1. leht 1-st
summuti...
Postitatud: 01.07.2005 12:53 10
Postitas bmmm
auto on 89a 535 e34.
autol on kaks esimest pütti körvuti ja nendest üks on liiga vali. kui aus olla siis ei tea kas kat on all aga tehnilises passis pole.
küsimus siis selline et kas vöin need mölemad pütid sealt välja vahetada sirgete torude vastu või kui on kat, söelad??? viskan kogu teema sealt püttidest välja ja söidan tühjalt.
mis on plussid ja mis miinused. komb on kasulikum kas torud või tühjad pütid.
Postitatud: 02.07.2005 14:04 18
Postitas Krix20
stock autol peavad ikkagi pütid suht sarnased olema kui tehases-seal juba kõik välja arvestatud(vastusurved jne.) kui paned lihtsalt torud siis võid arvestada tüsistustega mootori töös ja suurema kütusekuluga

Postitatud: 02.07.2005 18:56 50
Postitas bmmm
ok, arvestan siis sellega.
lasen siis pütid lahti löigata ja kui vöimalik söelad kinni tagasi lasta panna. möte oli torud panna et äkki saab lisa jöudu....muidugi kütuse kulu arvelt, aga kui mootoris vb tühistusi siis ei riski.
Postitatud: 03.07.2005 12:42 25
Postitas alts20
torud jävad lärmakamad veel lärmakamad jäävad tühjad pütid kui siis parem resonaatorid kuid arvan et need pole lihtsalt pütid vaid need on originaalis katid seega kui on lamda ka just enne neid siis on kindlalt katid ja nende eemaldamisega teed omale karuteene lihtsalt parem vaata lammaritest korralik esimene osa ja kui ei leia siis anna teada sõbral garaazis vedeleb just selline asi ja just sama aasta 535 alt millel katid täiesti korras
Postitatud: 03.07.2005 12:53 03
Postitas meph
Kirjavahemärgid?
Kusjuures ei tee see püti asemele toru panemine mootorile endale midagi. Reaalne kasu sellest on omaette küsimus, kuid midagi ära küll ei tohiks lõhkuda.
Postitatud: 03.07.2005 13:18 38
Postitas bmmm
lambda on enne pütte. aga küsimus on praegu selles ka et kui mul passis kati pole siis äkki on lihtsalt resokad sees või on lihtsalt vedanud et pole kati passi märgitud???
aga kui palju su söber oma karaasis seisva sumpsi eest tahab???
söber vötis kunagi 323 e30 esimese resoka vahelt ära ja pani sirge toru, läks küll tunduvalt vaiksemax kui originaal.
Postitatud: 03.07.2005 13:40 05
Postitas bmmm
ei tahtnud uut teemat teha ja seega küsin siis seda et kas on 535 ele ka sport nukk ja palju see maxax ja kas seda oleks vöimalik saada...huvi on.
huvi sellepärast et minekuga juba harjunud. ei tea kumb osta kas vöimsam auto või proovix nukka.155kw harjub aastaga nii ära et vaja midagi juurde:lol:
Postitatud: 03.07.2005 15:56 36
Postitas Aare
Ilma katita 535 E34 on 161kW passis. See on väga vähe levinud (mudel müügiks väljaspoole Euroopa Majandusühendust minuteada)
Katiga on 155 kW
Kui on 155 passis märget "Kat" pole, ei tähenda see kattide puudumist või nendest vabastamist, vaid seda, et kunagi jättis ARK selle kirja panemata.
Kuna katita 535 on sama haruldane nagu kuuvarjutus ja katiga/katita mootorid on Autodatas selgelt tuvastatavad, siis varsti võib ÜV probleeme tulla.
Postitatud: 07.07.2005 23:55 16
Postitas bmmm
rääkisin targema vennaga ja see arvas et mul kat nigunii koliseb, järelikult ta ei tööta enam nii nagu peab, kui üldse töötab ja arvas et kui passis kati kirjas pole siis vöta välja. vahet ei pidanud olema kas kolisev kat või kati üldse pole. tähtis on see et lambda oleks timmis ja seega see ka vahetusse läheb.
ex paistab proovin korra puhtalt ja´siis paistab kas toimib, hullemax ei pidavat enam minna saama sest kat ju nigunii ei toimi.uus universaal kat maxab 3600+töö.kui tühjad pütid ei sobi, siis tuleb vist uued osta
Postitatud: 08.07.2005 09:24 59
Postitas Charly
mine diagnostikasse, 350.- eest saad kõikidele küsimustele vastuse, mis puudutab sensoreid (kat, lamb jne jne)
Postitatud: 08.07.2005 13:03 53
Postitas acid
See kui passis pole kirjas kat ei loe praegu midagi.kui lambda küljes siis peab sul heitg´aasi norm olema sama mis katiga mootoril.kui sa oma mittetöötava kati asemele uue ostad siis saad asja korda aga kui katti polegi siis lambda ei loe sest heitgaas on sul ikkagi üle normi.
Postitatud: 20.07.2005 14:33 47
Postitas bmmm
nii...
sumps sai alt ära vöetud et panna uus...üllatus missugune, kat oli seest tühi. täiesti tühi

