SPLIT: Turboga autod
-
- Huviline
- Postitusi: 260
- Liitunud: 24.06.2004 16:55 59
- Asukoht: tallinn
Kas see subaru mitte ei lähe mingi 5sekki sajani?Siis mis autot sa kasutad millele ei veere renault 5 tagant sisse.Muhv kirjutas:Sorry for OT, aga keelel kibeleb küsimus mida see turbo mootorile annab? Ise pean näiteks Subaru WRX STI-d maailma mõtetumaks autoks tavaliikluses - reavahetust Järvevanal jäädki tegema, iga suvaline renault 5 veereb sulle enne tagant sisse kui see mingi hoo üles võtab...
Veelkord sorry for OT: Olin sunnitud selle autoga sõitma ajal, mil enda e36 325i remondis oli. Loomulikult on tegemist hirmsa püssiga, aga seda alates sellest kui 5000 piiks on ära käinud. Pööreteni ca 3500 on asi ikka täiesti koolnud. Samas, katsu sa mööda Tallinnat pool päeva heegeldada ja pöördeid seal 5000 kandis hoida. Kõrvadel hakkab ka valus.
Väidan sellega lihtsalt seda, et IMHO on igapäevaseks reipaks liikumiseks parem valik 330Xi. Aga nagu teema algataja juba tabavalt märkis, maitseid on erinevaid
Väidan sellega lihtsalt seda, et IMHO on igapäevaseks reipaks liikumiseks parem valik 330Xi. Aga nagu teema algataja juba tabavalt märkis, maitseid on erinevaid
Muhviga täiega nõus. Vaatasin eile Top Gear'i osa, kus nad testisid Evo VII 400hj. Top gearis kiirendades läks mingi Fiat Stilo 1,6 eest ära. Kui ringi aegu sõideti, siis Stig kirus ka, et nii kui ühe vea teed ja õigele pöördele pihta ei saa jääb auto konkreetselt seisma.Muhv kirjutas:Veelkord sorry for OT: Olin sunnitud selle autoga sõitma ajal, mil enda e36 325i remondis oli. Loomulikult on tegemist hirmsa püssiga, aga seda alates sellest kui 5000 piiks on ära käinud. Pööreteni ca 3500 on asi ikka täiesti koolnud. Samas, katsu sa mööda Tallinnat pool päeva heegeldada ja pöördeid seal 5000 kandis hoida. Kõrvadel hakkab ka valus.
Vabalthingav ikka iga kell parem.
Kõik oleneb milleks auto ehitautd on.
Olen ise turboautodega tegelenud, M20B25 turbo ei jää nüüd küll kellelegi jalgu.
Pigem polnud linnas peale BIKEide kellegagi kiirnedada.
Aga siinsete kasutajate vanust arvestades kasutavad enamus autosid teisel otstarbel.
Turboautoga tuleb ka väheke teisi võtteid kasutada, et turbo spoolima saada enne.
Mina leian, et vabalthingav auto on mootori ressursi raiskamine.
Hetkel kulgen Audiga, millel Bi-Turbo mootor, millel stockis 184kw ja ei kurda küll midagi.
Autoga kasutada 1500-4500 pöördel 350NM
Kas seda on vähe teie arust?
Peale chippimist on see mootor ~470NM, see on juba suhteliselt looma jõud.
Äkki näitate mõnel alla 3L kubatuuriga autol 1500 pöörde pealt samasugust väänet?
Olen ise turboautodega tegelenud, M20B25 turbo ei jää nüüd küll kellelegi jalgu.
Pigem polnud linnas peale BIKEide kellegagi kiirnedada.
Aga siinsete kasutajate vanust arvestades kasutavad enamus autosid teisel otstarbel.
Turboautoga tuleb ka väheke teisi võtteid kasutada, et turbo spoolima saada enne.
Mina leian, et vabalthingav auto on mootori ressursi raiskamine.
Hetkel kulgen Audiga, millel Bi-Turbo mootor, millel stockis 184kw ja ei kurda küll midagi.
Autoga kasutada 1500-4500 pöördel 350NM
Kas seda on vähe teie arust?
Peale chippimist on see mootor ~470NM, see on juba suhteliselt looma jõud.
Äkki näitate mõnel alla 3L kubatuuriga autol 1500 pöörde pealt samasugust väänet?
õige ta on.ei saa ise ka sellest aru.kas siis turbo teeks auto hinna niipalju kallimaks.töökindlus muidugi kannatab selle all tiba.Mina leian, et vabalthingav auto on mootori ressursi raiskamine.
siin on kuulda puhast audimehe ülbustHetkel kulgen Audiga, millel Bi-Turbo mootor, millel stockis 184kw ja ei kurda küll midagi.
Autoga kasutada 1500-4500 pöördel 350NM
Kas seda on vähe teie arust?
Peale chippimist on see mootor ~470NM, see on juba suhteliselt looma jõud.
Äkki näitate mõnel alla 3L kubatuuriga autol 1500 pöörde pealt samasugust väänet?


