E30 Kiirendades kolin tagasillas
E30 Kiirendades kolin tagasillas
Kiirendedes teeb tagasild imelikku kolinat. Seda aga ainult kohapealt kiirendades. Juba suurema kiiruse pealt ei häälitse.
Keegi oskab midagi arvata?
Keegi oskab midagi arvata?
minu 325 oli samasugune kolin taga juhi pool. mul küll aeg-ajalt lõi see välja rahulikul sõidul. ja nii vahelduva eduga sain pool aastat sõita, keegi viga üles ei leidnud. lõpuks murdus pooltelg ära ja sellega koos ka tükike tagasilla reduktori kaanest. nimelt pooltelje reduktor oli väsinud ja lõpuks lendas pesast üldse välja.
mul juhtus paar nädalat tagasi ka tore asi. Kolin oli mul ainult ühtlaselt sõites sidurit järsku vajutades- lahti lastes alates auto ostust vist ca 2aastat (umbes selline hääl klõk-klõk).
Kohalt minnes ega käike vahetades polnud midagi kuulda. Arvasin, et ah pole seal midagi tõsist, sest olin juba mitu korda tagasilda ja kardaani kontrollinud, kõik tundus OK olevat, kuni järsku sõidupealt kiirus ca 90km/h käis jõhker kolks ja ragin, jäin koheselt seisma. Ehmatas ikka ära küll
väljas oli juba videvik ka ja arvasin, et ajasin midagi alla.
Vaatasin kõik üle tundus korras olevat(kedagi ega midagi auto all ei olnud ja auto ise ka sirge).Järgmine mõte oli, et keps lendas kotti sest kiirendasin üsna kõvasti ja siis gaasi maha lastes juhtuski. Ega mootorit hästi näha olnud (väljas pime ju) kuid tundus ok. Panin mootori tööle-käis normaalselt siis käigu sisse ja et tõmban minema aga tutkit- nagu kännu taga ja siis käis järsku raksakas, tõmbas nagu lahti ja jälle kinni- pilt selge- differ.Differ jooksis kokku ja lõi veovõlli liigendi difri poolses otsas
katki. Huvi pärast võtsin ka difri lahti, et näha mis katki läks. Kolksu tegi satelliitide võll
, mis oli oma pesad kulutanud 2x suuremaks originaalist, mille tulemusena läks sati hammasratas vale nurga alla diffri hammasrattaga ja poos kinni. Kuna kiirus oli üsna suur ja haardumine hea siis pidi lihtsalt kuskilt midagi järgi andma, sati hammakas lendas
3-ks tükiks ja veovõlli liigend ribadeks. Panin teise difri ja pooltelje ning kolks kadus ära.Jälle hea meel
Kohalt minnes ega käike vahetades polnud midagi kuulda. Arvasin, et ah pole seal midagi tõsist, sest olin juba mitu korda tagasilda ja kardaani kontrollinud, kõik tundus OK olevat, kuni järsku sõidupealt kiirus ca 90km/h käis jõhker kolks ja ragin, jäin koheselt seisma. Ehmatas ikka ära küll

Vaatasin kõik üle tundus korras olevat(kedagi ega midagi auto all ei olnud ja auto ise ka sirge).Järgmine mõte oli, et keps lendas kotti sest kiirendasin üsna kõvasti ja siis gaasi maha lastes juhtuski. Ega mootorit hästi näha olnud (väljas pime ju) kuid tundus ok. Panin mootori tööle-käis normaalselt siis käigu sisse ja et tõmban minema aga tutkit- nagu kännu taga ja siis käis järsku raksakas, tõmbas nagu lahti ja jälle kinni- pilt selge- differ.Differ jooksis kokku ja lõi veovõlli liigendi difri poolses otsas
katki. Huvi pärast võtsin ka difri lahti, et näha mis katki läks. Kolksu tegi satelliitide võll

3-ks tükiks ja veovõlli liigend ribadeks. Panin teise difri ja pooltelje ning kolks kadus ära.Jälle hea meel
