Kui nüüd õieti aru saan siis selle klapi mittetöötamisel tekib bensiini paaki vaakum(kui klapp on koguaeg suletud asendis).Kuna endal puudub ettekujutus sellest,et kuna ja miks ta peab üldse suletud asendis olema siis ehk keegi oskab mulle selle lahti seletada.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... air_valve/
Joonisel on tegu detail nr. 1-ga.Üks ots on joonisel näha kuhu läheb ja teine ots läheb läbi söefiltri bensiinipaaki.
Fuel tank breather valve tööpõhimõte/vajadus
- raxx
- Huviline
- Postitusi: 1660
- Liitunud: 29.12.2005 16:37 45
- Peamine sõiduk: BMW X5
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Fuel tank breather valve tööpõhimõte/vajadus
BMW M3 Touring
- Viljo
- Huviline
- Postitusi: 313
- Liitunud: 17.07.2005 15:22 31
- Peamine sõiduk: BMW 540i
- Asukoht: Hareid, Norra
Re: Fuel tank breather valve tööpõhimõte/vajadus
See on selleks, et bensiin sisselaske kollektorisse ei auraks, kui mootor ei tööta.
EDIT: Põhiline otstarve on siiski söefiltri puhastamine.
EDIT: Põhiline otstarve on siiski söefiltri puhastamine.
E39 530i, E61 530d
- raxx
- Huviline
- Postitusi: 1660
- Liitunud: 29.12.2005 16:37 45
- Peamine sõiduk: BMW X5
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Fuel tank breather valve tööpõhimõte/vajadus
Nagu aru saan siis kogu mootori töötamise aja on ta avatud ja koos mootori seiskamisega suletakse ka see klapp 

BMW M3 Touring
- Viljo
- Huviline
- Postitusi: 313
- Liitunud: 17.07.2005 15:22 31
- Peamine sõiduk: BMW 540i
- Asukoht: Hareid, Norra
Re: Fuel tank breather valve tööpõhimõte/vajadus
Ei ole kogu aeg avatud, seda avatakse aegajalt, et söefiltrit "puhastada". Selle klapi rike ei tohiks ka vaakumit paaki tekitada, kuna ventilatsioon käib siiski läbi söefiltri atmosfääri.
Kui on vaakum, siis ilmselt on söefilter umbes. Selle omakorda võibki katkine klapp tekitanud olla.
Kui on vaakum, siis ilmselt on söefilter umbes. Selle omakorda võibki katkine klapp tekitanud olla.
E39 530i, E61 530d