aga fakt on ka see,et need numbrid,millest sa räägid(chipitootja lubatud teema arvatavasti) ei pea kaugeltki paika.nähtud küll neid 220kw C4 S4 audisid


2,7 bi-turbo ees muidugi müts maha

Impreza STi ja mikromootoriga bemm :)
Kas ma loen siit kadedustooni välja?BreeZe kirjutas:Sul ikka isa teab et Audi maja eest läinud ?

Mis selles halba on, et ma isa autot kasutan, kui enda sõiduvahend maha müüdud.
Mul on lihtsalt elus paremini läinud ja on võimalus vanemate autot kasutada.
Ei ole tegu ära tõusnud audiomanikuga, pigem mõni BMW omanik ajab konkreetselt IBA turbo autode teemal.
Millal Aare turbo bmw kohta sellist huvitavat juttu saab lugeda?
Auto mida plaanin hetkel osta on nelivedu koos difrilukkudega ning turbo mootoriga.
Audi diffrilukku (ka suurtel kiirustel) kahjuks ei paku.
Ma ei pane siin mingit tuusa oma isa autoga vaid tõin vastunäite väitele, et vabalthingav on maailma parim mootor.
Mis puutub 200tq ja S4 autodesse, siis neid ei saa antud A6-ega võrrelda, kuna tegu siiski luksautoga.
Kaalust oled midagi kuulnud? A6-e tühimass on ~1800kg, 200TQ mass ~1400kg.
Antud auto ei olegi kiirendusautoks mõeldud ju nagu Audi S mudelid.
Ja chippimise teemasse veel seda, et 1992a auto ja 2002a auto chipi effektiivsusel on vahe,
kuna 1992a S4 on sõitnud vähemalt 300k maha ning mootor pole just kõige uuemas seisus.
2002a antud auto on alla 100k sõitnud ning sealt on chip-iga palju rohkem võtta.
Ja kus ma olen väitnud, et täpselt 470NM peale chippimist saab, seal numbri ees oli ~ märk eks.
Miks te kohe iga asja peale kõrri kargate inimestele?
Praegusel juhul osaliselt tegu minu silmis provokatsiooniga.
selles ma ei kahtlegi et renualt 5 veereb tagant sisse pidurdusmaal aga kiirenusel kahtlen sügavaltMuhv kirjutas:Sorry for OT, aga keelel kibeleb küsimus mida see turbo mootorile annab? Ise pean näiteks Subaru WRX STI-d maailma mõtetumaks autoks tavaliikluses - reavahetust Järvevanal jäädki tegema, iga suvaline renault 5 veereb sulle enne tagant sisse kui see mingi hoo üles võtab...

Kas tabasin oma näites ära su uue auto valiku?M-Tech kirjutas:Ei ole tegu ära tõusnud audiomanikuga, pigem mõni BMW omanik ajab konkreetselt IBA turbo autode teemal.

Üldjoontes, aga head lõppu ja rõõmurikast uut aastat uue autoga sulle!
Ok, kellele ema kellele tütar.
Maitse asi ütles kukk ja nokkis sitta
Pole isiklikult veel ühegi Imprezaga proovisõitu teinud, seega ei oska LAG-i kohta kommenteerida.
Pealegi uuele Imprezale hammas peale naguinii ei hakka.
Vanemate GT variantide poole kiikan aga sealt on ka ilmselt suht võimatu korraliku elulooga isendit leida.
Tõin välja lihtsalt üldistuse turboautodest.
Turbo autodega tuleb lihtsalt teist sõidustiili kasutada (tuurid üles, käikudega mängimine) linnasõidul, muud midagi.
Maanteel on turboautoga väga mõnus, enamus möödasõitudel ei ole vaja käiku alla vahetada, kuna boost teeb oma töö.
Kogu minu poolne kommenteerimine oli tingitud sellest, et IMO on kohatu üldistada/öelda, et turbo autod on mõttetud.
Turbo auto valikul loodan ka natuke väiksemale kütusekulule, kui enne oli.
Pole boosti ei lähe ka kütet.
Head Vana lõppu ja Uue algust sullegi.
Loodan, et keegi mu juttu liiga isiklikult ei võtnud
Arvan, et selle teema võib lukku panna.
Uuel omanikul on veel 1 autotäis lisakraami vaja ära viia mis autoga kõik kaasa sai (4 autotäit kokku
).
Ehk tuleb auto kohta siia ka uue omaniku poolt teema (kuigi uus omanik on venekeelse ringkonna esindaja).
Maitse asi ütles kukk ja nokkis sitta

