1. leht 1-st
4.4 V8 ja manuaal?
Postitatud: 26.11.2011 15:54 10
Postitas symmi
Sooviks saada natukene informatsiooni seoses 4.4 V8 mootori ja manuaal kastiga. Siin foorumis on palju müügil 4.4 V8 mootoreid aga pmst. kõigil on küljes automaat kast, et küsimus oleksi, mis hooratas ja manuaal kast sinna külge läheks?
Arvatavasti siis M62B44 moto?!
Re: 4.4 V8 ja manuaal?
Postitatud: 26.11.2011 18:25 17
Postitas Rain.
Sinna otsa lähebki ainult bmw V8 manuaal kast, kindlat E34 V8-te omad ja ilmselt ka uuemate omad, kuid neid manuaal kaste tuleb tikutulega taga otsida. Põhimõtteliselt saab ka vist mõne teise auto kasti sinna otsa saama aretada, aga kindel pole.
Re: 4.4 V8 ja manuaal?
Postitatud: 28.11.2011 20:02 38
Postitas symmi
aga kuidas hooratastega iga v8 isegi 3.0 hooratas läheb?
Re: 4.4 V8 ja manuaal?
Postitatud: 28.12.2011 12:46 00
Postitas Kristjan.K
Iga BMW omanik peaks ja võiks huvi tunda selliste lehtede vastu nagu
www.realoem.com ja/või
http://bmwfans.info.
ERITI kuluvad need lehed marjaks ära kui tegemist on hobikorras oma auto modifitseerimise või lihtsalt paremaks ehitamisega. Sealt saad sa võrrelda manuaal kastiga V8 mootoritega BMW hoorattaid aastate lõikes ja mudelite lõikes.
Leides endale sobivad kompotid saab hakata lammutustest juppe otsime.

Re: 4.4 V8 ja manuaal?
Postitatud: 28.12.2011 13:55 06
Postitas redline
Kataloog kahjuks ei näita meil 3.0 hooratta sobivust 4.0 mootorile ja 4.0 sobivust 4.4 mootorile jne.
Nagu eelpool mainitil, siis ainult V8 kast, sobib 3.0/3.5/4.0/4.4 ja ka s62 kast. Hoorattaga on sama lugu, aga m62 saab vända impulsi hooratta pealt ja sellepärast saad kasutada ainult m62/s62 hooratast neil mootoritel. Teiste modifikatsioonidega saab muidugi m60 hoorattaid ka kasutada.
Re: 4.4 V8 ja manuaal?
Postitatud: 28.12.2011 16:16 28
Postitas Kristjan.K
No kui osa toote kood on teine siis järelikult ta sinna ei istu ka ilma midagi modimata. Siin nagu ongi küsimus et mida antud kasutaja teha tahab. Kas ta otsib töötavat kompotti või tahab aretada sinna miskit kergemat?
kataloogidest saab ilusti võrrelda kas 3.0 V8 hooratas on sama mis 4.0 V8 hooratas, kas 4.0 on sama mis 4.4 jne. Kas varajased 96 aasta V8 suure siduriga kasutavad sama hooratast nagu hilisemad väikese siduriga jpm. Kindlasti ei vasta lihtne joonis ja paar detaili nr kõikidele su küsimustele AGA teed näitab küll.
Mulle on silma jäänud foorumitest, et mõni mees on enda M60 asemele sokutanud ka M62 välismaal, ja modinud seda vända anduri asukohta ja teinud muid trikke. Seega võivad need hoorattad olla vahetatavad.
Kõige kulukam variant on osta huupi erinevaid hoorattaid ja proovida.
Natuke krõbe võib tunduda algul, osta kogu komplekt, nt kast ja sinna numbriliselt kinnitatud variant AGA ta toimib sest ta on tehasest nii ette nähtud ja kõik. Ja kui hooratas just pekkis pole siis ei pea enam selle järgi poodi minema või kuhugi mujale. Lampi paugutad siis võib palju asju juhtuda.
Re: 4.4 V8 ja manuaal?
Postitatud: 30.12.2011 20:25 02
Postitas Rain.
Ühesõnaga kui kasutada 3-liitrise V8 manuaal kasti ja sinna otsa tavaline M60B40 mootor, siis oleks ikka mõttekam panna ka 4-liitrise manuaali hooratas ja sidur või sobivad 3-liitrise sidur ja hooratas ka?
Re: 4.4 V8 ja manuaal?
Postitatud: 31.12.2011 12:29 56
Postitas redline
sobivad ka 3.0 omad. m62 puhul tulebki seda silmas pidada et impulss tuleb hooratta pealt, muud ei midagi.
Re: 4.4 V8 ja manuaal?
Postitatud: 31.12.2011 13:29 25
Postitas Kristjan.K
Rain, sul kindlasti on see 4.0 blokk olemas, nagu ma olen siit su teemat lugedes aru saanud? ja 3.0 5k manuaal on sul ka kodust võtta?
Kui ta Bell housing´u mustri poolest sinna bloki otsa istub siis, peaksid mõlemad siduri-hooratta komplektid sinna istuma. sest 4.0 blokil on kindalsti 265mm läbimõõduga sidur, 3.0 oli 240, ja 4.0 on hooratas ka 265mm läbimõõduga, vähemalt REALOEM annab nii, teiste hoorataste kohta diameetrit pole ja kui see käigukast mahutab ära suurema hooratta, istub ka sidur sinna otsa. Varuosa kataloogi järgides, siis igasugu pisi vedrud laagrid ja muu tilulilu on e34-e39 ja e38 sama.
Schmiedmann.se andmed on järgmised:
M60 540i sidurikomplekt kaalub 5.6kg M60 530i 7.14kg vastu.
M60 540i survelaager on 23mm kõrgusesse M60 530i 25mm vastu
M60 540i hooratas (mingil põhjusel 260mm

) 17.23kg M60 530i 13.42kg
E39 540i 240mm sidurikomplekt kaalub 5.31kg
E39 M5 240mm sidur kaalub 6.44kg
Siin natuke kompunnida, kaalutletud riski võtta, saab isegi paar kilo kaalust säästa ja vb pedaalitunnetust paremaks.
Aga ma loodan, et see vastab su küsimusele või vähemalt valgus tunneli lõpus paistab lähemal.

Re: 4.4 V8 ja manuaal?
Postitatud: 06.02.2012 18:10 19
Postitas AARE540
Ma ei lugenud symmi küsimusest välja, mis autole selle 4.0 või 4.4 mootori aretamise plaan on. Niipalju ütlen ette ära, et Rain saab oma autole selle kompunni varem tehtud kui mina enda omale (4.0 on ka mul olemas, kuid mul pole asjaga kiiret, teeb asja tasapisi), kuid kui näiteks tõsta M62 mootor M60 asemele, eeldab see ka kaabelduse vahetust, samas kui näiteks M60B30 asemele M60B40 pista, piisab vaid mootori vahetusest.
530, 540 ja M5 siduri kohta uurisin aastaid tagasi ka
oma teemas.