1. leht 1-st
e30 tagadiffer
Postitatud: 22.07.2005 10:00 38
Postitas btanel
Otsisin foorumist tagadiffrite kohta inffi. Peamiselt huvitab see, et miks müügis olevatel e30-tel diffrid peaaegu et reeglina õlised on? Mõnel rohkem, mõnel vähem. Kas probleem tõesti tihendites. Ja on siis neid tihendeid nii raske ja kallis vahetada, et parem las leemetab? Pealegi, kui tihendid läbi, siis peaks sõidu ajal ju õli päris tugevalt välja pressima. Õli kadumine jällegi peaks hakkama diffrile haiget tegema. Või olen ma millestki valesti aru saanud? Olen vaadanud päris mitut isendit, mis muidu siledad ja kabedad, käivad ilusti sõidavad sujuvalt, aga diffrid õlised. Millised remonttööd sellise õlise diffri puhul ees ootavad, ja kui palju peab olema valmis selle jaoks klotsi välja käima?
Postitatud: 22.07.2005 10:08 29
Postitas Silwer
Tavaliselt piisab simmerite vahetusest. Ja arvesta sellega et juba väike tilk õli määrib suure pinna ära e. see asi ei pruugi olla väga traagiline.
Õnneks on neid diffreid ka suht vabalt saada (kui just plokki ei otsi) ja simmerid on ka odavad.
Postitatud: 22.07.2005 10:25 05
Postitas bemari
Enamikel liikuvatel e30 on nad õlised, muidugi juhul kui simmerid pole veel vahetatud uute (originaalide) vastu. Tegin enda masinal selle töö ära ja pold hullu midagi, simmerid ise maksid um-s mingi 200- 300 tk. Pärast oli differ ilus kuiv, ega hakanud ka hiljem lekkima!
Postitatud: 22.07.2005 11:00 11
Postitas btanel
Tilk õli määrib küll suure pinna. Aga kui on ikka näha, et paks saasta kiht on diffri külge kleepund, siis ju aru saada, et õli on seal rohkem kui 1 tilk, ja et need tilgad on diffrist pikema aja jooksul välja tilkunud.
