Õli tasapind tõuseb

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
008
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 26.06.2012 22:16 46
Peamine sõiduk: BMW E70

Õli tasapind tõuseb

Postitus Postitas 008 »

Tere härrad! Asi järgmine,et X5 E70 3,0D õli tasapind tõuseb. Olen ära vahetanud kõrgsurvepumba otsasimmeri,pihustid stendis käinud aga asi ikka samas kohas. Jõudsin oma järeldusega nii kaugele,et sisselaske kollektoris õli ja kontrollisin ka järele turbo. Oli lõtk nii piki kui ka horisontaalis.Läks ka turbole uus sisu. Tõmme läks ergemaks. Ja kui auto mõned minutid kohal töötab ei ole sumbutajatest mittemingit vingu näha. Kui gaasi anda taga päris korralik hall pahvakas suitsu taha korra veel kiirendada ja ei mitte mingit suitsu enam. Kuni järgmise foorini ja jälle kõik algusest peale. Nüüd siis võtsin sisselaske kollektori juurest turbo lõdviku lahti ja jälle õline. Ja see õli tuleb karterituulutusest. Kas minu teooria õige,et surve karteris-ajab õli läbi turbo sisselaskekollektorisse sealt põlemata segu kübemefiltrisse mida filter üritab põletada aga ei suuda,kuna tuleb tuleb põlemata õli-diisli segu peale. Käisin ka UM-is ja arvuti näitas kübemefiltri probleemi. Siit siis küsimus kui läbi karterituulutuse ja turbo jõuab õli silindritesse peaks tasapind langema karteris aga minu autol asi vastupidine. PS dosooli tasapind ei lange
K-1
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 10.01.2007 22:27 06
Asukoht: Tallinn

Re: Õli tasapind tõuseb

Postitus Postitas K-1 »

Sul töenäoliselt mingi sügavam mure, aga kui näiteks ölifilter umbes on siis ei suunata enam öli sellest läbi ja öli tasapind karteris filtrijagu töuseb.
E46
008
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 26.06.2012 22:16 46
Peamine sõiduk: BMW E70

Re: Õli tasapind tõuseb

Postitus Postitas 008 »

filtris asi kindlasti olla ei saa. juhul kui umbe jääb on olemas reduktsioon klapp.õli tõuseb rohkem kui filtri maht on. korra oli juba 1,5normi sees kui juhuslikult vaatasin varrast.
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Re: Õli tasapind tõuseb

Postitus Postitas Svenp »

Sa oled palju vaeva juba näinud, kuid miks karterituulutust pole üle kontrollinud?

Vaevalt, et Sa õlivarda pealt 1,5 normi suutsid kindlaks teha. Norm on sel mingi 7 liitrit? 3,5 lisaliitrit on räigelt palju. õlivarda min-max vahe on umbes 1 liiter. Pead silmas (max-min)*1,5?
Sõidurõõm
veix
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 11.09.2010 16:34 18

Re: Õli tasapind tõuseb

Postitus Postitas veix »

pese see kübemefilter ära alustuseks, kõige odavam lahendus, mina tegin nii ja asi korras, mul muidugi E91 2,0
008
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 26.06.2012 22:16 46
Peamine sõiduk: BMW E70

Re: Õli tasapind tõuseb

Postitus Postitas 008 »

Seda juba kaks korda pestud ja nn,kahuriga puhtaks ka lastud. Tellisin uue kübemefiltri ära arvan,et see omadega läbi.
K-1
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 10.01.2007 22:27 06
Asukoht: Tallinn

Re: Õli tasapind tõuseb

Postitus Postitas K-1 »

Kas bemmil töesti ei saa OBD kaudu DPFi puhtaks pöletada? Peaks olema eraldi pöletusprogramm, tossab kohapeal minutit kümme ja saab tavaliselt parem.

