1. leht 1-st

Õli tasapind tõuseb

Postitatud: 26.06.2012 22:40 25
Postitas 008
Tere härrad! Asi järgmine,et X5 E70 3,0D õli tasapind tõuseb. Olen ära vahetanud kõrgsurvepumba otsasimmeri,pihustid stendis käinud aga asi ikka samas kohas. Jõudsin oma järeldusega nii kaugele,et sisselaske kollektoris õli ja kontrollisin ka järele turbo. Oli lõtk nii piki kui ka horisontaalis.Läks ka turbole uus sisu. Tõmme läks ergemaks. Ja kui auto mõned minutid kohal töötab ei ole sumbutajatest mittemingit vingu näha. Kui gaasi anda taga päris korralik hall pahvakas suitsu taha korra veel kiirendada ja ei mitte mingit suitsu enam. Kuni järgmise foorini ja jälle kõik algusest peale. Nüüd siis võtsin sisselaske kollektori juurest turbo lõdviku lahti ja jälle õline. Ja see õli tuleb karterituulutusest. Kas minu teooria õige,et surve karteris-ajab õli läbi turbo sisselaskekollektorisse sealt põlemata segu kübemefiltrisse mida filter üritab põletada aga ei suuda,kuna tuleb tuleb põlemata õli-diisli segu peale. Käisin ka UM-is ja arvuti näitas kübemefiltri probleemi. Siit siis küsimus kui läbi karterituulutuse ja turbo jõuab õli silindritesse peaks tasapind langema karteris aga minu autol asi vastupidine. PS dosooli tasapind ei lange

Re: Õli tasapind tõuseb

Postitatud: 27.06.2012 00:47 23
Postitas K-1
Sul töenäoliselt mingi sügavam mure, aga kui näiteks ölifilter umbes on siis ei suunata enam öli sellest läbi ja öli tasapind karteris filtrijagu töuseb.

Re: Õli tasapind tõuseb

Postitatud: 27.06.2012 01:04 08
Postitas 008
filtris asi kindlasti olla ei saa. juhul kui umbe jääb on olemas reduktsioon klapp.õli tõuseb rohkem kui filtri maht on. korra oli juba 1,5normi sees kui juhuslikult vaatasin varrast.

Re: Õli tasapind tõuseb

Postitatud: 27.06.2012 11:27 25
Postitas Svenp
Sa oled palju vaeva juba näinud, kuid miks karterituulutust pole üle kontrollinud?

Vaevalt, et Sa õlivarda pealt 1,5 normi suutsid kindlaks teha. Norm on sel mingi 7 liitrit? 3,5 lisaliitrit on räigelt palju. õlivarda min-max vahe on umbes 1 liiter. Pead silmas (max-min)*1,5?

Re: Õli tasapind tõuseb

Postitatud: 27.06.2012 14:09 18
Postitas veix
pese see kübemefilter ära alustuseks, kõige odavam lahendus, mina tegin nii ja asi korras, mul muidugi E91 2,0

Re: Õli tasapind tõuseb

Postitatud: 27.06.2012 18:03 35
Postitas 008
Seda juba kaks korda pestud ja nn,kahuriga puhtaks ka lastud. Tellisin uue kübemefiltri ära arvan,et see omadega läbi.

Re: Õli tasapind tõuseb

Postitatud: 27.06.2012 18:42 28
Postitas K-1
Kas bemmil töesti ei saa OBD kaudu DPFi puhtaks pöletada? Peaks olema eraldi pöletusprogramm, tossab kohapeal minutit kümme ja saab tavaliselt parem.

Ennem tuleks loomulikult filtri umbe minemise pöhjus kindlaks teha ja parandada.

Re: Õli tasapind tõuseb

Postitatud: 27.06.2012 18:59 14
Postitas TiitR
008 kirjutas: Ja kui auto mõned minutid kohal töötab ei ole sumbutajatest mittemingit vingu näha. Kui gaasi anda taga päris korralik hall pahvakas suitsu taha
E70-l suudad pahvaka tagant välja ajada? :shock: Kübemefilter peaks igasuguse jama ju kinnipüüdma (töökaaslase `06a. E53, mil ka kübe peal, no pressi mis asendist tahad, ei mingit suitsu taga). P.S Ega õli kütte järgi ei haise?

