Tere!
Mure järgmine, et sai istmesoojendused ära ühendatud oma autos bmw e39. Tuli välja, et ühel istmel ei tööta peealune matt ja teisel istmel ei tööta seljatagune matt. Oskab keegi õelda kuidas asja parandada või kus keegi antud asjaga tegeleb?
Tänades!
Madis
Istmesoojendus mattide vahetus/parandus
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Istmesoojendus mattide vahetus/parandus
Soojendusmatid on istmekatete külge õmmeldud. Kangaga istmete kohta ei oska rääkida, kuid nahkistmetel kindlasti.
Parandada pole neid mõtet, kuna vanadusega on traadid anyway hapraks läinud ja kestvat tulemust ei pruugi saada. Uusi matte saab näit. siit osta:
http://www.ebay.de/itm/BMW-Original-NEU ... 43b34021b7
Parandada pole neid mõtet, kuna vanadusega on traadid anyway hapraks läinud ja kestvat tulemust ei pruugi saada. Uusi matte saab näit. siit osta:
http://www.ebay.de/itm/BMW-Original-NEU ... 43b34021b7
tel. 51 949 859
Re: Istmesoojendus mattide vahetus/parandus
Tere
Juhi oma samas pole õnnestunud veel korda saada.
jJanno
E36'l sai küll kõrvalistuja matt mitu aastat tagasi edukalt ära parandatud. Siia maani kestab. Minu auto teemas peaks pilte ka olema.PeeterA kirjutas:Parandada pole neid mõtet, kuna vanadusega on traadid anyway hapraks läinud ja kestvat tulemust ei pruugi saada.
Juhi oma samas pole õnnestunud veel korda saada.
jJanno
exTouring
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Istmesoojendus mattide vahetus/parandus
Tõsi on, et nende paigaldamisel tuleb teha ümberehitamist, kuna nad on tegelt mõeldud järgmise gen. 3. seeriale(E9X).
E46 sportistmele peaks samal müüjal natuke sobivamad matid valikus kah olema:
http://www.ebay.de/itm/BMW-Original-NEU ... 43b332170e
http://www.ebay.de/itm/BMW-Original-NEU ... 43b355b05c
Inglismannide isendid tulevad üldjuhul väga harva istmesoojendustega. Nii palju olen tähele pannud siia lammutamisele toodud masinate põhjal.
E46 sportistmele peaks samal müüjal natuke sobivamad matid valikus kah olema:
http://www.ebay.de/itm/BMW-Original-NEU ... 43b332170e
http://www.ebay.de/itm/BMW-Original-NEU ... 43b355b05c
Inglismannide isendid tulevad üldjuhul väga harva istmesoojendustega. Nii palju olen tähele pannud siia lammutamisele toodud masinate põhjal.
tel. 51 949 859
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Istmesoojendus mattide vahetus/parandus
Kinnitusribade kohal neil soojenduskiudusid ei tohiks joosta. Omaette küsimus on, kas E46 ja E9x istmetel kinnitusribad täpselt samadel positsioonidel jooksevad.
tel. 51 949 859
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Istmesoojendus mattide vahetus/parandus
Ah mis siin ikka jahuda. Eks igaüks teab, kui osav nokitseja ta on. Tõin need lingid sellepärast välja, et tegemist on BMW orig. osadega, mitte mingite noname-Hiina komplektidega. Lülitipaneeliga saab neid OEM-lähedaselt juhtima hakata, mitte ei pea mingeid rõvedaid interjööriga mitte sobivaid lüliteid kuhugi ratsima hakkama.
Muide need süsinikkiududega matid on vanema generatsiooni(soojendustraatidega) omadest sellepärast paremad, et katkestuse tekkel ei muutu terve matt kasutuskõlbmatuks. Istme metallkonstruktsiooniga ei puutu matid kokku, kuna vahele jääb veel "poroloon"
Vaadates tolle müüja feedbacki on ta neid komplekte üle saja müünud ja enamus on rahule jäänud. Eks neid idioote ilmselt leidub, kes oma autot põlema soovivad panna
Kusjuures kui lasin enda E38 kontuuristmetele uue naha panna, siis uurisin vanu katteid koos soojendusmattidega lähemalt. Soojendust ma ei tahtnud kaotada ning seetõttu tuli matid vanade katete küljest lahti harutada. Tehases oli õmmeldud matid naha külge selliselt, et näiteks ühest kohast oli õmblusnõel käinud reaalselt soojendustraadi vastas. Õnneks oli traat terveks jäänud
Muide need süsinikkiududega matid on vanema generatsiooni(soojendustraatidega) omadest sellepärast paremad, et katkestuse tekkel ei muutu terve matt kasutuskõlbmatuks. Istme metallkonstruktsiooniga ei puutu matid kokku, kuna vahele jääb veel "poroloon"
Vaadates tolle müüja feedbacki on ta neid komplekte üle saja müünud ja enamus on rahule jäänud. Eks neid idioote ilmselt leidub, kes oma autot põlema soovivad panna

Kusjuures kui lasin enda E38 kontuuristmetele uue naha panna, siis uurisin vanu katteid koos soojendusmattidega lähemalt. Soojendust ma ei tahtnud kaotada ning seetõttu tuli matid vanade katete küljest lahti harutada. Tehases oli õmmeldud matid naha külge selliselt, et näiteks ühest kohast oli õmblusnõel käinud reaalselt soojendustraadi vastas. Õnneks oli traat terveks jäänud

tel. 51 949 859