Ennem tuleks loomulikult filtri umbe minemise pöhjus kindlaks teha ja parandada.
E46
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Re: Õli tasapind tõuseb

Postitus Postitas TiitR »

008 kirjutas: Ja kui auto mõned minutid kohal töötab ei ole sumbutajatest mittemingit vingu näha. Kui gaasi anda taga päris korralik hall pahvakas suitsu taha
E70-l suudad pahvaka tagant välja ajada? :shock: Kübemefilter peaks igasuguse jama ju kinnipüüdma (töökaaslase `06a. E53, mil ka kübe peal, no pressi mis asendist tahad, ei mingit suitsu taga). P.S Ega õli kütte järgi ei haise?
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
008
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 26.06.2012 22:16 46
Peamine sõiduk: BMW E70

Re: Õli tasapind tõuseb

Postitus Postitas 008 »

tean,et Audis seda põletatakse aga UM-is sellest küll keegi räägi.Kas teate kes sellega hakkama saaks? Tühikäigul kohal töötades ca 5 min hakkab õrna vinet summutist välja ajama. Ja kui kiirendada siis ikka korralik pilv taga. selline tunne,et see rohkem põlemata kütus kui õli. kuigi diisel peaks tagant musta ajama,aga minul taga halli värvi.Õlil nii väga diisli lõhna ei ole aga miski muu seda tasapinda tõsta ka ei saa. Esimene kord kui varrast mõõtsin oli tasapind ikka 4-5 cm tasapinna max märgist kõrgemal.
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Re: Õli tasapind tõuseb

Postitus Postitas TiitR »

008 kirjutas:tean,et Audis seda põletatakse aga UM-is sellest küll keegi räägi.Kas teate kes sellega hakkama saaks? Tühikäigul kohal töötades ca 5 min hakkab õrna vinet summutist välja ajama. Ja kui kiirendada siis ikka korralik pilv taga. selline tunne,et see rohkem põlemata kütus kui õli. kuigi diisel peaks tagant musta ajama,aga minul taga halli värvi.Õlil nii väga diisli lõhna ei ole aga miski muu seda tasapinda tõsta ka ei saa. Esimene kord kui varrast mõõtsin oli tasapind ikka 4-5 cm tasapinna max märgist kõrgemal.
4-5cm.? :shock: Krt, ära jama, seda ikka liialt palju. Ja see suitsemine siis õli sisse sattunud dislast ilmselt ongi....aga jõudu lekke üles leidmisel.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
K-1
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 10.01.2007 22:27 06
Asukoht: Tallinn

Re: Õli tasapind tõuseb

Postitus Postitas K-1 »

008 kirjutas:tean,et Audis seda põletatakse aga UM-is sellest küll keegi räägi.Kas teate kes sellega hakkama saaks?
Hakkama saab iga natukenegi koolitatud diagnostik, kellel olemas kaasaegne bemmi diagnostikaseade ja - programm.
Kehvasti pölenud diislikütus on töesti musta värvi ja ainult musta värvi. Halli tossu näeb autode väljalaskest talvel külmade ilmadega lihtsa sooja auru näol ning see on täiesti normaalne, kui ka suvel tuleb tagant valge pilv välja siis pölemiskambrisse sattunud jahutusvedelik tekitab sellise suure, tiheda, valge pilvekese, mis löhnab imalalt. Eks niivörd modernsel diiselmootoril on see pilveke tänu mitmele katile ja DPFile kindlasti tagasihoidlikum kui vanematel/lihtsamatel pillidel.

See mootori peaks olema üpris kompaktse disainiga ja 4-5cm üle max taseme peaks juba väntvölli kaelteni ulatuma ju..? Kas mootoris vibratsioonitase pole töusnud, eriti hästi peaks olema tunda keskmistel ja körgematel pööretel söites. Kui väntvöllikaelad vedelikust läbi käivad peaks ikka korralikult löhkuma kapoti all.

EDIT: Kui öli sees oleks niivörd palju diislikütust siis seda mootorit enam ei oleks, kuna diislikütus rikub mootoriöli juba ainult aurudega.. rääkimata siis paarist liitrist.
E46
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Õli tasapind tõuseb

Postitus Postitas Cert85 »

Ka diisel suudab valkjat auru tagant v2lja ajada.
Kui p6lemiseks j22b 6hku v2he, siis on must pilv taga. Valge suits v6ib tulla sellest, et pihustud kusevad v6i kytusesurve v2ike.

J22ks nagu kytusen2lga.
Aurustuv diisel on valkjase v2rvusega.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Vasta