K: jahutusvedelik haihtub, mootor puterdab
Postitatud: 11.03.2013 18:32 18
Tervist
Olen otsinud oma probleemile ligilähedaseid postitusi, kuid tulemusteta. Ja muresid on isegi kaks, kas on võimalik, et nad on omavahel kuidagi isegi seotud?
Lühidalt siis -
1. kui lahutan käigu, pöörded kukuvad alla tuhande ja jäävad sinna 500 ja 900 vahele puterdavalt ülesse ja alla kõikuma. Teeb seda mõned neli-kuus korrda ja seejärel jääb normaalsele tasemele jooksma.
2. mure jahutusvedelikuga. Kui armatuuril tuli süttis, täitsin paagi ära. Ei läinud palju aega mööda, kui tuli taaskord põles ja ma täitsin paagi uuesti kurguni täis. Ja viimane kord oligi nüüd 3 päeva tagasi ning kõik see 4l on paagist jälle kadunud. Mis asja veidraks teeb, on see, et loike ma auto all näinud ei ole. Vedelik on küll roheline, kuid lumele valgudes ta olulist värvi ei näita ja kui ta isegi alt peaks jooksma, siis lume sulataks ta ju sealt konkreetsest kohast ära.
Siinkohal nüüd üks tähelepanek. Kas see on nüüd juhus või mitte, oskab ehk keegi targem siin foorumis öelda. Aga mootori puterdamist esineb ja esines kõige tihedamini siis, kui jahutusvedeliku paak oli täidetud. Kui paak on tühjaks jooksnud, mootori puterdamist ei ole täheldanud. Kui näiteks plokikaane tihend on otsad andnud, kas siis on võimalik, et silindritesse pääsenud jahutusvedelik toob esile seda puterdamist?
Kas on kellelgil aimu, mis variantidega ma silmitsi seisan?
Tänan juba ette ära ja sõidan siis seni oma tühja jahutusvedeliku paagi, külma salongi ja puterdava mootoriga ettevaatlikult edasi
Lugupidamisega,
T
Olen otsinud oma probleemile ligilähedaseid postitusi, kuid tulemusteta. Ja muresid on isegi kaks, kas on võimalik, et nad on omavahel kuidagi isegi seotud?
Lühidalt siis -
1. kui lahutan käigu, pöörded kukuvad alla tuhande ja jäävad sinna 500 ja 900 vahele puterdavalt ülesse ja alla kõikuma. Teeb seda mõned neli-kuus korrda ja seejärel jääb normaalsele tasemele jooksma.
2. mure jahutusvedelikuga. Kui armatuuril tuli süttis, täitsin paagi ära. Ei läinud palju aega mööda, kui tuli taaskord põles ja ma täitsin paagi uuesti kurguni täis. Ja viimane kord oligi nüüd 3 päeva tagasi ning kõik see 4l on paagist jälle kadunud. Mis asja veidraks teeb, on see, et loike ma auto all näinud ei ole. Vedelik on küll roheline, kuid lumele valgudes ta olulist värvi ei näita ja kui ta isegi alt peaks jooksma, siis lume sulataks ta ju sealt konkreetsest kohast ära.
Siinkohal nüüd üks tähelepanek. Kas see on nüüd juhus või mitte, oskab ehk keegi targem siin foorumis öelda. Aga mootori puterdamist esineb ja esines kõige tihedamini siis, kui jahutusvedeliku paak oli täidetud. Kui paak on tühjaks jooksnud, mootori puterdamist ei ole täheldanud. Kui näiteks plokikaane tihend on otsad andnud, kas siis on võimalik, et silindritesse pääsenud jahutusvedelik toob esile seda puterdamist?
Kas on kellelgil aimu, mis variantidega ma silmitsi seisan?
Tänan juba ette ära ja sõidan siis seni oma tühja jahutusvedeliku paagi, külma salongi ja puterdava mootoriga ettevaatlikult edasi

Lugupidamisega,
T