1. leht 1-st
bmw e28 528 blokikaane lihvimine
Postitatud: 15.07.2005 00:34 30
Postitas az3
Kui palju on m6istlik blokikaant maha lihvida ja hooratast kergendada, et jõudu juurde saada ja et mootor pärast ilusti veel töötaks? mootor on e28 2,8
Tänan!
Postitatud: 18.07.2005 16:26 17
Postitas Charly
eriti mõistlik ei ole,
Postitatud: 18.07.2005 16:38 40
Postitas Aare
Sõltub sellest, kui korras on mootori alumine ots
Pluss ketiratas tuleb reguleeritavaks teha
alates 0,8 -st läheb ohtlikuks
mul on nt 1,3 aga see on teine muusika
jõudu hooratta kergedamine ei anna juure
Postitatud: 18.07.2005 20:43 27
Postitas aivo28
sõbral sama küsimus tekkis (auto 528 85a),kuna plokikaane tihendi/saalede vahetus käsil,siis tekkis siuke asi ka päevakorda.üks 535 89a. võetakse ka varsti laiali,mis selle lihvimisest arvate??

Postitatud: 19.07.2005 11:02 38
Postitas Aare
Lihvimisel üle 0,5 mm hakkab tekkima valve shrouding (põlemiskambri sein ei lange silindriseinaga enam kokku (kamber läheb õhemaks freesides ülevalt kitsamaks) mistõttu minuarust kannatab voolavus.
Postitatud: 19.07.2005 11:14 25
Postitas Raivo
Kunagi lasin enda M20B25'l u 0.5mm maha lihvida ning hooratta kergemaks (Kavoris).
Hakkasin kasutama 98't ning mingeid anomaaliaid ei täheldanud.
Aga kergemini hakkas auto edasi küll liikuma
Tookord jäigi kõrva, et 0.5mm on selline paras optimaalne ja ei pea kartma, et midagi väga kuluma hakkab või rikki läheb.
Re: bmw e28 528 blokikaane lihvimine
Postitatud: 19.07.2005 16:29 24
Postitas rosco
az3 kirjutas:Kui palju on m6istlik blokikaant maha lihvida ja hooratast kergendada, et jõudu juurde saada ja et mootor pärast ilusti veel töötaks? mootor on e28 2,8
Tänan!
Hoorattast jah jõudu juurde ei tule, vaid mootor läeb lihtsalt kergemini pöördesse IMO
Postitatud: 21.07.2005 15:44 20
Postitas Charly
...kerge kasu on vaid suurte pöörete juures(ringraja näiteks) foori tagant startides teeb asja kehvemaks, kuna inertsi pole, mis kohalt viskaks.
Kasu/kahju peaks siiski väga väike olema
Postitatud: 21.07.2005 18:36 08
Postitas ErR
Tegelikult kasu on veel selles, et kerge hoorattaga on väntvõllil väiksem väänav koormus taga, kui on tõsine ringraja vms. masin, siis kestab väntvõll kauem. Tänavaautole üsna mõttetu küll, madalatel pööretel on mootori inerts väiksem, tühikäik ebaühtlasem ja peab rohkem gaasi vajutama kohalt liikumisel, sellepärast ka suurem kütusekulu. Kiirendus on kindlasti äkilisem, käiguvahetusel pöörded kukuvad rohkem.