1. leht 1-st
auto sureb vabalkäigul välja
Postitatud: 18.07.2005 12:24 41
Postitas numanuma79
96 aasta lõpust pärit 520 sureb vabal käigul välja, näiteks valgusfoori taga pikalt tiksudes.. vahel ka vaikse hoo pealt kui käigu välja võtan.
vaatasin et pöörded vabal käigul väga madalal, alla 1000 tublisti. kas sellest ?? ise vist juurde keerata ei saa?
Postitatud: 18.07.2005 17:19 16
Postitas MairoG
Keera gaasitrossist juurde kapoti all, aga kas ka nii uuel autol saab seda ise juurde keerata ma ei tea.
Postitatud: 19.07.2005 19:05 56
Postitas Joel_H
MairoG kirjutas:Keera gaasitrossist juurde kapoti all, aga kas ka nii uuel autol saab seda ise juurde keerata ma ei tea.
Seda postitust soovitaks küll eirata .. sorry MairoG, aga antud auto tühikäigupöördeid küll gaasitrossi pingutamisega ei reguleerita
Tublisti alla 1000 peavadki tühikäigupöörded olema - kusagil 700 ringis.
Tõenäoliselt tasuks viga otsida tühikäiguregulaatorist, aga kui ise asja eriti ei jaga, soovitaks diagnostikasse pöörduda, siin foorumis näiteks Truumu nimeline isik figureerib ...
Postitatud: 19.07.2005 20:05 58
Postitas meph
ISegi vähem... 650 peaks olema täiesti okei pöörete koha pealt.
Postitatud: 19.07.2005 22:35 13
Postitas tr22nsmees
meph kirjutas:ISegi vähem... 650 peaks olema täiesti okei pöörete koha pealt.
jep, mul ka mõlemal autol 650 kuni 700 vahel olnud pöörded & probleemi pole.
Postitatud: 23.08.2005 14:26 57
Postitas V6nnu
tõstan teemat,
ehk on viga leitud ja sõbralik teemaalgataja avaldab selle ka teistele kaaskannatajatele peamurdjatele.
Endal nimelt sama auto 98.a, mis üllatas mind ka lihtsalt välja suremisega foori taga seistes.
Postitatud: 24.08.2005 08:24 53
Postitas truumu
Nii uuel autol enam kodus midagi korda ei tee, kui Sul just Modic kapi all ei vedele...
Ja Patrikul vedeleb(õigemini teeb tööd)
Meil teeb tööd KTS 560
Endal mingeid pistikuid-andureid näppida ei soovita, ajad aju lolliks(autol ja pärast ka endal, kui hakkad võitlema benakulu ja tühikäigu pööretega)
Postitatud: 24.08.2005 09:46 20
Postitas priitv8
Minu küll vähe vanemal mootoril oli sarnase käitumise peasüüdlaseks õhukulumõõtja. Kontrollida on lihtne: ühenda õhulugeja pistik lahti. Kui enam välja ei sure, on asi selge.
Postitatud: 24.08.2005 12:39 53
Postitas V6nnu
ise ma piisavalt lammas, et midagi näppima hakata, lootsin lihtsalt remondimehe otsimisvaeva vähendada, mainides võimalikku viga.
Postitatud: 24.08.2005 23:43 07
Postitas patrik
sellise aastaarvuga autot kuuri all ei parandata. ja need kes teevad ei vaja enam et neile vigu ette öeldakse vaid teavad ise mis teha.
soovitatavad kohad: um,truumu, kauba heiki,teen ka ise
Postitatud: 26.08.2005 22:22 59
Postitas Simson
Hiljuti ostetud 316i-l (92a) tekkis sarnane probleem. Natuke aega kohapeal seistes hakkab mootor turtsuma.Nagu hakkaks kohe-kohe välja surema. Probleem ka linnas sõites- ühtlasel kiirusel liikudes kaob autol jõud. Peab tuure juurde andma, et masin üles äratada. Milles võib probleem olla?
Postitatud: 02.11.2005 11:51 10
Postitas V6nnu
arvatav viga leitud.
Nimelt on nukkvõlli anduri juhe see, mis pidi neil autodel ära surema (praguneb - seetõttu ka vea esinemine enamasti vesise ilmaga). Kahjuks müüakse juhet vaid koos anduriga ja UM küsis ~1400 krooni.
Kauba tänaval pandi jutu järgi diagnoos ja seda kinnitas ka kompuuter.
Postitatud: 03.11.2005 13:52 00
Postitas Roman
priitv8 kirjutas:Minu küll vähe vanemal mootoril oli sarnase käitumise peasüüdlaseks õhukulumõõtja. Kontrollida on lihtne: ühenda õhulugeja pistik lahti. Kui enam välja ei sure, on asi selge.
Soovitan samuti proovida seda nippi, mind aitas vea tuvastamisel ja vanemat sorti mootjat sai koduste vahenditega uuesti tookorda
Postitatud: 17.11.2005 09:49 17
Postitas Pritsa
Kood: Vali kõik
arvatav viga leitud.
Nimelt on nukkvõlli anduri juhe see, mis pidi neil autodel ära surema (praguneb - seetõttu ka vea esinemine enamasti vesise ilmaga). Kahjuks müüakse juhet vaid koos anduriga ja UM küsis ~1400 krooni.
Neil masinatel pidi olema minev kaup ka väntvõlli andur !
Kuna minu 98 a 528-l on samad sümptomid (on paar korda foori taga ära surnud), siis lootsin, et lähen UM-i, tehakse diagnostika, vahetatakse andur ja rahu majas !
UM-i diagnostika avastas, et vea teadet on andnud väntvõlli andur, mis seepeale ka vahetatud sai, kuid nende väitel ei põhjusta vv andur mootori väljasuremist (võib põhjustada mootori mitte käima minemist) !
Kuna aga muid veateateid ei olnud ja vv andur väljasuremist ei põhjusta (olen küll ka vastupidist kuulnud) siis soovitati edasi sõita ja vaadata, mis saab
Selle pika jutu otsa ka küsimus targematele: kas väntvõlli andur võib põhjustada mootori väljasuremise ?
Postitatud: 17.11.2005 18:21 38
Postitas Ergo750
eelmise masinaga oli mul sarnane probleem.....viga oli küll imelihtne.....nimelt bensufilter oli
liiga kauaks vahetamata jäänud ja see põhjustas täpselt samasugused sümptomid.
Postitatud: 18.11.2005 09:10 37
Postitas Pritsa
bena filtris minul kindlasti probleem ei peitu, sest suri välja vana filtriga ja nüüd ka uuega (1,5 nädalat tagasi vahetatud ), seega ootan endiselt arvamusi vv anduri kohta !
Postitatud: 18.11.2005 23:18 30
Postitas RealBitch
Minul oli ka selline mure, et sõitsin sõitsin ja kui käigu ära vahetasin ja gaasi enam ei andnud, suri välja. Sama lugu oli ka ummikus- nõks edasi ja auto tuli uuesti käima panna. Läksin autodiagnostikasse(Laki 6) ja seal puhastati üks andur ära (oli tahmane või nii). Võin eksida aga vist oli tühikäiguandur vms

No ja nüüd peaks oki-doki olema.