1. leht 1-st
E34 ja mootor sureb välja
Postitatud: 06.08.2003 09:28 47
Postitas JL
Autoks siis 91a 520 24V
Sai pikemalt reisult tuldud ja ilma probleemideta auto ära pargitud. Eile läksin sõitma sõitsin mingi kilomeetri ja astusin välja, et sõbraga paar sõna vestelda - mootori jätsin käima ja minu suureks üllatuseks suri mootor välja

Käima läks küll, kuid ei töötanud enam koraalikult vaid keris pöörded kuhugi 1500 kanti ja siis gaasipedaali puudutades suri kohe välja. Peale mõningat proovimist läks siiski tööle, kuid pöörde kõiguvad ikka - töötab stabiilselt 1500 peal, siis langeb kuskile 600-700 vahele ning aegajalt tõmbab pöörded siis jälle päris maha, et kohe peaaegu välja sureb. Sõidu ajal mingeid imelikke tükke ei tee.
Kellel on midagi tarkust veel tagavaraks
Tänud
Postitatud: 06.08.2003 10:34 59
Postitas agx
Äkitselt saab mõnest lõhkisest õhuvõtu lõdvikust liigset õhku......vigasid võib muidugi erinevaid olla.
Postitatud: 21.08.2003 01:18 08
Postitas meph
peale õhufiltrit olev klapiga õhulugeja potentsiomeeter võib ka kalada... endal mul on ka sarnane viga autol... kui käima panna siis suva peale vahest tühipööretel, vahest sõidu aja hakkab kalama... tühipööretel tahab välja surra, sõidu ajal kaob võimsus mootoril ära... kui gaasipedaal põhja lükata, siis kaob probleem natukeseks ajaks nagu ära... tegu mul siis 1.6 E36'ga.. kui keegi midagi targemat õelda oskab, siis oleks ise ka huvitatud...
Postitatud: 21.08.2003 12:52 50
Postitas JL
Tegin veel ühe tähelepaneku. Viga on esinenud 2 korda ja mõlemad korrad on öösel vihma sadanud ja probleem on esinenud hommikul käivitades. Mingi aja pärast viga kaob. Kas niiskus pääseb kuhugi ligi?
Postitatud: 21.08.2003 13:11 58
Postitas meph
hehe.. mul täpselt sama teema, et viga esineb siis kui vihma on sadanud... siiamaani ei ole veel viga igatahes üles leidnud...
Postitatud: 21.08.2003 15:05 25
Postitas Arvo
Mis seisundis kõrgepinge juhtmed ja süütepool(id) on??
:)
Postitatud: 21.08.2003 22:11 57
Postitas Erkki_V
Postitatud 8-21-2003 at 09:52
Tegin veel ühe tähelepaneku. Viga on esinenud 2 korda ja mõlemad korrad on öösel vihma sadanud ja probleem on esinenud hommikul käivitades. Mingi aja pärast viga kaob. Kas niiskus pääseb kuhugi ligi?
Endal sama seis oli, kordan õnneks oli

Lahenduseni jõudsin seekord niimoodi, et jagaja kaas maha ja kukkusin rootorit ja kaant luubiga nillima ja minu suureks üllatuseks avastasin sealt mikropraod ja ka need klemmid mis seal sees on olid vigased ja sama oli ka rootoriga, veel avastasin seda, et jagajakaas oli seest pisut niiske, niiet seekord läheb nii, et rootor ja jagajakaan vahetusse ja asi korras, niiet igaks juhuks proovige ära samad asjad üle vaadata ja äkki on ka teil sellest abi, kui ei siis rohkem ei targuta

Postitatud: 22.08.2003 15:12 13
Postitas meph
pole autol jagajat

süütepoolid on
Ja kõrgepingejuhtmed peaks olema korras.. testitud sai seda nii, et panime mootori käima, ühendasime tarkuse boschis service porti autol ja siis pritsisime mootori seest märjaks... mitte mingit vahet ei olnud... suhtkoht müstika minu jaoks...
Postitatud: 22.08.2003 15:28 10
Postitas Arvo
Vigane või muidu valel kaugusel asuv hooratta andur võib kah analoogilisi probleeme tekitada...
Ja kontriolli süütepoolid üle.
Postitatud: 23.08.2003 19:20 47
Postitas meph
kuidas neid süütepoole kontrollida.. need on miskise musta karbi sees ja ligi neile ei pääse ilma seda karpi juppideks tagumata
kui parbi kaan pealt koolt lahti teha, siis vaatab kohe kaane alt vastu mingi tugev ollus, mille eemaldamine ei tundu väga võimalik olevat ilma märkimisväärset kahju tekitamata

Postitatud: 28.08.2003 10:15 17
Postitas agx
Nii, sellel masinal peaks jätma veakoodid mällu, mida saab Um-s diagnossis välja lugeda, juhul kui sa vahepeal akuklemmi pole maha kiskunud!!
Postitatud: 01.09.2003 15:45 51
Postitas meph
hehe.. naljakas ongi see, et veakoode ei ole midagi tulnud... boschis sai tarkus külge aetud sellele ja mitte kui ühtegi veakoodi ei olnud...
Postitatud: 01.09.2003 19:07 45
Postitas agx
Kõige kergem lahendus jällegi! kui aku klemmi pole maha kiskunud siis UM-s saab ajust välja lugeda kust viga alguse sai.
Postitatud: 03.09.2003 16:33 13
Postitas meph
boschis on sama tarkus olemas millega veakoode annab välja lugeda ajust... ja see ei näidanud mitte yhtegi veakoodi.. ma eelmises postis just ytlesin seda ju...
Postitatud: 05.09.2003 02:10 18
Postitas meph
nii... viga vist leitud.. või vähemalt 1 nendest... peale selle korrastamist ei ole siiamaani enam auto igatahes kalanud...
Kiskusime lambdaanduri pistiku lahti ja selle seest jooksis mingi detsiliiter solgivett välja =) Asi oli seest igatpidi ära oksüdeerunud ja hapuks läinud.. peale puhastamist ja renoveerimist töötas edasi nagu vana mees.. ja mootorikala kadus ka ära... tundub, et asi sai suva peale sealt kontakti ja sellest ka kalas...
Postitatud: 17.10.2003 22:29 02
Postitas Nisu
Mul oli sarnane asi sarnase autoga...Sõitsin Saksamaalt parajasti Eesti suunas. Jõudsin Rootsi ja seal hakkas auto imelikult käituma(samad sümtomid mis sul). Rootsis oli vihmane ilm. 2 päeva sõitsin seal ringi ja kogu aeg oli kala küljes...ainult et mul oli selle kalamise ajal küttekulu meeletu. Jõudsin siis Eestisse ja järgmisel päeval haigus nagu käega pühitud. Ei hakanud siis ka viga otsima. Nädal hiljem tekkisid jällegi samad sümptomid. Tartus DIA Autos diagnoositi LANDA anduril mingi rike ja see vahetati välja. Pärast seda on kõik timmis olnud. Tehnikud rääkisid seal, et see pidavat suht tihi esinema sellisel mudelil.
