1. leht 1-st

E34 soojendus

Postitatud: 10.09.2003 17:57 58
Postitas eero
Olles omanud nüüd aaasta aega 93.a. E34 ei saa ikka veel aru, mis moodi on insenerid mõelnud välja selle auto kütteseadme tööpõhimõtte.

Et mõlemal pool (siis juhi- ja kaassõitjapool) peaks saama tempi eraldi reguleerida, aga see nagu ei toimiks ... Vist. Ja vasakpoolset nuppu täitsa maha (külmaks) keerates läheb ta nagu läbi mingi nö nõksu. Mis otstarve sellel on?

Muidu kütab ja külmetab küll, aga äkki on mingeid häid funktsioone, mis mul oma teadmatusest kasutamat jäävad ...

Kes teab ja viitsib, võiks seletada :)

Postitatud: 12.09.2003 08:27 49
Postitas agx
Muud erilist ei olegi kui see, et saab kruttida temp. nii nagu sina tahad, soltumata kaassoitjast!

Postitatud: 12.09.2003 09:05 48
Postitas eero
Nojah, et loogiline, muidugi.

Aga milleks see juhipoolsel nupul see takistus vasakul lõpus? Kas on insener äkki ette kujutanud nii, et kui sellest küte täiesti maha keerata, siis on mõlemalt poolt korraga külm vms?

Postitatud: 12.09.2003 15:59 05
Postitas Kaidos
mul on see takistus juhipoolsel nupul mõlemas otsas: külma pool ja sooja pool. Ise arvasin varem, et kui päris lõppu keerata, siis puhub täiega sooja olenemata sellest, mida igasugused andurid soovitavad. Tõenäoliselt eksin.

Postitatud: 12.09.2003 17:36 07
Postitas eero
Jah, äkki saab sellst keerata nt. kütte täiesti maha mõlemalt poolt korraga olenemata kõrvalistujapoolse nupu asendist vms. aga point ongi, et ei taha oletada vaid täpselt teada mis värk on :)

Postitatud: 16.09.2003 17:45 00
Postitas Joel_H
Konditsioneeriga variandil peaks see nö nõks olema mõlemal pool lõpus (juhipoolsel regulaatoril) ja üle selle nõksu keerates lülitatakse temperatuuri andurid välja, ehk siis ei hoita salongis enam määratud temperatuuri vaid tuleb kas max külm või max kuum (seda nii juhi kui kaassõitja puhuritest). Ilma kondita variandil peaks see nõks olema vaid paremal ehk max soojenduse pool.

Postitatud: 19.09.2003 16:04 39
Postitas janar
Samal teemal küsimus.

Minu vanemal E34'l on nii, et sõltumata temperatuurilülitite asendist tuleb aknale ja jalgadele alati sooja ja keskmistest vadest alati jahedat.

Seega temperatuuri reguleerimise võimalus on täitsa olemas - jaheda jaoks suunan õhku rohkem keskmistesse ja sooja jaoks keeran keskmiste avade voo kinni.

Mis seal läbi võib olla - kas mingid klapid kinni jäänud või tuleks midagi täitsa ära vahetada?

Postitatud: 19.09.2003 16:29 34
Postitas Tarmo
Kapoti all pidid mingid klapid olema mis on si..a täis , vaja puhastada.
Martti ütles et see võttis aega 15 minutit.
Teha tuleb külma mootoriga, muidu võib käed ära kõrvetada.

Omal ka veel tegemata.

Postitatud: 21.09.2003 18:57 05
Postitas janar
klapid leitud, aga ma ei osand nendega miskit pääle akata:( Kas peaks täitsa lahti võtma ja kui suur on risk, et pärast enam kokku ei saa?