1. leht 1-st

surve lõdvikutes

Postitatud: 13.09.2003 06:44 54
Postitas 524td
Mure 524td ja tikub liigsel tallamisel kuumaks minema, maanteesõidul 110-120km/h näitab temp 12.00 kuid kiiremini sõites liigub sinna punase poole ja radikasse minevates lõdvikutes on liiga kõva surve sees. Mahlad segamini ei ole

unustasin

Postitatud: 13.09.2003 06:49 46
Postitas 524td
524td 1991 a ja kus **** kohas asub termostaat

Postitatud: 13.09.2003 07:29 38
Postitas jevgeni
kas linna sõiduga kuumaks ei lähe? kas tosooli tase on ka langenud? kas kuuma mootori puhul puhub salongi sooja õhku? üks variant on et plokikaanetihend läbi.

Postitatud: 13.09.2003 19:25 16
Postitas 524td
kõik asjad toimivad täielikult ja vedeliku tase on normis. aga ikkagi, kus asub termostaat, kas kuskil veepumba kaane all?

Postitatud: 14.09.2003 06:34 40
Postitas Lauri_L
Mul oli sarnane probleem, seda küll oma eelmise autoga, milleks e30 320. Kõik toimis, kuid jahutussüsteemis väike surve. ja mootor kippus vahete-vahel üle kuumenema. Kõik algas sellest, et sai vahetatud tosool, ning selle vahetamisest jäi mootorisse õhk sisse, mis aga ei tahtnud välja tulla. Hiljem selgus et mulle jäi silmapaistmatuks õhuventiil lõdvikuid ühendava korpuse (kus termostaatki???) küljes. Ühesõnaga tekkis jah natuke kobedama vajutamise järel jahutussüsteemi surve, kuna õhk ju ei jahuta ja jahutuava keha kuumenemisel aur paisutab lõdvikuid..
Vaata, ehk leiad eneselgi selle ventiili (korgi, kruvi) üles, mille kaudu liigne õhk välja lasta, tee seda töötava kuuma mootoriga ja aja auto nina vähe sabaotsast kõrgemale. Seda muidugi, kui asi on selles millest rääkisin ja iseasi on veel see, et kust krt see õhk sisse pääses? Aga tasub proovimist, tihtipeale on pisiasjast peavalu ürearu.;) Ja mul ju oli bens, mitte diisel.

Postitatud: 14.09.2003 19:41 48
Postitas jevgeni
juhul kui ei leia termokat või ventiili, anna teada meili teel, vaatame siis koos. :)

Postitatud: 15.09.2003 12:25 39
Postitas agx
Jah, ohutada kindlasti aga mida teeb paisupaagi kork, kui selle klapp on kinni siis rohk kasvab systeemis. Uue korgi soetamine ei tee kah paha!

Postitatud: 15.09.2003 13:08 25
Postitas Ragnar
nats loll küsimus aga kas mingi surve
peab/võib olla jahutus süsteemis?
Nimelt kui ma radika korgi maha keeran siis sisiseb sealt päris hea hulk õhku välja ja vedeliku nivoo tõuseb mitu kriipsu.

nii ma juba mitu korda teinud. vaatan tase on alla normi (seal kus on "kalt")
teen korgi lahti ja tase tõuseb üle selle?

Postitatud: 16.09.2003 10:39 36
Postitas agx
Tegelikult teatud rohk peab olema ja seda regullib paisupaagi korgis olev klapp. Ka sul peaks nii olema.

Postitatud: 16.09.2003 11:39 55
Postitas Eerik_K
Jah nii see on. Rõhk tekib sisse see täiesti loomulik. soojenedes vedelik paisub. Sõbralgi kuumenemise mureks oli korgis, ei lasknud liigset õhku välja. Ja korgiga veel nii. Ära huipu jõudu kasuta korgi kinnikeeramisel, nii tundmise järgi, kerge käe liigutusega.

Postitatud: 16.09.2003 12:24 20
Postitas markx
Endal ka diisel aga vanem 87 a. termostaat peaks neil olema selle kaane all kuhu suubuvad radika alumised torud.
Endal oli ka mure, et järsku hakkas tallamisel punasesse peksma ja no kohe termostaati lammutama...
Sada imet sai proovitud aga tolku ei midagi, ikka kisub kuumaks..... Andur korras, termostaat korras, mahlad polnud koos, õhku ka sees polnd- mine lolliks!
Suure vihaga virutasin täissõidu pealt jälle kuumaks kippuva masina armatuurlauale rusikaga hea obaduse ja, ennäe imet, temps kukkus normi- kellade juhtmetes oli halb ühendus.....

Postitatud: 16.09.2003 19:15 59
Postitas 524td
lõpuks ometi keegi suvatses ka sellele vastata thanks:)

Postitatud: 17.09.2003 12:42 01
Postitas patrik
kunagi oli mul 324d millel oli paigaldatud 325i radikas (diisli oma on suurem) kui tallasid maanteel põhja, siis nii umbes 3 mintsa pärast hakkas temp tõusma ja näit jäi lõpuks umbes kella 2 peale. jätsid tallamise pooleli, kukkus temp tagasi. pärast radika vahetust viga kadus.

Postitatud: 25.09.2003 09:48 50
Postitas 524td
sain asjast jagu. kiskusin termostaadi maha, panin potti ja keetma, avanes täpselt 88 kraadi juures- tegin korpuste vahele uued tihendid ja panin tagasi- sealtpoolt oli kõik ok- mis tuli lõpuks välja **** PAISUPAAGI kork oli tuksis- ei lasnud soojenemise tulemusel tekkinu liigseid gaase süsteemist välja. sihukese väikse asja pärast niipalju k...i

Postitatud: 16.10.2003 11:32 12
Postitas ristot
Mul endal sama viga. Arvamusi on mitmeid,aga võimalik ,et ploki kaanes on mõra. Nii on paljud bmw omanikud arvanud!

Postitatud: 16.10.2003 11:45 19
Postitas agx
Tundub, et andsin sulle õigeid soovitusi!!