K: Võtmete vahetamine koos lukkudega.
Postitatud: 16.12.2011 02:50 21
Autoks siis e46 2001 330d, rombikujulise võtmega, ukselukk ainult juhiuksel.
Küsimused siis sellised:
1)kui palju peab vaeva nägema süüteluku ja ukseluku vahetamisel.
2)kas lihtsam on tuvustada uusi võtmeid EWSile, või uut EWSi plokki mootori ajule.
3)kas parempoolse rooliga auto lukud sobivad normaalsele autole
4)kuidas teha kindlaks võtme/vastuvõtja sagedus (433/315)
Vanadest võtmetest niipalju, et lukke avavaid võtmeid on mul ainult üks, sellel on ka ainuke töötav immo kivi. Nupud tal igatahes ei tööta, võti sai korra lahti võetud, kuid patarei vahetusest loobusin. Nimelt on patarei klemmide külge needitud / keevitatud ja ma ei tahtnud riskida immo kivi vigastamisega. Kokku sai liimitud mingi superliimiga, uuesti avamine on kahtlane.
Teisel võtmel töötasid nupud, aga see ütles mingi aeg üles. Lahti võttes sai patarei klemmid suht ära rikutud, proovisn kül sarnase 3v patareiga võtit uuesti tutvustada, aga tulutult.
Veel üks võimalus oleks osta kaks kasutatud võtit, kaks vastavat toorikut ja teha neist midagi kokku.
Immo kivid EWSile tuvustada, nupud ka tööle panna ja lasta sooned sisse lõigata.
Mulle istub vist lukkude vahetamine rohkem, kui võtmete kuumutamine, avamine, liimimine.
Kui kellelgi on antud teema kohta kogemusi, siis andke teada.
Küsimused siis sellised:
1)kui palju peab vaeva nägema süüteluku ja ukseluku vahetamisel.
2)kas lihtsam on tuvustada uusi võtmeid EWSile, või uut EWSi plokki mootori ajule.
3)kas parempoolse rooliga auto lukud sobivad normaalsele autole
4)kuidas teha kindlaks võtme/vastuvõtja sagedus (433/315)
Vanadest võtmetest niipalju, et lukke avavaid võtmeid on mul ainult üks, sellel on ka ainuke töötav immo kivi. Nupud tal igatahes ei tööta, võti sai korra lahti võetud, kuid patarei vahetusest loobusin. Nimelt on patarei klemmide külge needitud / keevitatud ja ma ei tahtnud riskida immo kivi vigastamisega. Kokku sai liimitud mingi superliimiga, uuesti avamine on kahtlane.
Teisel võtmel töötasid nupud, aga see ütles mingi aeg üles. Lahti võttes sai patarei klemmid suht ära rikutud, proovisn kül sarnase 3v patareiga võtit uuesti tutvustada, aga tulutult.
Veel üks võimalus oleks osta kaks kasutatud võtit, kaks vastavat toorikut ja teha neist midagi kokku.
Immo kivid EWSile tuvustada, nupud ka tööle panna ja lasta sooned sisse lõigata.
Mulle istub vist lukkude vahetamine rohkem, kui võtmete kuumutamine, avamine, liimimine.
Kui kellelgi on antud teema kohta kogemusi, siis andke teada.