanega e. pealt paralleelne plokikaanega ja nukad ise V-na üles. Seejärel pingutada rihm ja vaadata nüüd täpselt ,mis asendis nukvõll fikseeritud vändaga on. Kui on täpselt paigas või on natuke hiline, keerata vähe nukvõlli varsemaks või täpselt paika, kuda soov on; mina keerasin endal mõne kraadi võrra varasemaks ja peaks ütlema et tõmme paranes tuntavalt, kuna ennem oli olnud nuka asend pigem hiline. Nukvõlli saab reguleerida, kui selle otsas oleva rihmaratta polti lõdvaks lasta, tal on tihvtile jäetud mängumaad

Kui kõik on paigas siis võib ju mootrit enese rahustuseks ringi eest võtmega peale teha ja ka kogu kupatuse üle kontrollida, rihmapinguti üle keerata ja loomulikult kui klapikambri kaan maas tuleks ka klapid üle vaadata ja vaiadusel regullida, mina panin kõik 0,3. Komplekteeri mootor ja usu asi on hoopis parem, kui ise hoolega tegid

Ma arvan et mulle andis see nuka kraadide ajastamine ja 0,4- 0,45 klapivahede timmimine 0,3-ks päris mitu kw juurde, mootor töötab märksa vaiksemalt ja ilusti ühtlaselt, ning pöördesse jooksimine on väga ilus ja terav. Kuna mul oli pump maas enne paigaldamist sai lõppviimistlus tehtud kõrva ja tunde järgi, mis ei pruugi veel tähendada, et ta ideaalses süütenurgas on. Ja ärge ainult rihmapinguti polti puruks keerake, mis minuga juhtus ja millepärast ma suurema lammutuse ette pidin võtma. Tänu Valdekule sai siiski uus kinnitusraam hangitud ja temalt kuuldud teadmistele sai asi seekord jälle korda. Rihmavahetus iseenesest pole midagi keerulist - paar kolm tundi tööd, kui elementaarsemad võtmed olemas, niiet kokkuhoitud raha eest võib tõesti iga 40 000 km. takka neid vahetada, nagu teahas heaks arvab
