E30 roolilati küsimus

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
AndresS
Huviline
Postitusi: 776
Liitunud: 21.03.2003 11:52 37
Asukoht: Tallinn

E30 roolilati küsimus

Postitus Postitas AndresS »

Millistele E30-tele pandi roolisüsteemi (latti) koos amortisaatoriga ( http://www.elcats.ru/bmw/parts.asp?seci ... r=19840600 ), joonisel detail 15
ja millistele pandi ilma ( http://www.elcats.ru/bmw/parts.asp?seci ... r=19840600 ).
Miks osad on ilma?
Küsin sellepärast, et vana on surnud, kasutatud korralikku pole leida ja uut UMmist kohe ostma ei tormaks.
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

erinevusest rääkida ei oska.. kas mitte roolilatid 4sil vs 6sil polnud erinevad? ning erinevus võimuga vs võimuta?

enda lati vahetasin laki autos: viisin vana lati sinna ning 2500 eest sain taastatud lati.
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

4 silindristel on amort, 6 stel ei ole. 6 silindrilise mootoriga auto esiots on raskem ja stabiilsem, samas ka alajuhitavam, sellest ka erinevus. kehtib ilma võimuta lati kohta.
Jallo
Huviline
Postitusi: 126
Liitunud: 08.08.2003 12:49 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jallo »

Igatahes 318 85 aasta, just remontisin roolilatil amort oli olemas, latt oli piixus aga toodi sauelt teine.
Kasutaja avatar
AndresS
Huviline
Postitusi: 776
Liitunud: 21.03.2003 11:52 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas AndresS »

[quote][i]Algselt postitas patrik[/i]
4 silindristel on amort, 6 stel ei ole. 6 silindrilise mootoriga auto esiots on raskem ja stabiilsem, samas ka alajuhitavam, sellest ka erinevus. kehtib ilma võimuta lati kohta.
[/quote]
Selge, tänan. Kuna ise enamasti kuuestega kokku puutunud, siis üllataski mind pisut see vidin vanemate 316 all. Tänud.
Vasta