Pole isiklikult veel ühegi Imprezaga proovisõitu teinud, seega ei oska LAG-i kohta kommenteerida.
Pealegi uuele Imprezale hammas peale naguinii ei hakka.
Vanemate GT variantide poole kiikan aga sealt on ka ilmselt suht võimatu korraliku elulooga isendit leida.
Tõin välja lihtsalt üldistuse turboautodest.
Turbo autodega tuleb lihtsalt teist sõidustiili kasutada (tuurid üles, käikudega mängimine) linnasõidul, muud midagi.
Maanteel on turboautoga väga mõnus, enamus möödasõitudel ei ole vaja käiku alla vahetada, kuna boost teeb oma töö.
Kogu minu poolne kommenteerimine oli tingitud sellest, et IMO on kohatu üldistada/öelda, et turbo autod on mõttetud.
Turbo auto valikul loodan ka natuke väiksemale kütusekulule, kui enne oli.
Pole boosti ei lähe ka kütet.

Head Vana lõppu ja Uue algust sullegi.
Loodan, et keegi mu juttu liiga isiklikult ei võtnud

Arvan, et selle teema võib lukku panna.
Uuel omanikul on veel 1 autotäis lisakraami vaja ära viia mis autoga kõik kaasa sai (4 autotäit kokku