Re: Õli tasapind tõuseb

Postitatud: 27.06.2012 20:39 46
Postitas 008
tean,et Audis seda põletatakse aga UM-is sellest küll keegi räägi.Kas teate kes sellega hakkama saaks? Tühikäigul kohal töötades ca 5 min hakkab õrna vinet summutist välja ajama. Ja kui kiirendada siis ikka korralik pilv taga. selline tunne,et see rohkem põlemata kütus kui õli. kuigi diisel peaks tagant musta ajama,aga minul taga halli värvi.Õlil nii väga diisli lõhna ei ole aga miski muu seda tasapinda tõsta ka ei saa. Esimene kord kui varrast mõõtsin oli tasapind ikka 4-5 cm tasapinna max märgist kõrgemal.

Re: Õli tasapind tõuseb

Postitatud: 27.06.2012 21:39 01
Postitas TiitR
008 kirjutas:tean,et Audis seda põletatakse aga UM-is sellest küll keegi räägi.Kas teate kes sellega hakkama saaks? Tühikäigul kohal töötades ca 5 min hakkab õrna vinet summutist välja ajama. Ja kui kiirendada siis ikka korralik pilv taga. selline tunne,et see rohkem põlemata kütus kui õli. kuigi diisel peaks tagant musta ajama,aga minul taga halli värvi.Õlil nii väga diisli lõhna ei ole aga miski muu seda tasapinda tõsta ka ei saa. Esimene kord kui varrast mõõtsin oli tasapind ikka 4-5 cm tasapinna max märgist kõrgemal.
4-5cm.? :shock: Krt, ära jama, seda ikka liialt palju. Ja see suitsemine siis õli sisse sattunud dislast ilmselt ongi....aga jõudu lekke üles leidmisel.

Re: Õli tasapind tõuseb

Postitatud: 27.06.2012 21:51 47
Postitas K-1
008 kirjutas:tean,et Audis seda põletatakse aga UM-is sellest küll keegi räägi.Kas teate kes sellega hakkama saaks?
Hakkama saab iga natukenegi koolitatud diagnostik, kellel olemas kaasaegne bemmi diagnostikaseade ja - programm.
Kehvasti pölenud diislikütus on töesti musta värvi ja ainult musta värvi. Halli tossu näeb autode väljalaskest talvel külmade ilmadega lihtsa sooja auru näol ning see on täiesti normaalne, kui ka suvel tuleb tagant valge pilv välja siis pölemiskambrisse sattunud jahutusvedelik tekitab sellise suure, tiheda, valge pilvekese, mis löhnab imalalt. Eks niivörd modernsel diiselmootoril on see pilveke tänu mitmele katile ja DPFile kindlasti tagasihoidlikum kui vanematel/lihtsamatel pillidel.

See mootori peaks olema üpris kompaktse disainiga ja 4-5cm üle max taseme peaks juba väntvölli kaelteni ulatuma ju..? Kas mootoris vibratsioonitase pole töusnud, eriti hästi peaks olema tunda keskmistel ja körgematel pööretel söites. Kui väntvöllikaelad vedelikust läbi käivad peaks ikka korralikult löhkuma kapoti all.

EDIT: Kui öli sees oleks niivörd palju diislikütust siis seda mootorit enam ei oleks, kuna diislikütus rikub mootoriöli juba ainult aurudega.. rääkimata siis paarist liitrist.

Re: Õli tasapind tõuseb

Postitatud: 28.06.2012 14:34 46
Postitas Cert85
Ka diisel suudab valkjat auru tagant v2lja ajada.
Kui p6lemiseks j22b 6hku v2he, siis on must pilv taga. Valge suits v6ib tulla sellest, et pihustud kusevad v6i kytusesurve v2ike.

J22ks nagu kytusen2lga.
Aurustuv diisel on valkjase v2rvusega.