Täna sai siis käidud autoga diagnostikas (BMW e36 1994 1.8l 85kw) ja diagnostikas näitas et kõik mootor töötab laitmatult aga kütusekulu linnas umbes 30l/100km.
Vead mis arvas et seal on on et katalüsaator umbes kuid minuarust ei tohiks siis masin minna isegi pöördesse kuid pöördesse läheb aga peab tõdema et 85kw kohta jõudu tsipa vähe.
Teine asi et käivitades ajab kütusehaisu ülesse päris hullult. Selle kohta arvas et pritsungi kummitihendid nee mis pritsungi pea küljes on vahetada 4 tk aga silmaga näha ei ole et immitseks sealt kütust, ümbrus kõik kuiv.
Milles võib olla veel probleem et kütusekulu nii kõrge?
Kütusekulu probleem
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 23.08.2012 15:02 56
- Peamine sõiduk: BMW 318
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: Kütusekulu probleem
Ja mis diagnostikaga sul seda autot täpsemalt üle vaadati ?
Sedavõrd vana (enne OBD ~1998a) BMW eeldab ADS-interface'i, tavaline OBD-diagnostikaadapter näitab ainult SRS-Airbagi võimalikke vigu ja kõik. Pöördu parem kellegi poole, kes vanemaid BMW-sid ka diagnoosida oskab. Interneti kaudu pakuks pigem vigast lambda-andurit.
Sedavõrd vana (enne OBD ~1998a) BMW eeldab ADS-interface'i, tavaline OBD-diagnostikaadapter näitab ainult SRS-Airbagi võimalikke vigu ja kõik. Pöördu parem kellegi poole, kes vanemaid BMW-sid ka diagnoosida oskab. Interneti kaudu pakuks pigem vigast lambda-andurit.
Re: Kütusekulu probleem
Minul oli 1 kordsest käsipiduri tõmbamisest talvel pidurid pealejäänud, ehk on see sulle abiks.