Ehk tuleb auto kohta siia ka uue omaniku poolt teema (kuigi uus omanik on venekeelse ringkonna esindaja).
hetkel on liiklemiseks 2.2t c4 s4 ja see boosti värk on paras keemia. Hetkel kasutamiseks 2 aju. Erinevad softid. Ühe softiga liigub auto koguaeg ühtlaselt. teisega on lausa jube lag. Aga kui suudad sõida selle teisega 4000+rpm siis liigub ka nagu loom. Ja muidu kui hakkad mingile tava autole jalgu jääma, siis ei oska lihtsalt sõita. Õigel ajal käik alla ja enamus ei suuda kannul püsida. Ja maitse asi ütleks kokkuvõtteks. Minule just meeldib turbo lag. Saab kenasti aru kui jõud tuleb. Samas usun, et bmw M seeria on ka päris tore. Kahjuks pole saanud proovida.
Ütleme nii et turboga auto on ok sellele kes sõidab pidevalt mööda maanteed. Need kes sõidavad linnas valgusfoori tagant teise taha erilist vaimustust turbo suhtes üles ei näita.
See on ka üks põhjus miks ma oma enam kui 300 hobujõulise manuaalkastiga S4 (1/4miili - 13,4sek) maha müün ja uueks autoks automaatkastiga 4,2 V8 S6 (1/4 miili - 15sek) ostan - ma lihtsalt sõidan liiga palju linnavahel...
Kõige hullem õudukas on turbomootor mis on veel automaatkasti otsas - siis on alguses kasti viivitus ja hiljem veel turbo lag, alles peale seda hakkab auto liikuma.
Samas on ka autosid millel lag-i praktiliselt pole ja minekut on igas asendis, näiteks - Alpina B10 bi-turbo.
See on ka üks põhjus miks ma oma enam kui 300 hobujõulise manuaalkastiga S4 (1/4miili - 13,4sek) maha müün ja uueks autoks automaatkastiga 4,2 V8 S6 (1/4 miili - 15sek) ostan - ma lihtsalt sõidan liiga palju linnavahel...
Kõige hullem õudukas on turbomootor mis on veel automaatkasti otsas - siis on alguses kasti viivitus ja hiljem veel turbo lag, alles peale seda hakkab auto liikuma.
Samas on ka autosid millel lag-i praktiliselt pole ja minekut on igas asendis, näiteks - Alpina B10 bi-turbo.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
huvitav kas diislid on unustatud, mina küll oma turbodiisliga mingi lagi vms pärast pole veel mitte kellelegi jalgu jäänd, mul masinal turbo tõmbab juba madalalt mu arust, sest kui ilma turbota sõitsin siis polt mittemingit minekut. siiski eelistaks mina vabalthingavat suure kubatuurilist bensukat kui mingit jaapani turbo punni, aga diislil peab olema turbo.
Linnas, foorist foorini sõites ei ole vaja turbomootorit ega ka suurt vabalthingavat.
Ise sõidan viimasel ajal audi a3 1.8t 132 kW käsikastiga kardiga. 740 e32 on garaais talvekorteris.
Turbomootoriga autoga sõites on vaja lihtsalt tiba teistsuguseid sõiduvõtteid. Samas, ma arvasin ka enne audi ostmist, et suur mootor= hea mootor, nüüd olen oma arvamust muutnud. niipalju kui mina bmw suurega sõitnud olen, ja ka teiste kasutajate arvamusi kuulanud, on need ikka madalatel pööretel sigauimased, eriti kui automaatkast on külge ühendatud. Reageerimine gaasipedaalile ei kannata kriitikat. Kui sai vahepeal ameeriklasega, 3-liitrise caravaniga sõidetud, siis väiksemagi gaasipedaali puudutuse peale asi reageeris. Samamoodi olen praeguse audi mootoriga rahul, erk, tõmme on normaalne, tiptop kõik. Eks see turbo viivitus ja töölerakendumine sõltub ikka mootori seadest, mingeid üldistusi, et turbomootor on mõttetu, ei tasu teha.
PS, turbomootoriga maanteel möödasõite teha on ka väga lahe, ei mingit käigu allavahetamist, annad gaasi ja läheb, 740 saab mööda vaid siis, kui kickdowni lajatad, vahetab kolmandale, ning siis röögatab ja liigub edasi (möönan, siis on kiirendus ka 5+), aga kui püüad viiendaga kiirendada, siis jäädki minema.
Ise sõidan viimasel ajal audi a3 1.8t 132 kW käsikastiga kardiga. 740 e32 on garaais talvekorteris.
Turbomootoriga autoga sõites on vaja lihtsalt tiba teistsuguseid sõiduvõtteid. Samas, ma arvasin ka enne audi ostmist, et suur mootor= hea mootor, nüüd olen oma arvamust muutnud. niipalju kui mina bmw suurega sõitnud olen, ja ka teiste kasutajate arvamusi kuulanud, on need ikka madalatel pööretel sigauimased, eriti kui automaatkast on külge ühendatud. Reageerimine gaasipedaalile ei kannata kriitikat. Kui sai vahepeal ameeriklasega, 3-liitrise caravaniga sõidetud, siis väiksemagi gaasipedaali puudutuse peale asi reageeris. Samamoodi olen praeguse audi mootoriga rahul, erk, tõmme on normaalne, tiptop kõik. Eks see turbo viivitus ja töölerakendumine sõltub ikka mootori seadest, mingeid üldistusi, et turbomootor on mõttetu, ei tasu teha.
PS, turbomootoriga maanteel möödasõite teha on ka väga lahe, ei mingit käigu allavahetamist, annad gaasi ja läheb, 740 saab mööda vaid siis, kui kickdowni lajatad, vahetab kolmandale, ning siis röögatab ja liigub edasi (möönan, siis on kiirendus ka 5+), aga kui püüad viiendaga kiirendada, siis jäädki minema.
Kui nüüd siin neid kahte võrrelda (mida ei olegi tegelt väga hea teha), siis pane need kaks autot kõrvuti ja proovi siis.
Seitsmene on 2t tühimassiga ja audi 1.3t massiga. Ühes sa lihtsalt ei tunne seda kiirendust.
Ma nüüd ei taha siin kiidelda, aga mulle pole 400NM veel küll väheks jäänud. Eriti veel siin Eestis.
Samas, niisama ringipaugutamiseks sobiks näiteks S2 laadne aparaat väga hästi
Tahaks kunagi ära proovida.
Seitsmene on 2t tühimassiga ja audi 1.3t massiga. Ühes sa lihtsalt ei tunne seda kiirendust.
Ma nüüd ei taha siin kiidelda, aga mulle pole 400NM veel küll väheks jäänud. Eriti veel siin Eestis.
Samas, niisama ringipaugutamiseks sobiks näiteks S2 laadne aparaat väga hästi

GS
aaaa lugesin uuesti ja sain lõpuks arupiloot kirjutas:Parandage mind kui ma eksin, aga mina sain sellest potekast aru kui gaasipedaali all olevast (elektrilisest ?) kickdown lülitist.Tom kirjutas:Ma ei saa sellest lausest aruCardo kirjutas:minuarust suht haige viide on kõigil autodel millel gaasipedaali all on potekas


-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa