kaitsmed

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
furioso
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 24.12.2002 23:19 45
Asukoht: Tln

kaitsmed

Postitus Postitas furioso »

On 90 aasta 524 TD. Salongiventikas jäi järsult vaikseks. Kus asub selle kaitse ja kust üldse saaks kaitsmete asendiskeemi??
kala_6
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 17.10.2002 12:08 24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kala_6 »

üldiselt peaks manualis kirjas olema, kui seda ei ole siis kaitsmete kaane peal on kahh miskit, kuigi ainult saksakeelne. parem moodus on kaitsmed ükshaaval läbi tsekata ja konstateerida fakti, milline neist katki on. üldiselt peaks aga pemmidel nii olema et ühe kaisme all on mitu voolutarbijat s.t et peale ventika vaitjäämist kustub veel miski ära.
kaitsmed ise peaks asuma mootorikatte all;)
furioso
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 24.12.2002 23:19 45
Asukoht: Tln

Postitus Postitas furioso »

Kontrollisingi kõik kaitsmed üle. Põhiosa oli juhi ees kapoti all, mingi osa kõrvalistuja ees ja kolma osa oli salongis tagaistme all, aku kõrval. kummalisel kombel olid kõik kaicmed terved ja vent ikka tööl ei hakanud. Täna hommikul hakkas tööle, justkui oleks vahepeal puhkusel käinud. Pisut küll kragiseb, aga töötab siiski:P
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

[quote][i]Algselt postitas furioso[/i]
Kontrollisingi kõik kaitsmed üle. Põhiosa oli juhi ees kapoti all, mingi osa kõrvalistuja ees ja kolma osa oli salongis tagaistme all, aku kõrval. kummalisel kombel olid kõik kaicmed terved ja vent ikka tööl ei hakanud. Täna hommikul hakkas tööle, justkui oleks vahepeal puhkusel käinud. Pisut küll kragiseb, aga töötab siiski:P [/quote]

Tere
NB! Kapoti all asuvate kaitsmetega mudelitel
ei ole hea panna tinatatud klemmidega pulk-kaitsmeid-
eriti kehtib see E23/24/28 ja vanema E30
kohta-need oksüdeeruvad kergesti ning hakkavad
põhjustama jama. Tasuks panna vaskklemmidega
pulkkaitsmed-üksikuna müügil nt Forsis Mooni
tänaval. Venti osas võib vabalt olla sama
probleem-pulga otsad on kõdu täis-natuke peenikest
liivapaberit ja edasi...nädala pärast korrata
või vaskkaitsmed osta
furioso
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 24.12.2002 23:19 45
Asukoht: Tln

Postitus Postitas furioso »

Kaitsmed said kontrollitud ja lihvitud. ikka töötab häiretega. Nüüd veel ventimootori otsad/klemmid/harjad/rootor vaja yle vaadata. Küsimus kust neile ligi saab? Mootoriruumist ikka ei saa vist küll. Kas see asub salongis ja on mul vaja terve armatuur välja kiskuda?:P
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4221
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

e28 -l on see lihtne ei tea kuda uuematel on. e28-l käib kapotialt kattekaan eest ära mingi 6-e 8xase metallipoldiga ja siis saab klambrialt ventika kätte. üldiselt arvan et ventikapuxid on läbi või on hiired sisse pesa teinud.
murukas
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 03.06.2003 01:56 11
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murukas »

Salongi ventikal on kuskil külma õhu kanalis kiiruse takistid ja seal asub ka selline bimetall kaitse mis kipub ära väsima ja kontakt ei anna enam ühendust. Siis töötab ainult kõige kiirema kiirusega. 87a E30 on see vähemalt olemas ja ma usun et teistel ka? Ligi saab sellele juhi poolt pedaalide juurest.
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

THX FOR THE INFO :)

mul juhtus täpselt selline asi, et jäi järsku vait ja töötab aint kõige kiirema kiirusega.
Kiskusin selle regulli nuppude ploki välja aga seal ei paistnud midagi puru olevat.
Tulemus oli aint see, et mingi metall jublakas "E34 Heissgerät" -mida enam kuhugi tagasi panna ei osanud- jäi üle :D
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

Kuna teema sobib, siis ei hakka uut tegema.Nimelt eelmine aasta hakkas jama pihta, et lõi pidevalt armatuuri näidikute ja soojapuhuri kaitsme läbi.Siis kasutasin 15A kaitset.Mingi aeg panin 25A kaitsme ja kõik korras.Kuid ainult paariks kuuks.Nüüd kui vahetand olen, siis lööb mõne sekundiga ka 25A kaitsme läbi.
Milles võib probleem olla.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4221
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Enne kui auto sul säraküünlana leekidesse lahvatab hakka nobedalt juhtmeahelatpidi sonkima.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

Võtsin sealt pedaalide juurest selle katte maha. seal taga oli 2 asjandust. Üks see piniseja mis armatuuri teadete peale piniseb ja teine ilmselt see bimetall kaitse?
Oli selline mustast plastmassist ja penoplastist kestaga julla. sees oli mingi sinine vidin. Küljes olid tal 2juhet ja kummi toru. Kas see on see õige asi?

Väliselt tal midagi viga ei paistnud olevat aga ventikas ka tööle ei hakanud kui seda nac puhastasin.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4221
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

See peaks siis olema salongitemperatuuri termostaat.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

ühesõnaga selle vahetusest ventikas
korralikult tööle ei hakka ja tuleb seda
bi asjandust edasi ocida???
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

e34 mudelil on mitu varianti soojendust, nii, et enne, kui hakata mingeid soovitusi andma peaks välja selgitama soojenduse tüübi. P.S. e34 ei kasutata enam vana tüübi kaitsmeid, nii, et pole mõtet joosta kuhugi vasest kaitsmete järele. kui ikka täpsel ei ole asjaga kursis, pole mõtet inimest eksitada. kui ikka ise jagu ei saa, tuleks elektriku abi kasutada, vähemalt auto ei põle maha.
Vasta