1. leht 1-st
PROBLEEM
Postitatud: 13.09.2003 13:51 32
Postitas Ivar_R

325e hakkas äkki õli võtma 1000km 1l õli, enne ei läinud tilkagi. masin ise sõitnud ca 300000 milles võib probleem olla? Ei suitse ka
Postitatud: 13.09.2003 14:47 04
Postitas jevgeni
kui talda annad persest suitsu tuleb? üks variant klappisääretihendid vajavad vahetamist.
Postitatud: 13.09.2003 16:57 07
Postitas Ivar_R
ei suitse nagu
Postitatud: 13.09.2003 20:13 55
Postitas Muhv
Selline õli võtmine ju veel normi piires

(Vallo Sootsi lemmik teema) Mina kahtlustaksin sellise äkk asja puhul, et kusagilt tilgub lihtsalt välja.
Postitatud: 14.09.2003 06:38 44
Postitas Lauri_L
1l õli per 100km on muidugi liiga palju, aga kui masin tõesti ei suitse, siis liitun herr Muhv'iga, et kuskilt tilgub välja. Aga kui loiku all pole, siis on ei tea kelle näpp mängus

. Saada mõni inimene auto taha ja mine suure ajuga koha pealt ära, kui too sinist suitsu mäeb või köhima hakkab, siis teada, kuhu see õli läheb

Postitatud: 14.09.2003 19:37 52
Postitas jevgeni
tasub vaadata kas mootor on pealt õline või käigukast. juhtub ka nii et tilgumist pole näna, aga sõiduajal ajab õli simmeri vahelt välja ja see on mööda mootori ja käigukasti laiali, nii et kohapeal seistes tilgumist ei ole.
Postitatud: 15.09.2003 15:07 23
Postitas Raivo
Simmerist ikka nii palju tilkuda küll ei tohiks.
Ise pakuks kah et klapisääretihendid näiteks. Ega sa muidu seda teada ei saa, kui üritad paar esimest käiku piirajasse lasta, ning kui siis sinist viskab, on tegemist ilmselt tihendiga.
Vaikselt sõites ei saa üldjuhul sellest aru.
Või on mootor kapitaalsemalt katki...
Postitatud: 23.07.2004 22:27 58
Postitas tyhjus
Ei taha uut topic'ut teha, siis torkan siia väikse küsimuse.
Et sai 325e'le väikse õnnetuse tõttu 325i peale ostetud (krt 5000kr. maksis) , aga näed raha ei olnud, et käigukast kah uus hankida ruttu. Seega tuleb natuke aega vana käigukastiga ringi libiseda, mis pole eriti vist üle 5000pöörde jaoks mõeldud. Et kas keegi oskab nö. juhendeid anda, milliseid sõidumeetodeid kasutada ja millest hoiduda jne.?
Postitatud: 23.07.2004 22:33 51
Postitas patrik
kastil pole häda midagi, tagadiffer vaheta 3,73-4,10 vastu
Postitatud: 24.07.2004 15:06 43
Postitas bemari
Arvan, et su auto mootor on ka juba hõre, kuigi ega ta laksust nüüd ka hõredaks ei jää. Õli sul maha ei jookse? õli jahutusvedelikuga segamini pole? Siis kuhu ta ikka kaob- ainult silindrisse, kas siis kulunud (katkise) kolvirõnga-(ste) kaudu.Vähetõenäoline, et klapisääretihendid, kuigi jah, eks mingil vähesel määral siiski võibolla. Mul enda masinal kunagi oli nii, et õli võttis 1000 km peale algul 1.5 L hiljem 4L.

Vahetasin alustuseks klapisääretihendid, viimased meenutasid plastmassi taolistmaterjali mitte kummi( klapi ja tihendi vahel oli isegi silmaga nähtav mõnus pragu).
Tihendite vahetus ei andnud mingit tulemust- väemalt märgatavat küll mitte. Vahetasin siis lõpuks rõngad ja asi sai jonksu.
Postitatud: 24.07.2004 15:09 27
Postitas Cardo
kui täissünt siis see ei tohikski eriti tosata minuteada või eksin ?
Postitatud: 24.07.2004 15:10 15
Postitas acid
jevgeni kirjutas:kui talda annad persest suitsu tuleb? üks variant klappisääretihendid vajavad vahetamist.
Sedasi testides sa ei saa väita et klapisääre tihendid läbi.
Sõida mingist mäest ülesse või pane mingi koormus autole taha ja anna gaasi kui siis viskab sinist rohkem kui vaja siis võib viga olla kolvirgupis näiteks rõngad läbi.
Nüüd tule mäest alla nn käiguga pidurdades kui siis paneb sinist siis võiks viga olla küll klapisääre tihendites.
kuid ma kipun ise ka arvama et mingi leke võiks nagu olla.
Postitatud: 01.08.2004 23:52 28
Postitas al
kas ta sul küünlaid ära ei tahma või? Kui ta hõre on ja niipalju õli "ära kaotab" siis peaks küünlad madalatel pööretel kohe ära tahmama nii , et silinder ei käi. Omal oli küll selline kogemus..