, keevitus jälgi oli näha ja seega oli see sealt kunagi välja vöetud.aasta tagasi sai auto ostetud ja kohe ka ülevaatusele mindud ning co ja mis veel katiga seotud olid normis. täpselt nagu kat oleks all. lambda oli ainult tiba uimane. et siit siis nüüd küsimus et kati pole aga näitajad normis. olen vöhik aga mis siis nüüd jama on kas auto on hea et katita näitajad normis või on vapse p....s???
igaljuhul läks nüüd uus katt ja lambda alla ja nüüd siis uuesti ülevaatusele.
Postitatud: 20.07.2005 15:06 56
Postitas dantee
Kui nüüd mälu ei peta, tuli kati märkimise kohustus ARK'l tehn.passi nende sõidukite puhul, mille tootmisaasta 1992.a ja üles, kuna sellest aastast ei tohtinud enam valmistada sõidukit, millel see puudub (ka Ladad toodeti sellest aastast katiga!). See pärast ei pruugi ülevaataja alates 92.a sõidukit läbi lubada enam, kui avastab juba visuaalselt, et sõidukil on katt eemaldatud, kuid märge passis olemas, olenemata sellest et co korras!
Nii et mõtlemiseks ainet jagub?!

Postitatud: 20.07.2005 15:10 13
Postitas Raivo
Aju võibolla ka KAT'i vabaks progetud

Postitatud: 20.07.2005 15:31 25
Postitas dantee
unustasin lisada, et konkreetselt Sinu isendiga ei tohiks ülevaatusel probleeme tulla, kui näitajad korras. Kui asendad aga katid torudega, võib sujuval sõidul mootor ebameeldivalt nõkutama hakata, kuna puudub vastusurve.
Postitatud: 21.07.2005 13:44 51
Postitas bmmm
aga mis moodi saan aru et aju kati vabax progetud...kui üldse saab sellest aru. olen paar päeva korras kati ja lambdaga ringi söitnud, töötab pill minuarust sujuvamalt. pole teatud vönkeid või toppamisi teatud pöörete peal. arvan et see on lambda arvelt paremax läinud, sest ennem jähi lambda impuls uimasex. pöörded nagu ei köigu enam tühikäigul kuigi kati vabalt oli se köikumine jube minimaalne , aga oli.
Aga mind just huvitab see et kuidas sain kati vabalt ülevaatuselt läbi ja kuidas saab aju kati vabax progeda. kui tulevikus endalgi see huvi tuleb.
kas se aju progemine möjutab kuidagi auto kiirendust ka. auto tuli inimese käest kelle söber töötas bmw servises, nii et pole imestada midagi kui seal midagi tehtud on.
Postitatud: 21.07.2005 16:31 36
Postitas priitv8
bmmm kirjutas:kuidas saab aju kati vabax progeda. kui tulevikus endalgi see huvi tuleb.
See on lihtne, vaja on ainult BMW diagnostikakompuutrit. Ahjaa, ainult 7 korda on seda ümberkodeerimist ühe ECU peal võimalik teha!
Postitatud: 26.07.2005 12:31 29
Postitas bmmm
elan bmw teagnostikast 3-4 h söidu kaugusel ja arvan et ei vöta seda söitu ette et teada saada kas on progetud vabax või pole.
aga oletame et aju on kati vabax progetud ja ma panin nüüd sinna kati alla.......mis mind nüüd ees vöib oodata, kas auto annab sellest kuidagi tunda ka või. näiteks jöu kadu. ise arvan küll et läks paremax, aga inimene mötleb, et kui hunnik pappi kulutatud siis järelikult oli sellest ka kasu ja minek kohe parem. tglt kas sama või sitem.
KÜSIN SIIN KOHAL ET ÄKKI kellelgi e30 le pensu pumpa pakkuda kiiresti.
56754205.
Postitatud: 29.07.2005 16:19 50
Postitas bmmm
ülevaatusel käidud ja kati näitajad super head.
Aga nüüd selline mure et pärast kati alla panemist on kütuse kulu tunduvalt töusnud....mix. kas äkki aju kati vaba ja nüüd kat all ja kütust rohkem.
kas on mötet kati asemele tavalised resokad panna, koos uue lambdaga.
tühjad pütid seisavad nigunii karaasi nurkas.